من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

پنل پیامک برای آژانس های مسافرتی و گردشگری، یک عضو جدانشدنی!

پنل پیامک برای آژانس های مسافرتی و گردشگری، یک عضو جدانشدنی!

jff6_z4.jpg

اگر صاحب آژانس مسافرتی هستید باید بدانید که برای جذب مشتری جدید و ارتباط با مشتری های قدیمی داشتن پنل اس ام اس از واجبات کار شما به شمار میرود و اگر از آن استفاده نکنید یا به درستی استفاده نکنید نمیتوانید با رقیبان خود رقابت کنید. شما علاوه بر استفاده از پنل پیامکی برای آزانس مسافرتی به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی در زمینه فروش تور و پرواز، میتوانید بازرایابی پیامکیداشته باشید و تبلیغات خود را در طول سال با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی انجام دهید.

بهترین راه برای ارتباط و حفظ مشتری های قدیمی:

اولین اقدام شما باید ذخیره اطلاعات مشتریان سال های گذشته باشد، بهترین گزینه برای برنامه های پیش روی شما همین مشتری های سابق شما هستن که اگر از شما خاطره ای خوش داشته باشند میتوانید با یک تخفیف خوب، آفر جدید خود را برای آنها پیامک کنید و منتظر بازگشت آنها باشید، فراموش نکنید که حتما نام مخاطب را در متن پیام خود بگنجانید و لینک سایت یا شبکه اجتماعی خود را برای اطلاعات بیشتر در متن پیام قرار دهید.

جذب مشتری جدید با سامانه پیامکی:

شما به عنوان یک آژانس مسافرتی برای برگزاری تورهای مسافرتی خود باید مشتریانی رو جذب کنید که محل سکونت آنها با محل آژانس شما در یک استان باشد، زیرا احتمال اینکه مشتری شما مبدا تور خود را استانی دیگر در نظر بگیرد بسیار بسیار کم است! با این تفاسیر برای پیدا کردن مشتری های جدید براحتی میتوانید از پنل پیامک

کمک بگیرید و با هزینه اندک مخاطب هدف خود را جذب کنید.برای آشنایی کامل با ارسال پیامک به استان های مختلف اینجا کلیک کنید.

مزیت سامانه پیامکی برای مشتریان شما:

یکی از مهم ترین ویژگی های پنل پیامک برای آژانس مسافرتی این است که لازم نیست مشتریان شما برای اطلاع از تغییر زمان پرواز یا اطلاعات مربوطه به کامپیوتر یا اینترنت دسترسی داشته باشند.

پیامک های ارسال شده شما از طریق پنل اس ام اس، مستقیم به دست مشتری شما خواهد رسید و این پیام در جای امنی از گوشی او ذخیره میشود و میتواند دوباره برای یادآوری به آن مراجعه کند. زمانی که مشتریان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را بر روی موبایل خود دریافت کنند می توانند تجربه مسافرتی شیرین و لذت بخش با آژانس مسافرتی شما داشته باشند و با این کار شما مجموعه ای منظم و حرفه ای در ذهن مشتری جلوه خواهید کرد. برای موفقیت در ارتباط های پیامکی، فقط ارسال پیامک تبلیغاتی و داشتن مشتری کافی نیست، باید برای مشتری رضایت ایجاد شود تا منجر به وفاداری مشتری شود. ایجاد رضایت مشتری وتبدیل آنها به مشتری وفادار، یکی از بهترین کانال های تبلیغاتی است.

خدمات ویژه آژانس های مسافرتی با کمک سامانه پیامکی به مشتریان :

استفاده از سامانه پیامکی علاوه بر تمام مزایایی که برای شما دارد و در ادامه خواهیم گفت، باعث صرفه جویی در انرژی کارکنان شما میشود و دیگر نیازی نیست تا مسئولان آژانس با مشتریان تماس گرفته و آن ها را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات این چنینی مطلع کنند.

ارسال پیام کوتاه پس از رزرو:

بعد از رزرو خدماتی که شما ارائه میدهید باید با استفاده از پیامک، مشتری را از جزئیات آن با خبر کنید. اگر سایت داشته باشید پنل اس ام اس مدیانا از طریق وب سرویس به آن متصل میشود و بعد از هر ثبت سفارش به صورت خودکار پیامک به دست مشتری شما خواهد رسید.

