من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

نماشویی بدون داربست چیست؟

تعمیر آبگرمکن کاری است که به باور برخی افراد، کار راحت و بی دردسری است؛ اما با وجود این موارد در تعمیر آبگرمکن، ظرافت‌های خاصی در آن نهفته است که نیاز به یک متخصص مجرب و توانا را واجب می‌سازد. نماشویی نیز خدمتی است که این روزها بیش‌تر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. خدمات نماشویی شامل نماشویی ساختمان با واترجت، نماشویی با طناب است که متناسب با نمای ساختمان انجام می‌شود. همان طور که می‌دانید تمیز کردن نمای ساختمان و شستشوی نمای ساختمان بعد از چند سال که از ساخت ساختمان می‌گذرد، ضروری است.

 

کدام نماشویی برای نمای ساختمان مناسب تر است؟

نمای ساختمان انواع مختلفی دارند. نمای سنگ، نمای آجری، نمای شیشه و کامپوزیت از مواردی هستند که در طراحی نما استفاده می‌شود. نماشویی در هر یک از موارد گفته شده با هم متفاوت هستند. دو روش معروف نماشویی شامل: نماشویی با داربست و نماشویی بدون داربست می باشد. در صورتی که ارتفاع ساختمان زیاد باشد جهت حفظ امنیت بهتر است از نماشویی با دربست استفاده شود.

jqbq_2.jpg

نماشویی بدون داربست چیست؟

نماشویی بدون داربست شامل نماشویی با طناب یا نماشویی با راپل یا نماشویی با واترجت است.

 

نماشویی با داربست چیست؟

نماشویی با داربست سنتی تر است. در روش نماشویی با داربست شستشوی نمای ساختمان با استفاده از ابزار آلات پیشرفته استفاده نمی‌شود. اما کیفیت و دقت نماشویی با داربست بیشتر است.

.

تعمیر آبگرمکن شامل چه مواردی می شود؟

آبگرمکن در عمر مفید خود به خوبی کار می‌کند. ممکن است بعد از گذشت مدت زمانی نیاز به تعمیر آبگرمکن داشته باشید. در چنین مواقعی بهتر است با شخصی که سال‌ها در زمینه تعمیر پکیج فعالیت می‌کند مشورت نمایید. شاید پیدا کردن تعمیرکار آبگرمکن با تجربه برایتان مشکل باشد. "خدمت از ما" در این مسیر همراه شماست. اگر نیاز به تعمیر آبگرمکن دارید، می‌توانید درخواست خود را از طریق فرم ثبت سفارش بدون نیاز به تماس تلفنی ثبت کنید تا به مجرب‌ترین و بهترین تعمیرکار در شهر خود دسترسی داشته باشید.

 

نحوه ثبت سفارش نماشویی یا تعمیر آبگرمکن در "خدمت از ما"

شما بدون نیاز به تماس تلفنی و ماندن در صف انتظار پاسخگویی می توانید درخواست خود(نماشویی، تعمیر آبگرمکن و ...) را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست متخصصین حاضر در خدمت از ما برای شما قیمت پیشنهادی خود را ارسال می کنند. پس از دریافت قیمت پیشنهادی برای خدمات نماشویی، تعمیر آبگرمکن یا هر خدمات دیگری می توانید به پروفایل آن ها مراجعه نمایید. پس از ورود به پروفایل آن ها و مطالعه نظرات مشتریان قبلی و با توجه به قیمت پیشنهادی هر یک از آن ها می توانید بهترین متخصص را برای خود انتخاب نمایید.

با این روش میزان رضایتمندی مشتریان را به حداکثر رسانده ایم. شما می توانید پس از دریافت خدمات، به متخصص مورد نظر امتیاز دهید و با ثبت نظر در پروفایل متخصص از میزان رضایتمندی خود مشتریان آینده را راهنمایی نمایید.

نماشویی و تعمیر آبگرمکن تنها بخشی از 222 خدمات ارائه شده توسط پلتفرم "خدمت از ما" است. با نصب اپ «خدمت از ما» به راحتی از تمامی خدمات ارائه شده توسط ما در تمامی شهرها مطلع شوید.

