من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

آیا با معجون شیره انگور برای حفظ سلامتی تان آشنا هستید


شیره انگور  چه فوایدی دارد؟

 

شیره انگور  زمانی که به میزان مناسب مصرف شود، منبع خوبی از انرژی است، یک ماده مغذی که به دلیل داشتن آهن و کلسیم از رشد استخوان حمایت می کند و کم خونی را تسکین می دهد. شیره انگور ملایر ??تعادل گرمایی بدن را هنگام مصرف در هوای سرد فراهم می کند و با محتوای آنتی اکسیدانی خود سیستم ایمنی را تقویت می کند.

شیره انگور  از آنجایی که حاوی گلوکز و فروکتوز است پس از مدت کوتاهی پس از مصرف بدون نیاز به هضم وارد خون می شود و به دلیل داشتن کلسیم، پتاسیم، منیزیم، کروم، آهن و B، منبع بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی است. ویتامین های B1، B2، B3) یک قاشق غذاخوری (10 گرم) شیره انگور  است، به طور متوسط ??15 کالری دارد و حاوی حدود 1 میلی گرم آهن، 40 میلی گرم کلسیم است.

صد گرم شیره انگور  تقریباً 293 کالری انرژی می دهد. شیره انگور  با انرژی بالا منبع غذایی مهمی است. به ویژه برای کودکان، ورزشکاران، مادران باردار و شیرده، شیره انگور  که تشکیل گلبول های خونی (گلبول های قرمز) را در بدن فراهم می کند، برای کم خونی مفید است، زیرا سرشار از آهن است، به دلیل داشتن خاصیت محافظتی در برابر بیماری ها، دارای خاصیت محافظتی در برابر بیماری ها است. تقویت مقاومت بدن و سیستم ایمنی منبع خوبی از کلسیم برای افرادی است که نمی توانند شیر مصرف کنند (عدم تحمل لاکتوز و حساسیت به پروتئین شیر) به دلیل خاصیت پاک کنندگی خون از گرفتگی عروق و رگ ها جلوگیری می کند. از تشکیل تصلب شرایین جلوگیری می کند. ”

در بازار متلاطم کنونی قیمت شیره انگور اصل و خالص یا همان شیره انگور عسلی ملایر، بسیار متغیر است. اما به شما پیشنهاد خرید شیره انگور خانگی را می کنیم، چرا که هر نوع صنعتی و کارخانه ای تحت عنوان ارگانیک بودن کذب محض است و فقط شیره انگور محلی قابل اعتماد است.

 

 شیره انگور برای کم خونی مفید است

 

شیره انگور  که به دلیل داشتن آهن به راحتی در بدن جذب می شود باعث افزایش تولید خون می شود، کم خونی منبع غذایی است که می گوید خوب است، پک بعد از شیر و لبنیات شیره انگور  که یکی از بهترین منابع کلسیم است. برای رشد و سلامت استخوان بسیار مهم است.

شیره انگور  به دلیل داشتن پتاسیم غنی در تنظیم فشار خون بسیار موثر است. آنتی اکسیدان شیره انگور  با افزایش مقاومت بدن، سیستم ایمنی را تقویت می کند. معروف است که به دلیل اثر محافظتی در برابر بیماری ها برای سرفه و خلط مفید است.

 

پیوندها تقویت می شوند چون منبع خوبی از کلسیم است، ساختار استخوان را تقویت می کند. همچنین به داشتن دندان های سالم کمک می کند. محافظت در برابر بیماری های استخوانی در زنان به ویژه در دوران یائسگی را فراهم می کند.

 

رفع یبوست با شیره انگور ملایر

 

تسکین دستگاه گوارش از جمله فواید شیره انگور است. معده و روده را آرام می کند.

 

 

 

فواید شیره انگور برای بیماری های کبدی

 

شیره انگور  که گردش خون را متعادل و تنظیم می کند نیز نقش حمایتی در درمان اختلالات کبدی دارد. به خصوص در افراد سیگاری، عروق و کبد، آسیب ریه به ترمیم کمک می کند.

 

 

 

 

 

شیره انگور  یک آنتی اکسیدان عالی

 

  • یک قاشق غذاخوری شیره انگور حاوی مقادیر قابل توجهی آنتی اکسیدان و منگنز است.
  • منگنز از DNA در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.
  • به عنوان یک آنتی اکسیدان موثر، تصور می شود که شیره انگور از فرد در برابر سرطان و بیماری های قلبی محافظت می کند.

 

 

شیره انگور برای سلامت جنسی

 

به تولید سالم هورمون های جنسی کمک می کند. در نتیجه میل جنسی را افزایش داده و از سلامت جنسی محافظت می کند.

 

حاوی بسیاری از مواد معدنی مفید است

 

 نیاز روزانه به کلسیم، پتاسیم، منیزیم و آهن را برآورده می کند. به دلیل داشتن مواد معدنی بالا، می توان از آن در دوران بارداری، شیردهی و دوره های بهبودی استفاده کرد.