"(نام مشتری) عزیز

رزرو بلیط شما با کد تایید 58652 با موفقیت انجام شد

برای مشاهده اطلاعات بیشتر لینک زیر را کلیک کنید

یادآوری زمان و اطلاعات سفر:

قبل از شروع سفر بهترین زمان برای این است که نشان دهید همه چیز تحت کنترل شماست و چیزی از قلم نیفتاده است، وقت این است که زمان و اطلاعات دقیق سفر یا پرواز را برای مشتری خود پیامک و در واقع یادآوری کنید، همچنین تغییرات ناگهانی پیش آمده مثل عوض شدن هتل یا ساعت را هم میتوانید از این طریق اعلام کنید.

"(نام مشتری) عزیز

تور 3 روزه کویر مصر، حرکت از تهران میدان آرژانتین در تاریخ 09/01/99 در ساعت 06 بامداد انجام خواهد شد.

لطفا نیم ساعت زودتر از حرکت در مکان حضور یابید.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

اطلاعات گردشگری در پیامک:

پنل پیامک برای آژانس مسافرتی این مزیت را دارد که در سفرهای مشتریان، از شما یک همسفر و لیدر میسازد، با دادن اطلاعاتی در رابطه با مکان های دیدنی و تاریخچه مقصد مخاطب خود، میتوانید احساس خوبی به مشتریان منتقل کنید، البته که باید مراقب باشید در این زمینه زیاده روی نکنید چون نتیجه عکس دارد. همچنین در روز آخر اقامت مسافران نیز می توانید زمان پرواز برگشت و تحویل هتل و هرگونه تغییر در زمان حرکت را به آنها یادآوری کنید.

"(نام مشتری) عزیزهوای کویر مصر در پاییز به نحوی است که حتی پوشیدن یک تیشرت برای شما کافی هست البته برای روز و در شب حتما به یک ژاکت نیاز پیدا خواهید کرد، معمولا بیشتر تورهای گردشگری در شب آتش روشن می‌کنند و به شب نشینی کنار آتش می‌پردازند که بسیار لذت‌بخش است و خاطره‌ای خوش را برای شما رقم خواهم زد که هیچوقت فراموش نخواهید کرد.

امیدواریم خاطرات خوبی را در سفر ما با تجربه کنید.

آژانس(نام آژانس)"

نظرسنجی از مشتریان:

بعد از اتمام سفر میتوانید پیامکی مبنی بر رضایت و انتقاد و پیشنهاد از سفر برای مشتریان ارسال کنید و از نظرات آنها استفاده کنید و از آنها بخواهید کم و کاستی ها را به اطلاع شما برسانند. هم چنین میتوانید در پایان سفر از آنها بخواهید عضو باشگاه مشتریان شما شوند و از تخفیفات ویژه ای که برای اعضای باشگاه در نظر میگیرید بهره مند شوند.

"(نام مشتری) عزیز

از اینکه (نام آژانس) را برای سفرخود انتخاب کردید از شما متشکریم.

در راستای بهبود خدمات گردشگری به شدت مشتاق نظرات شما هستیم.

در صورت تمایل با کلیک بر روی لینک زیر نظرتان را با ما در میان بگذارید.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

پیامک تبریک مناسبت ها و اعلام تخفیف ها:

شما می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی آژانس و دفتر گردشگری خود را به مشتریان، جهت استفاده از تور ها و تخفیف های ویژه و بسته های تور ویژه برای فصول مختلف آگاه کنید. مشتریان قدیم و جدید خود را برای شرکت در این تور ها تشویق کنید؛ و برایشان تخفیف ویژه در نظر بگیرید.

تور 7 روزه ترکیه برای مشتریان قبلی با 20 درصد تخفیف و برای مشتریان جدید با 10 درصد تخفیف ارائه می شود.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

امروزه تمامی مشاغل باید برای برتری در کسب و کار و نگه داشتن مشتری های قبلی ، از پنل اس ام اس استفاده کنند و اگر از پیامک تبلیغاتی استفاده نکنند به احتمال زیاد مشتریان خود را از دست میدهند.