 

تبلیغ در سایتهای آگهی و نیازمندیها

مزایای ارسال آگهی اینترنتی در مقابل تبلیغات سنتی و قدیمی بسیار زیاد می باشد.
از نظر هزینه، میزان دسترسی، بازاریابی، گستردگی و حتی فروش و تجارت، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.
در تبلیغات سنتی و قدیمی هزینه بسیار بالا است و محدودیت هایی وجود دارد که نمی توان آن را نادید گرفت. بطور مثال برای اینکه در سطح یک شهر از روش سنتی تبلیغاتی استفاده کنید، باید زمان بسیاری صرف کرده و بسیار هزینه کنید تا تبلیغات انجام شود.
اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم، دیگر تبلیغات سنتی اثر بخش نیستند. در این نوع تبلیغات حداقل باید شما یک کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنید که در آن تبلیغات خود را درج کرده باشید.
سپس اقدام به پخش آنها کنید و هیچ تضمینی نیست که همه توجهی به کاتالوگ، بروشور و یا کارت چاپ شده کنند.
این نکته هم بهتر است یادآور شویم که در بازاریابی، فقط بازاریاب های مبتدی هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده می کنند. ولی یک بازاریاب حرفه ای قابلیت این را دارد که خودش توضیحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهی اینترنتی، در کمترین زمان با مناسب ترین هزینه آگهی شما در هر نقطه ای قابل رویت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نیستید. در هر زمانی می توانید آگهی خود را نشر دهید و تاثیر آن را مشاهده کنید.



مزایای درج آگهی اینترنتی:

در تبلیغات اینترنتی، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت می گیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده می کنند و یا دنبال کالایی هستند، می دانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.
این مزیت که بازدید کنندگان بهینه شده باشند از مزایایی درج آگهی اینترنتی می باشد که به هیچ وجه در بازار سنتی این فیلتر یافت نمی شود.
درج آگهی در سایت آگهی-کالا به صورت رایگان و ویژه و برجسته صورت میگیرد و تنها آگهی های ویژه شامل هزینه می باشند .

مزایای درج آگهی ویژه و برجسته نسبت به آگهی رایگان بصورت زیر می باشد:

اعتماد بیشتر کاربران به آگهی های ویژه و برجسته
درج آگهی ویژه و برجسته باعث می شود تا بازدیدکنندگان اعتماد بیشتری به آگهی شما کنند. زیرا درج آگهی ویژه و برجسته به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.

آگهی های ویژه بسیار بیشتر از آگهی های رایگان دیده می شوند زیرا در مکان های زیر قابل مشاهده می باشند:

در صفحه اول سایت بصورت رندوم و با اولویت بیشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهی
در صفحه اول زیر گروه های مرتبط با آگهی
در کنار تمامی آگهی های رایگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهی های ویژه مرتبط

مزایای تبلیغات در فضای اینترنت:

هر رسانه تبلیغاتی کارکردهای خاص خود را دارد اما تبلیغ در فضای اینترنت دارای چند امتیاز ویژه است :
بخش عمده ای از مدیران، کارشناسان، بازرگانان و سایر فعالان کلیدی عرصه تجارت، این رسانه را به عنوان منبع شماره یک خود می شناسند.

بازخورد و نتایج تبلیغات اینترنتی به طور دقیق قابل اندازه گیری و تجزیه و تحلیل است. دلیل این امر وجود اعداد و ارقام دقیق از میزان مشاهده و کلیک تبلیغات اینترنتی توسط ابزارهای این کار است.
و با وجود چنین مزایای مهمی عملا به نسبت سایر رسانه ها ارزانتر است.

مزایای تبلیغات در سایتهای آگهی و نیازمندیها:



در میان انواع تبلیغات اینترنتی، تبلیغ در سایتهای آگهی و نیازمندیها ، بویژه در ایران، دارای امتیازات خاص خود می باشد:
آگهی دهنده کنترل و مدیریت مستقیم آگهی های خود را در یک فضای کاربری نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران این سایت ها دقیقا مشتریانی هستند که نیاز به خرید در آنها قطعی شده و به جستجوی منبع خرید خود هستند و آگهی ها را با هدف خرید بررسی می کنند.
وجود مجموعه ای از آگهی های به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده این سایتها، باعث حفظ طولانی مدت مشتری در سایت شده و احتمال مشاهده هر آگهی را بالا می برد.
معمولا برای سایتهای معتبر به دلیل حجم ترافیک بالا مورد توجه موتورهای جستجو بوده و آگهی های آنها به خوبی توسط موتورهای جستجو ثبت شده و در نتایج جستجوی آنها ظاهر می شوند.