 

خواص آنتی اکسیدانی شیره انگور  

 

در مقایسه با سایر قندها و شیرین کننده ها دارای نسبت بالایی از آنتی اکسیدان ها است. آنتی اکسیدان ها از بدن در برابر آسیب های اکسیداتیو مرتبط با اختلالات مختلف و بیماری های دژنراتیو محافظت می کنند. این باعث می شود که شیره انگور  جایگزین بهتری برای شکر تصفیه شده برای اکثر افراد باشد.

 

دردهای قاعدگی را تسکین می دهد

 

شیره انگور  منبع خوبی از آهن است و می تواند در کنترل قاعدگی زنانی که در معرض خطر کمبود آهن به دلیل از دست دادن خون هستند بسیار موثر باشد. در مقایسه با سایر منابع چربی مانند گوشت قرمز، جایگزین بهتری برای آهن برای کمک به بدن است.

 

کاهش وزن با شیره انگور درجه یک

 

 پلی فنول های موجود در شیره انگور  دارای اثرات آنتی اکسیدانی هستند که می توانند در کاهش چاقی و کاهش وزن موثر باشند. در مطالعه ای که برای ارزیابی تاثیر شیره انگور  بر رژیم غذایی پرچرب انجام شد، مشخص شد که این عصاره با کاهش جذب کالری در بدن به کاهش وزن و محتوای چربی بدن کمک می کند.

 

تنظیم فشار خون با شیره انگور

 

شیره انگور محلی باید در تغذیه کودکان خردسال، کسانی که نمی توانند وزن اضافه کنند و کسانی که از بی اشتهایی و خستگی رنج می برند، گنجانده شود.

شیره انگور ، اگزما، پسوریازیس، آکنه و سایر بیماری های پوستی که به عنوان ماده غذایی کمکی در درمان استفاده می شود، گفت: به لطف محتوای پتاسیم، فشار خون متعادل می شود.

 

یبوست را برطرف می کند تسکین دستگاه گوارش از جمله فواید شیره انگور  انگور است. معده و روده را آرام می کند.

 

شیره انگور  یک منبع انرژی سالم و پاک

 

کربوهیدرات ها و چربی های موجود در شیره انگور  در بدن به انرژی تبدیل می شوند. حاوی مقدار زیادی آهن است، به بدن در ذخیره انرژی کمک می کند، آهن همچنین یک ماده ضروری برای انتقال اکسیژن در خون به روش سالم است.

 

از سلامت روده بزرگ محافظت می کند

 

شیره انگور  بسیار غنی از کلسیم است، روده بزرگ را از سموم پاک می کند. کلسیم معمولا با کاهش خطر سرطان روده بزرگ مرتبط است.

 

شیره انگور انبار آهن

 

یک قاشق غذاخوری شیره انگور  20 درصد آهن مورد نیاز بدن را تامین می کند. کمبود آهن باعث بسیاری از مشکلات سلامتی از جمله سرگیجه، خستگی، ریزش مو، تحریک پذیری و کم خونی می شود. آهن در دوران قاعدگی برای زنان اهمیت ویژه ای دارد. آهن نقش مهمی در عملکرد خون و سلول دارد و برای تولید انرژی ضروری است. همچنین به بدن در مبارزه با عفونت ها کمک می کند، از عملکرد مغز و عضلات حمایت می کند و به سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

 

سایر فواید اعجاب انگیز شیره انگور

 

  • در دوران بارداری قابل مصرف است
  • از آنجایی که حاوی مواد معدنی زیادی است، در دوران بارداری، شیردهی و پس از زایمان مفید است.
  • رشد سالم سلول ها را تقویت می کند و باعث ترمیم سریع و آسان بافت در هر نوع آسیب پوستی می شود.
  • تشکیل گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
  • سلامت جنسی را بهبود می بخشد شیره انگور توت سرشار از منگنز معدنی کمیاب است که تصور می شود به تولید هورمون های جنسی سالم کمک می کند.
  • منگنز نقش حیاتی در عملکرد سیستم عصبی، جلوگیری از لخته شدن خون و تولید انرژی از کربوهیدرات ها دارد. کمبود منگنز می تواند باعث ناباروری، خستگی عمومی و ضعیف شدن استخوان ها شود.
  • استخوان ها را سالم نگه می دارد شیره انگور منبع خوبی از کلسیم است. کلسیم نقش مهمی در حفظ سلامت استخوان، عملکرد آنزیم ها و عملکرد غشای سلولی دارد. کلسیم نقش مهمی در محافظت از دندان های سالم و همچنین محافظت از بدن در برابر بیماری های استخوانی که در دوران یائسگی شایع هستند، ایفا می کند.
  • خواص ضد التهابی خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی شیره انگور یک جزء قابل اعتماد برای کاهش چنین بیماری هایی است. این به طور موثر در آماده سازی های دارویی خاص برای درمان بیماری های التهابی مانند روماتیسم و ??نورالژی استفاده شده است.
  • رشد را بهبود می بخشد. به ویژه برای کودکان در حال رشد و تکامل مفید است. به لطف مواد معدنی و ویتامین هایش باعث رشد سالم می شود.
  • از سیستم عصبی محافظت می کند. به لطف منیزیم موجود در آن، با متعادل کردن حجم کلسیم در اعصاب و عروق خونی، اعصاب را آرام می کند.
  • برای سردرد و خستگی مفید است. به لطف ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن، خستگی را از بین می برد. سردرد را تسکین می دهد.