پنل اس ام اس مدیانا با برخورداری از قابلیت های بی شماری از قبیل

ارائه خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه در بستر اپلیکیشن ها و وبسایت ها

ارائه SLA در زمینه سرعت و کیفیت پیامدهی

ارائه تعهد محرمانگی اطلاعات (NDA)

ارائه راهکارهای اطلاع رسانی دقیق به مشتریان

ارائه راهکارهای اطلاع رسانی دقیق به مشتریان

ارسال بیش از 6 میلیون پیامک روزانه

ارائه تعرفه ارسال رقابتی و...

می تواند آژانس گردشگری شما را برای ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمینه مسافرتی و گردشگری یاری نماید.

برای دریافت پنل پیامک مدیانا کلیک کنید.

منبع :زیباترین شهر شمالی




پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

فیلیمو، یکی از سرویس‌های VoD اصلی کشور

فیلیمو، یکی از سرویس‌های VoD اصلی کشور، چندی پیش تی‌وی‌باکس اختصاصی خود به‌نام فیلیمو باکس را رونمایی کرد که درادامه، آن را بررسی خواهیم کرد.

با افزایش استقبال مخاطبان از سرویس‌های استریم ویدئو یا همان VoD در کشور، بازیگران اصلی این پلتفرم نیز در حال استحکام جای پای خویش هستند. اگر به‌خاطر داشته باشید، از چند سال پیش سرویس‌های VoD در کشور آغاز به ‌کار کردند. اولین سرویس‌های VoD سعی می‌کردند ازطریق همکاری با اپراتورهای اینترنت، محتوای خود را بدون کسر از ترافیک، کاربران به‌دست آن‌ها برسانند. هم‌زمان با درپیش‌گرفتن این استراتژی، تولید محتوای تقریبا اختصاصی و مستقل از سازمان صدا‌و‌سیما که پیش‌تر بار توزیع آن بر دوش شبکه‌ی ویدئو خانگی بود، به‌واسطه‌ی سرویس‌های VoD ادامه یافت.
برای خرید و قیمت این اندروید باکس میتوانید به سایت دیجیکالا مراجعه کنید.

به‌لطف دسترسی بهتر و سریع‌تر به طیف گسترده‌ای از محتوای ویدئویی داخلی درکنار انواع فیلم‌ها و سریال‌های غیرایرانی به‌صورت  فیلم و سریال  دوبله، افزایش روزافزون استفاده از سرویس‌های VoD را شاهد هستیم و به‌دنبال همین استقبال، تعداد سرویس‌های ویدئویی نیز در دو سال اخیر افزایش یافته است؛ به‌طوری‌که این روزها علاوه‌بر فیلیمو و نماوا که سهم بزرگی از بازار را دراختیار دارند، سرویس‌های دیگری نیز در این حوزه فعالیت می‌کنند

494j_a4.jpg

فیلیمو به‌عنوان سرویس VoD‌ با بیشترین سهم بازار در کشور، تی‌وی‌باکس اختصاصی خود را با نام فیلیمو باکس راهی بازار کرده است. تی‌وی‌باکس فیلیمو تلاشی برای افزایش سهم بازاری به‌حساب می‌آید که با رقیبی چون نماوا تهدید می‌شود. صباایده برای افزایش سهم بازار خود به‌سراغ استراتژی‌ای قدیمی رفته که بسیاری از شرکت‌ها در سال‌های اخیر به‌سراغ آن رفته‌اند: ارائه‌ی محصول سخت‌‌افزاری برای افزایش تعداد کاربران سرویس

طراحی

ابتدا به‌سراغ بسته‌بندی فیلیمو باکس می‌رویم. به‌لطف رنگ مشکی و طراحی مکعبی، فیلیمو باکس یکی از بسته‌بندی‌های برتر را بین کالاهای ایرانی دارد که در عین ساده‌بودن، جذاب نیز به‌نظر می‌رسد. محتویات جعبه‌ی فیلیمو باکس شامل آداپتور برق و کابل HDMI به‌همراه خود دستگاه فیلیمو باکس و ریموت کنترل است که هر دو با رنگ مشکی و لوگو فیلیمو، هویت اصلی خود را به‌نمایش می‌گذارند.