ویژگی های خاص و مهم عایق الاستومری

ویژگی های خاص و مهم عایق الاستومری

 

عایق الاستومری در موارد مختلفی مثل لوله کشی، کانال، خط های لوله انتقال گاز، مخزن ها، دیوارها و ... به کار برده می‌شود و به راحتی توانست جای عایق های قدیمی را بگیرد.

از جمله موارد دیگری که می‌توان از عایق الاستومری در آن ها استفاده کرد عبارت اند از:

- تهویه مطبوع

- ساختمان سازی

- پتروشیمی

- ماشین سازی

و ...

عایق الاستومری در نوع های متفاوتی تولید می‌شود مثل پشت چسب دار، روکش آلومینیومی و ...

صفات ویژه ی عایق الاستومری:

عایق الاستومری دارای صفات و ویژگی های بسیار خوبی است که چند مورد آن را برای شما آورده ایم:

-  مقاومت خوب در برابر دمای 200- تا 105+ درجه سانتی گراد

- دارای گازهای سمی مثل CFC/HCFC نیست.

- قابلیت اشتعال پذیری ندارد.

- در برابر UV و اوزون مقاومت دارد.

- مقاومت در برابر ورود و نفوذ آب یا بخار آب

- دچار خوردگی در زیر عایق نمی‌شود.

- در برابر ماده های شیمیایی مقاومت دارد.

- حساسیت های پوستی و تنفسی ایجاد نمی‌کند.

- باعث عدم انتقال و توسعه ی قارچ و باکتری می‌شود.

- با محیط زیست سازگاری خوبی دارد.

 

از مهم ترین ویژگی های عایق الاستومری چه می‌دانید؟

بهتر است بدانید عایق الاستومری به راحتی نصب و اجرا می‌شود و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند. به همین دلیل باعث صرفه جویی در هزینه ها می‌شود. عایق الاستومری جنس منعطف و سبکی دارد که در مقابل رطوبت و نم، قارچ و باکتری، آتش، روغن ها و ماده های شیمیایی مقاومت خوبی دارد. این عایق ها از ضریب انتقال حرارت پایینی برخوردار هستند. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این عایق ها، نگهداری و تمیز کردن بسیار آسانی آن هاست.

 

موارد استفاده ی عایق الاستومری در صنعت

عایق الاستومری با موادی به نام فوم الاستومریک ساخته و تولید می‌شود که جای عایق های قدیمی را گرفته است. عایق های الاستومری در موارد بسیار زیادی به کار می‌روند مثل مخازن، دیوار، سقف، کانال ها و ... . از جمله کاربردهای مهم عایق الاستومری در صنایعی مثل نیروگاه ها، ماشین سازی، صنعت غذا و ... است. در لوله هایی که از فولاد و مس تهیه شده اند نیز کاربرد دارد. استفاده از عایق الاستومری در لوله های آب سرد باعث جلوگیری از یخ زدن می‌شود و در سیستم گرمایی از هدر رفتن و کاهش گرما جلوگیری می‌کند.

 

 

مواد مورد نیاز برای نصب

برای نصب و اجرای عایق الاستومری به مواد و وسایلی نیاز است که عبارت اند از:

1. چسب عایق الاستومری

2. نوار درزگیر چسب دار

3. نوار درزگیر آلومینیومی

4. نوار درزگیر برزنتی

5. نوار درزگیر پلیمری

 طریقه ی نصب عایق الاستومری به چه شکل است؟

عایق های الاستومری در اشکال لوله ای و رولی با قابلیت منعطف بودن ساخته و تولید می‌شوند. لوله ها به خاطر نصب عایق از دو سر بریده می‌شوند. برای نصب لوله های عایق الاستومری هم می‌توان در زمان نصب لوله های اصلی و هم بعد از آن اقدام کرد. این لوله ها به شکل طولی و از ناحیه ی مفصل ها به وسیله ی چسب فورمیکس می‌چسبانند.