 

 

شیره انگور  ذخیره پتاسیم

 

یک قاشق غذاخوری شیره انگور  حدود 14.5 درصد پتاسیم را تامین می کند. پتاسیم برای حفظ سلامت قلب و عروق و افزایش تراکم استخوان بسیار مهم است. این ماده به سلامت فشار خون پایین کمک می کند. خطر حمله قلبی و سکته را کاهش می دهد.

 

 

 

شیره انگور  انبار کلسیم

 

کلسیم نه تنها برای محافظت از استخوان ها و دندان های سالم، بلکه برای سلامت روده بزرگ، سلامت قلب، لخته شدن خون، فعالیت عصبی مغز و عملکرد ماهیچه ها نقش حیاتی دارد. تنها یک قاشق غذاخوری شیره انگور  17 درصد کلسیم را تامین می کند.

 

شیره انگور  انبار سلنیوم

 

یک قاشق غذاخوری شیره انگور  به طور متوسط ??5 درصد نیاز سلنیوم را برآورده می کند. سلنیوم در عملکرد تیروئید، محافظت آنتی اکسیدانی، پیشگیری از سرطان، سلامت قلب و عروق و پیشگیری از بیماری های التهابی مانند آرتریت روماتوئید بسیار موثر است. کمبود سلنیوم می تواند باعث این مشکلات و سایر مشکلات سلامتی شود.

 

فواید شیره انگور  به عنوان B6

 

یک قاشق غذاخوری شیره انگور  7.5 درصد ویتامین B6 را تامین می کند. ویتامین B6 برای سیستم ایمنی، سیستم عصبی، تشکیل سلول، سلامت خون و تولید انرژی ضروری است. همچنین اعتقاد بر این است که دارای خواص ضد التهابی و ضد سرطانی است.

 

برخی از مزایای دیگر شیره انگور  عبارتند از:

 

شیره انگور

 

- مزایای زیادی برای بیماران مبتلا به کمبود خون فراهم می کند

- برای زخم خوب است.

- برای بیماران آسم و برونشیت تسکین می دهد

- مقاومت بدن را در هوای سرد افزایش می دهد

- ذخیره انرژی برای ورزشکاران

- به رشد و تکامل نوزادان کمک می کند

- نقش مهمی در رشد هوش کودکان دارد

- موثر در بیماری های دهان و گلو

 

شیره انگور  فخری

 

- خون را در بدن افزایش می دهد

- انرژی بدهید

- اشتها را باز می کند

- برای رشد کودک در دوران بارداری بسیار مفید است

- تقویت کننده معده، روده، کلیه ها

- برای سفتی عروق مفید است

- گردش خون را آرام می کند

 

شیره انگور زرد

 

- برای عفونت های تنفسی مفید است

- به بدن نشاط می بخشد

- خون را پاک می کند

- برای گرفتگی معده و مشکلات دستگاه گوارش مفید است

 

شیره انگور شانی

 

- کلسترول را کاهش می دهد و فشار خون را متعادل می کند

- از قلب حمایت می کند

- قدرت جنسی و تعداد اسپرم را افزایش می دهد

- بدن را تقویت می کند

- در برابر کم خونی بسیار موثر است

- دندان ها را تغذیه می کند، استخوان ها را تقویت می کند

- روده ها را اجرا می کند

- مفید برای کودکان و زنان باردار

 

شیره انگور  قرمز

 

- مناسب برای برونشیت، سرفه، یرقان، خارش، اگزما، تهوع

- از ریه و کبد پشتیبانی می کند

- خون می سازد و انرژی می دهد

 

شیره انگور  سیاه

 

- به عنوان یک غذای حمایت کننده برای کم خونی استفاده می شود زیرا حاوی مقدار زیادی آهن است.

- شیر مادر را زیاد می کند

- خستگی، خستگی مفرط را برطرف می کند

- در عفونت های دهان و گلو استفاده می شود

- برای بیماران مبتلا به کم خونی که خون را تمیز می کند توصیه می شود

- فشار خون را کاهش می دهد

- برای بیماری های مزمن دستگاه گوارش مفید است

- ترشحات معده را افزایش می دهد

- سیستم گوارش را تنظیم می کند

- تقویت کننده مو و دندان

- قابل استفاده در درمان گاستریت مزمن و هپاتیت.

 

فروش شیره انگور

 

فروش شیره انگور در سطح اینترنت بسیار گسترده است. اما همانطور که می دانید شیره انگور ملایر بهترین نوع شیره انگور خانگی و محلی در ایران می باشد.در همین قسمت لینک ورود به بهترین فروشگاه را برایتان قرار داده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.