فیلیمو باکس ظاهر مشابهی با خیلی از اندرویدباکس‌های دیگر دارد و ازجمله‌ تفاوت‌های فاحش ظاهری را باید درج لوگو فیلیمو روی محصول عنوان کرد. البته سادگی طراحی ظاهری امتیاز مثبتب برای فیلمیوباکس به‌شمار می‌رود و ترکیب آن با نوار LED تعبیه‌شده بین بخش‌های بالایی و کناری، جلوه‌ای زیبا و درعین‌حال متفاوت به فیلیمو‌باکس بخشیده است

 

نوار LED بخش بالایی فیلیمو باکس را از بخش کناری جدا می‌کند که روشن‌بودن این نوار پس از اتصال به برق، علاوه‌بر آگاه‌سازی کاربر از وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه، جلوه‌ای زیبا و دلنشین به فیلیمو باکس می‌بخشد. طیف نوری استفاده‌شده کاربران آشنا با کنسول پلی ‌استیشن 4 را یاد این کنسول بازی می‌اندازد؛ به‌طوری‌که حتی رنگ نور اعلام وضعیت فیلیمو باکس هم مانند پلی‌استیشن ? آبی و نارنجی است، با این تفاوت که رنگ آبی به‌معنای خاموش یا حالت خواب دستگاه و رنگ نارنجی به‌معنای روشن و فعال بودن هستند. البته چنین طرحی را پیش‌تر در اندرویدباکس‌های TSCO هم دیده بودیم.

کنترل فیلیمو باکس طراحی ظریفی دارد؛ درحالی‌که طراحی و رنگ آن به‌لطف شباهت به ساختار خود دستگاه، حس یکپارچگی محصول را دوچندان می‌کند. روی ریموت به‌جز لوگو و نام فیلیمو، نشان تغییر حجم صدا یا همان ولوم (‌Vol) و دکمه‌ی تعامل یا OK، متن دیگری روی آن قرار نگرفته است. در ابتدا، شاید این موضوع کار با کنترل فیلیمو باکس را سخت جلوه دهد؛ اما تنها دقایقی بعد از کار با ریموت، می‌توانید تک‌تک دستورهای کاربردی آن را تشخیص دهید و مانند ریموت تلویزیون، استفاده از آن را به‌خوبی یاد بگیرید

 

اندرویدباکس‌ها اغلب اندازه‌ی بسیار کوچک و جمع‌وجوری دارند؛ اما همین موضوع تعبیه‌ی درگاه‌ها را با کمی مشکل روبه‌رو می‌کند. در فیلیمو باکس، حضور ? درگاه را شاهد هستیم که در دو دسته‌ی چهارتایی و سه‌تایی در دو سطح دستگاه قرار گرفته‌اند. در بخش پشتی دستگاه، درگاه مخصوص آداپتور منبع تغذیه، اتصال کابل شبکه‌ی اترنت، درگاه HDMI و پورت AV به‌چشم می‌خورند. در سمت راست نیز، دو درگاه USB قرار دارد که یکی از آن‌ها نسخه‌ی ? و دیگری نسخه‌ی ? است. در میان دو پورت USB نیز، شکاف کارت حافظه‌ میکرو SD وجود دارد

به‌صورت خلاصه، می‌توان کیفیت ساخت فیلیمو باکس را باتوجه‌به برچسب قیمتی‌اش مناسب ارزیابی کرد. وجود پورت‌های متنوع می‌تواند رضایت کامل بسیاری از کاربران را جلب کند. البته یک درگاه USB دیگر یا تعبیه‌ی پورت خروجی صدای اپتیکال که البته در این رده‌‌ی قیمتی وجودش محتمل نیست، می‌توانست دست کاربران حرفه‌ای‌تر را بیش‌ازپیش باز بگذارد.