از عایق الاستومری های رولی در لوله هایی که قطر بیشتر از 3 اینچ دارند و کانال های تهویه هوا استفاده می‌کنند. عایق الاستومری رولی را به صورت پشت چسبدار هم می‌توان استفاده کرد. برای اینکه عایق ها تضمینی برای خوب کار کردن سیستم باشند باید درست نصب و اجرا شوند.

 

استفاده از عایق الاستومری در صنعت نفت و گاز

در صنعت نفت و گاز به خاطر وجود داشتن سیستم هایی که نباید سرد شوند از عایق الاستومری استفاده می‌شود و برای سیستم هایی که نباید گرم شوند نیز از عایق هایی به اسم عایق سرد استفاده می‌کنند. عایق الاستومری یکی از پرفروش ترین عایق هاست که در صنایع مختلف کاربردهای متفاوتی دارد.

 

با استفاده از کدینگ لغات 504 را یک روزه بخوانیم!

با استفاده از کدینگ لغات 504 را یک روزه بخوانیم!

این روزها یادگیری لغات زبان انگلیسی با استفاده از روشهای جدید رونق گرفته و زبان آموزان زیادی از روشهای نوین برای حفظ سریع لغات انگلیسی بهره میگیرند، با به کارگیری روش کدینگ که با نامهای مختلفی همچون کدگذاری لغات ، رمزگذاری ، رمزگردانی و کدبندی شنیده می شود.

در این مقاله قصد داریم مفیدترین روش برای یادگیری سریع کلمات 504 را ارائه دهیم.

همانطور که مستحضر هستید خیلی از منابع مختلفی این روزها لغات 504 را با روش کدینگ آموزش می دهند. شما با استفاده از این روش میتوانید کلمات 504 را سریعا فرا بگیرید.

کدینگ لغات504

مزایا و معایب روش کدینگ لغات برای حفظ 504 کلمه ضروری تافل

همانطور که میدانید هر روش مزایا و معایبی در خود دارد که ما به بیان آن می پردازیم:

مزایا :

1- حفظ سریع لغت در کمترین مدت زمان

2- ماندگاری بیشتر نسبت به سایر روشهای معمول

3- ارتباط برقرار کردن زبان آموز با استفاده از این روش

4- علاقه و اشتیاق بیشتر زبان اموز برای یادگیری

5- استفاده از طنز و روشهای مفرح برای این روش

 

معایب:


1- مهمترین عیب این روش ارتباط برقرار نکردن کاربر با استفاده از  کدینگ

2- یاد نگرفتن کاربر به دلیل منطقی نبودن و طنز بودن تصویرسازی ارائه شده.

3-برای تمام لغات نمیتوان کدینگی ارائه کرد که کاربر به صورت دائمی آن را در ذهن خود بسپارد.

یادگیری تصویری لغات 504

نسخه ی کدینگ تصویری لغات 504 هم به مجموعه ما اضافه شده ، علاوه بر کدهای ارائه شده به صورت متنی جزوات کدبندی ما شامل تصاویر مرتبط با این روش نیز می باشد که میتوانید نمونه های این تصاویر را هم در قالب طنز مشاهده کنید:

 

 

 

پایان کابوس یادگیری لغات 504 با استفاده از کدینگ و تصویر سازی ذهنی

هر زبان آموز در سطح متوسط و مبتدی و حتی پیشرفته یک بار به سراغ کتاب 504 لغت رفته و کتاب اصلی این مجموعه قدرتمند را تهیه کرده ولی با مطالعه ی درس اول کتاب را بسته و دیگر به سمت کتاب نرفته! اگر شما هم جزو این دسته از زبان اموزان هستید حتما نگاهی به روش کدینگ بیندازید!

سو استفاده افراد مختلف از روش کدینگ!

این روزها سایت ها پر شده از اساتیدی که روش کدینگ را ارئه میدهند! بعضی از این اساتید دوره ها را با قیمتهای نامعقول مانند 1 میلیون تومان برای یک جزوه! و یا برگزاری همایش آموزش لغات 504 با هزینه های سنگین و یک سری دیگر هم با شعارهایی همچون یادگیری لغات 504 در 10 ساعت! اقدام به سو استفاده از این روش میکنند. 