مشخصات فنی

اندرویدباکس فیلیمو مانند بسیاری از رقبایش، به‌ سخت‌افزاری نه‌چندان توانمند (البته درمقایسه‌با گوشی‌های هوشمند) مجهز است؛ اما فراموش نکنید این سخت‌افزار برای پخش محتوای ویدئویی و اجرای اپلیکیشن‌های پخش فیلم و استریم کاملا مناسب ارزیابی می‌شود. هنگام کار با فیلیمو باکس، هیچ اشکالی در اجرا یا حس نیاز به سخت‌افزار قوی‌تر را احساس نکردیم؛ هرچند مقداری افت سرعت در بارگذاری فیلم‌های سنگین به‌چشم می‌خورد که البته این تأخیر همیشگی نیست. فیلیمو باکس تنها از دو گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4 بهره می‌برد تا باتوجه‌به نسخه‌ی کامل سیستم‌عامل اندروید ???، از عملکرد نه‌چندان قوی در بخش چندوظیفگی خبر بدهد.

فیلیمو باکس از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای با هسته‌های پردازشی ARM Cotex-A53 بهره می‌برد که با فرکانس دو گیگاهرتز فعالیت می‌کنند. امروزه، بسیاری از گوشی‌های هوشمند اقتصادی از پردازنده‌های مبتنی‌بر هسته‌های A53 بهره می‌برند. اندرویدباکس فیلیمو ?? گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی دراختیار کاربر می‌گذارد که برای نصب اپلیکیشن‌ها و ذخیره‌ی محدود فیلم و سریال بسیار مناسب است. درگاه USB و میکرو SD نیز برای افزایش فضای ذخیره‌سازی دردسترس هستند تا از این لحاظ، کاربر با محدودیتی مواجه نشود.

مشخصات فنی

فیلیمو باکس

پردازنده

پردازنده‌ی چهارهسته‌ای و ?? بیتی AML S905X2

پردازنده‌ی گرافیکی

ARM Dvalin MP2

حافظه‌ی رم

 ? گیگابایت DDR4

حافظه‌ی ذخیره‌سازی

حافظه‌ی ذخیره‌سازی ?? گیگابایتی

درگاه‌های ارتباطی

USB 3.0 ،USB 2.0 ،HDMI ،Ethernet ،AV ،Micro‌SD

حداکثر رزولوشن تصویر

تا وضوح 4K HDR

اتصالات بی‌سیم

بلوتوث، وای‌فای

قیمت

??? هزار تومان

فیلیمو باکس امکان پخش ویدئوهایی با وضوح 4K و نرخ ?? فریم‌برثانیه و پشتیبانی از HDR را فراهم می‌سازد که برای افراد علاقه‌مند به تماشای فیلم و سریال با بهترین کیفیت موجود بسیار مناسب است. ناگفته نماند میکروفونی روی ریموت فیلیمو باکس وجود دارد که به‌کمک آن می‌توانید با دستیار صوتی گوگل ارتباط برقرار کنید.

فیلیمو باکس را با وجود برندهایی مانند مینیکس و بی‌لینک، به‌هیچ‌وجه نمی‌توان توانمند‌ترین نمونه‌ی موجود دانست؛ اما باتوجه‌به برچسب قیمتی، مشخصات فنی این اندرویدباکس راضی‌کننده ارزیابی می‌شود که می‌تواند از عهده‌ی پخش انواع مختلف محتوای چندرسانه‌ای به‌عنوان وظیفه‌ی اصلی خود به‌خوبی بربیاید.

عملکرد

اگر نگاهی به گزینه‌های موجود در بازار تی‌وی ‌باکس‌های اندرویدی بیندازید، متوجه تنوع زیاد موجود در این بازار می‌شوید؛ محصولات متعددی که قابلیت‌ها و امکانات مختلفی دارند و هریک طیف خاصی از مخاطبان را هدف گرفته‌اند. برای مثال، برخی اندرویدباکس‌ها حتی دسته‌ی بازی اختصاصی دارند و بازی‌های مختلف اندرویدی را می‌توانند اجرا کنند؛ درحالی‌که برخی دیگر مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید تی‌وی صرفا برای ارائه‌ی تجربه‌ای مناسب در تماشای محتوای چندرسانه‌ای توسعه یافته‌اند. فیلیمو باکس درزمره‌ی محصولاتی قرار می‌گیرد که با هدف ایفای نقش به‌عنوان پخش‌کننده‌ی تمام‌عیار محتوای ویدئویی ساخته شده است و نمی‌توان از آن توقع اجرای بازی‌های روز دنیای اندروید را داشت

فیلیمو باکس به‌لطف بهره‌مندی از نسخه‌ی کامل اندروید و دسترسی کاملی به فروشگاه Google Play، علاوه‌بر اپلیکیشن‌های مخصوص تلویزیون‌ها، دیگر اپلیکیشن‌های توسعه‌یافته برای موبایل نیز به‌راحتی روی آن نصب و اجرا می‌شود. استفاده از نسخه‌ی اصلی اندروید به‌معنای رفع تمام محدودیت و مشکلات موجود نیست؛ چراکه بسیاری از اپلیکیشن‌های اندرویدی برای استفاده در تلویزیون‌ها بهینه نشده‌اند و کاربران با مشکلات متعددی در این ‌زمینه مواجه خواهند شد. ازجمله‌ی این مشکلات ناسازگاری با نسبت تصویر ??:? و نبود تجربه‌ی مناسب و بعضا غیرکاربردی با ریموت کنترل تلویزیون است.

فیلیمو باکس در اجرای اپلیکیشن‌های سبک و متداول اندرویدی عملکرد روانی دارد؛ اما در اجرای نمونه‌های سنگین‌تر مانند بازی‌ها، چندان روان نیست؛ البته این موضوع کاملا درک‌کردنی است؛ چراکه این دستگاه برای اجرای بازی‌های اندرویدی ساخته نشده است. برای امتحان، Bowmasters را اجرا کردیم که بازی نسبتا سبکی است؛ ولی از همان ابتدا با افت فریم جدی روبه‌رو شدیم. با وجود بهبود فریم‌دهی همچنان عملکرد چندان رضایت‌بخش نبود. بدین‌ترتیب، اگر اجرای اپلیکیش‌های سنگین و چندوظیفگی یا انجام بازی‌های اندرویدی اولویت اصلی شما در خرید اندرویدباکس است، پیشنهاد می‌کنیم به‌دنبال گزینه‌ی دیگری باشید.

اولین و مهم‌ترین وظیفه‌ی هاب‌ مدیاسنتر، پخش بی‌نقص انواع‌ محتوای چندرسانه‌ای است. فیلیمو باکس درزمینه‌ی پخش فرمت‌های ویدئویی تمامی نیاز‌ها را به‌خوبی تأمین خواهد کرد و نقصی متوجه آن نیست. این دستگاه می‌تواند ویدئو‌هایی با کدک H.264 و H.265 را در فرمت‌های مختلفی اعم از DAT ،MPEG ،MPG ،TS ،VOB ،ISO ،AVI MP4 ،MOV ،3GP ،FLV ،MKV ،MTS M4V ،WMV و RMB پخش کند. بدین‌ترتیب، بدون نگرانی درباره‌ی نوع ویدئو می‌توانید از پشتیبانی آن مطمئن باشید. در بخش محتوای صوتی نیز، محصول فیلیمو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از کدک‌ها چه انواع فشرده‌شده چه نمونه‌های Lossless مانند DTS-HD ،True-HD ،MP2 ،MP3 ،WMA ،WAV ،OGG ،FLAC ،ALAC ،APE و AAC، نیاز کاربران دراین‌زمینه را نیز کاملا رفع خواهد کرد.

این تی‌وی‌باکس محتوای ویدئویی را به‌سرعت نمایش می‌دهد و اگر ارتباط پایدار اینترنت برقرار باشد، مشکلی در استریم محتوا پیش نمی‌آید. در مراحل آزمایش، دستورهای مختلفی را ازطریق ریموت صادر می‌کردیم و این دستگاه موفق شد با سرعت خوبی دستورها را پردازش کند و وظایف محول‌شده را به خوبی انجام دهد. همچنین، استریم مستقیم محتوا از پلتفرم‌های آنلاین مانند فیلیمو را بدون اشکال و تأخیر شاهد بودیم.