وقت آن رسیده ست که در ابتدا شما این روش را دقیق مطالعه کنید و سپس ارزش این روش را مورد بررسی قرار داده و در نهایت اقدام به انتخاب مدرس و خرید محصول او کنید!

j5ep_2.jpg 

پیشنهاد ما برای انتخاب مجموعه های کدینگ 504

از سال 90 تا کنون بنده حقیر با استفاده از این روش سعی کردم مسیر یادگیری را برای دسته ای از زبان آموزان آسان کنم که منتقدان و طرفدارنی هم بعد از چندین سال کار داشته ام. بنده به عنوان مدرس زبان انگلیسی با سابقه ی 12 ساله در تدریس روشهای مختلف آموزش برای استفاده از کدینگ پیشنهاد میکنم فقط آن دسته از زبان اموزانی که شرایط زیر را دارند از این روش استفاده کنند:

1 – آن دسته از افرادی که کنکورهای مختلف کاردانی و کارشناسی و آزمونهای مختلفی شامل آیلتس و تافل و جی آر ای... پیش رو دارند.

2- افرادی که با این روش ارتباط برقرار میکنند.

3- روحیه طنز داشته و با تصویرسازی ذهنی ارتباط مثبتی برقرار میکنند.

4- زمان زیادی برای یادگیری لغات ندارند.

خرید جزوه زبان

ویژگیهای 504 واژه ضروری تافل با نگارش مدرس حامد اسکندری

مجموعه ی طراحی شده شامل عکسهای گرافیکی برای یادگیری بیشتر و ماندگاری دائمی در ذهن زبان آموز ، فونتیک لغات برای متوجه شدن طرز تلفظ لغات، کمک گرفتن از لغات مترادف برای آسان سازی مسیر یادگیری و در نهایت قیمت مناسب و معقول با در نظر گرفتن شرایط بد اقتصادی می باشد. همیشه صرف هزینه زیاد برای یادگیری مطالب کار مناسبی نیست، پس سعی کنید تصمیم درست را برای انتخاب مجموعه با استاد مرتبط به عمل آورید.

نتیجه گیری

ما همیشه به کاربر پیشنهاد میکنیم اول نمونه مثالهای کدینگ را مشاهده کند در صورتی که این روش برایش جالب بود سپس اقدام به خرید مجموعه لغات 504 ما در قالب طنز کند. شما نیز میتوانید با بررسی مثالها و تصاویر مربوطه ی ارائه شده تصمیم بگیرید و سپس با بررسی معایب و مزایا اقدام به تهیه جزوه یا شرکت در همایشها کنید! ولی با توجه به حرفهای گفته شده به هیچ عنوان به دام اساتیدی که از این روش سو استفاده میکنند نیفتید!

تحقیق کنید تحقیق کنید و در نهایت باز هم تحقیق کنید!

فروشگاه دی واش

فروشگاه دی واش بزرگترین مرجع آنلاین فروش ماشین ظرفشویی در ایران میباشد.

شما میتوانید تنها با چند کلیک کالای خود را با کم ترین تعرفه ممکن خریداری نمایید و ان را درب منزل خود تحویل بگیرید...

ظرفشویی وسیله ای بسیار کار آمد میباشد و با صدای کمی که ایجاد میکند مزاحمتی در طول مهمانی های شما و در طول عملیات شستشو برای شما ایجاد نخواهد کرد.از دیگر مزایای دستگاه این است که به هنگام شست شوی ظروف نیاز به آب بسیار کمی دارد و همین امر باعث میشود که در مصرف آب صرفه جویی شود و آب هدر نرود.

واققعیت این است که این دستگاه برای هر خانواده ای بسیار مفید می باشد...

در این مقاله به معرفی دو برند معروف بازار می پردازیم :

ماشین ظرفشویی بوش به 8 برنامه شستشو مجهز می باشد که شامل شستشوی قوی با دمای 70 درجه  میباشد، که در جهت کاهش مصرف انرژی و آب طراحی شده است و شستشو در این دستگاه سریع انجام میگیرد

این دستگاه دارای سیستم EmotionLight میباشد که هنگام بارگیری و تخلیه آن دو چراغ پر نور و قوی LED روشن میشود که به شما نشان میدهد که ظروف به چه صورت شست و شو شده اند.