به‌صورت پیش‌فرض، چندین پخش‌کننده‌ در فیلیمو باکس وجود دارد که البته پیشنهاد می‌کنیم حتما VLC Player و Kodi را نیز برای افزایش قابلیت‌های خود دراین‌زمینه نصب کنید. این اپلیکیشن‌ها از نمونه‌های توانمند موجود در دنیای اندروید هستند که طیف گسترده‌ای از محتوای ویدئویی‌ و صوتی را می‌توانند اجرا کند. همچنین در بخش تنظیمات Kodi، کاربران حرفه‌ای می‌‌توانند نیازهای خود اعم از کدگشایی کدک‌های مختلف ویدئویی و صوتی را به‌صورت سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری اعمال کنند.

برای بررسی عملکرد روان و بدون مشکل پخش‌کننده، محتواهای مختلفی پخش شد که فیلیمو باکس بدون مشکل موفق شد آن‌ها را اجرا کند. محتواهای پخش‌شده به‌شرح زیر است:

  • ویدئو 4K HDR با نرخ بیت‌ریت ?? مگابیت‌بر‌ثانیه، نرخ اجرای ?? فریم‌بر‌ثانیه، کدک صوتی DTS-HD و فضای رنگی BT2020
  • ویدئو 4K HDR با نرخ بیت‌ریت ?? مگابیت‌بر‌ثانیه، نرخ اجرای ?? فریم‌بر‌ثانیه، کدک صوتی Dolby True HD و فضای رنگی BT2020
  • ویدئو 4K HDR با نرخ بیت‌ریت ?? مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ?? فریم‌بر‌ثانیه
  • ویدئو 4K با نرخ بیت‌ریت ?? مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ?? فریم‌بر‌ثانیه
  • ویدئو 4K با نرخ بیت‌ریت ?? مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ?? فریم‌بر‌ثانیه
  • ویدئو Full HD، با کدک H.265 و نرخ بیت‌ریت ?? مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ?? فریم‌بر‌ثانیه
  • ویدئو Full HD با کدک H.264 و نرخ بیت‌ریت ? مگابیت‌بر‌ثانیه و نرخ اجرای ?? فریم‌بر‌ثانیه

یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی با تلویزیون و پخش‌کننده‌های محتوای چندرسانه‌ای، ناسازگاری با تمامی انکودینگ و فرمت‌های زیرنویس است. هم‌نام‌‌کردن فایل زیر‌نویس با فیلم و تغییر انکودینگ به نمونه‌ی پشتیبانی‌شده و نبود آزادی‌عمل در تغییر ابعاد و مکان و رنگ زیر‌نویس، ازجمله محدودیت‌های تلویزیون و پخش‌کننده‌های معمولی است. این مشکلات به‌لطف استفاده از سیستم‌عامل اندروید و اپلیکیشن‌های توانمند پخش‌کننده‌ی محتوا، در ونتار حل شده است.

همان‌طورکه در بخش نرم‌افزار و رابط کاربری گفتیم، میکروفون فیلیمو باکس عملکرد بسیار راضی‌کننده‌ای دارد و تنها با گفتن نام فارسی فیلم دلخواهتان، می‌توانید آن را در نتایج جست‌وجو پیدا کنید. این ویژگی بسیار سریع است و برای افرادی گزینه‌ی جایگزین بسیار مناسبی است که به تایپ‌کردن نام فیلم یا گشتن در بین فهرست بلند آثار فیلیمو علاقه‌ی چندانی ندارند.

نرم‌افزار و رابط کاربری

فیلیمو باکس به نسخه‌ی ?/? سیستم‌عامل اندروید مجهز است. نسخه‌ی ? اندروید برای اندروید‌باکس‌ها مقبول است؛ اما در نظر داشته باشید برخی از رقبای فیلیمو باکس از نسخه‌ی ? اندروید بهره می‌برند. پردازنده‌ی چهارهسته‌ای Almogic S905X2 در اجرای سیستم‌عامل و نرم‌افزار‌های استریم خوش ‌درخشید و لگ یا کُندی هنگام گردش در محیط کاربری مشاهده نشد.