 

ظرفشویی مدل ADP500WH 

یکی دیگر از سیستم های هوشمند این ماشین ظرفشویی سیستم محافظ ظروف شیشه ای میباشد که به شما اجازه میدهد لیوان هایی که بزرگ یا بطری های شیشه ای و حتی گلدان را در سبد پایین دستگاه جای دهید. همچنین این دستگاه با بهره از سیستم AquaStop شما در برابر آسیب های احتمالی محافظت میکند به طوری که هرگاه در سیستم توسط سنسور های دستگاه نشتی آب دیده شد این سیستم ، ورودی آب به دستگاه را قطع نموده و مانع نشت آب میشود

نوعی از این دستگاه  با بدنه سفید رنگ استیل ضد زنگ همراه با انبوهی از برنامه های شستشوی مختلف در بازار جهانی تولید و روانه بازار شده است . نمایشگر LED باریک مشکلی رنگی که در قسمت بالایی این دستگاه ها قرار گرفته است تمامی اطلاعات شستشو و وضعیت را نشان داده و کاربر با یک نگاه متوجه کلیات می‌شود . این شرکت  با بکار گیری برنامه های شستشوی متفاوت در این دستگاه توانسته این امکان رو به کاربران خود بدهد تا بتوانند هر نوع ظروفی فرقی نمیکند چینی ، کریستالی و . . . را داخل دستگاه قرار داده و با فعال کردن برنامه های شستشوی مختلف ظروف را به بهترین روش ممکن مورد شستشو قرار دهد ، به همین خاطر فروش ظرفشویی ال جی در اوایل مقدار قابل توجهی بوده و کاربران زیادی را مجذوب خود کرد . ظرفشویی های این برند در دورنگ سفید و نقره‌ای تولید و روانه بازار شده است که همانند سایر محصولات جدید مجهز به موتور دایرکت درایور اینورتر بوده که باعث شده میزان مصرف انرژی را بصورت کاملا بهینه در بیاورد و شدت پاشش آب را باتوجه به نوع برنامه انتخابی تنظیم کرده می‌کند . این موتور چرخش و فشار آب را بصورت هوشمندانه‌ای کنترل کند تا این ماشین ظرفشویی ال جی به بهترین شکل ممکن ظروف را مورد شستشو قرار دهد .شرکت ال جی با بکار گیری فناوری های جدید و نوین خود توانسته صدای خروجی دستگاه را به کم ترین میزان ممکن برساند و به همین خاطر باعث شده خرید ماشین ظرفشویی این مدل به شدت فراگیر شود چراکه کاربر می‌تواند هرموقع که خواست دستگاه را روشن کند و بدون هیچ مزاحمتی به مابقی کارهای خود برسد . دستگاه DC32 با ظرفیت 14 نفره خود می‌تواند تمامی ظروف های یک خانواده پرجمعیت را که مهمانی های زیادی در خانه آنها برگزار می‌‌شود را ساپورت کرده و به بهترین شکل ممکن آنها را مورد شستشو قرار دهد ، همچنین برای اینکه این کاربر بتواند از ماشین ظرفشویی 14 نفره خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند ، سبد های قابل تنظیم ارتفاع را می‌تواند به طور اختصاصی تنظیم کرده کند تا هرنوع ظرفی با هر ابعادی را داخل دستگاه جای دهد .

جهت تهیه این محصولات در برندهای مختلف , رنگ بندی ها و ظرفیت های گوناگون با ما در ارتباط باشید....

لازم به ذکر است ما جهت اثبات حسن نیت خود در ابتدای سفارش از شما مبلغی دریافت نمی کنیم و تمامی مبلغ سفارش پس از تحویل کالا درب منزل از شما دریافت میگردد.

تمامی محصولات ما دارای گارانتی ویژه تضمین کیفیت می باشند...

 

 

اخطار : مراقب سودجویان بازار باشید تا جنس تقلبی را جای جنس اصلی به شما عزیزان ندهند...