رابط کاربری  فیلیمو باکس به‌گونه‌ای طراحی شده است که پس از اندکی کارکردن و گشت‌و‌گذار، آن را ساده و کاربرپسند خواهید دید. این رابط کاربری کاملا ساده و درک‌پذیر است؛ اما سادگی به‌هیچ‌وجه به‌معنای زشت یا کاربری ضعیف آن نیست. این اندرویدباکس در عین جذابیت طراحی‌ سخت‌افزاری، رابط کاربری مدرنی برای مخاطبانش فراهم می‌کند که حتی با دانش اندک از سیستم‌عامل اندروید، می‌توانند نیازهای خود را تأمین کنند.

صفحه‌ی اصلی دو ردیف دارد. در ردیف اول، به فهرست اپلیکیشن‌های نصب‌شده داخل فیلیمو باکس دسترسی دارید. این اپلیکیشن‌ها با شخصی‌سازی کاربر فهرست خواهند شد و در انتهای این ردیف نیز، می‌توانید اپلیکیشن‌های ویترین صفحه‌ی اصلی را انتخاب کنید. همچنین در همین ردیف ، به Google Play دسترسی دارید تا اپلیکیشن‌های مدنظر خود را ازطریق این فروشگاه دانلود کنید. ردیف دوم، ردیفی شخصی‌سازی‌شده از پلتفرم فیلیمو است. بسته به آخرین ویدئوهای پخش‌شده در حساب کاربری، این فهرست به‌روز‌رسانی خواهد شد

اپلیکیشن TV Bro برای جست‌وجو در اینترنت طراحی شده و تا حد خوبی جواب‌گوی نیازهای وب‌گردی خواهد بود. علاوه‌بر جست‌وجوی متنی، می‌توانید از میکروفن موجود روی کنترل نیز برای جست‌وجوی موارد مدنظر خود بهره ببرید.

بخش تنظیمات فیلیمو باکس شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های اندرویدی دارد و اگر قبلا با گوشی‌های اندرویدی کار کرده باشید، آن را نیز کاملا آشنا خواهید یافت. یکی از ویژگی‌های اصلی فیلیمو باکس پیاده‌سازی دستیار صوتی Google Assistant در رابط کاربری آن است تا سهولت بیشتری را برای انجام امور مختلف فراهم می‌کند. دستیار صوتی و میکروفن این دستگاه در بخش جست‌وجوی صوتی اپلیکیشن فیلیمو هم به‌خوبی کار می‌کند. در آزمون‌های زومیت، به‌لطف پشتیبانی مناسب از زبان فارسی، فیلیمو باکس به‌خوبی می‌تواند نمونه‌ی مدنظر خود را صرفا با گفتن نام آن به فارسی جست‌وجو کند تا این قابلیت کاملا کاربردی ارزیابی شود.

جمع‌بندی

به فیلیمو باکس نمی‌توان به چشم اندرویدباکسی همه‌کاره نگاه کرد و از آن انتظار داشت تمام قابلیت‌های انواع پرچم‌دار و گران‌قیمت مثل اجرای بازی و اپلیکیشن‌های سنگین اندرویدی را دراختیار شما قرار دهد؛ اما درزمینه‌ی پخش محتوای چندرسانه‌ای و اجرای سرویس‌های استریم آنلاین مثل فیلیمو، بسیار توانمند است و شاید همین موضوع برای تمام مخاطبان فیلیمو باکس کافی باشد.

فیلیمو باکس صرف اقتصادی دارد؟ می‌توان گفت بله! باتوجه‌به اینکه سخت‌افزار استفاده‌شده در فیلیمو پاسخ‌گوی بسیاری از اپلیکیشن‌های معمولی اندروید است و به‌همراه خرید فیلیمو باکس، گیفت کارت اشتراک یک‌ساله سرویس فیلیمو را نیز دریافت خواهید کرد، برچسب قیمت ??? هزار تومانی فیلیمو باکس پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای به‌نظر می‌رسد و برای کسانی که تلویزیون هوشمند ندارند و نمی‌خواهند از لپ‌ تاپ یا گوشی برای استریم آنلاین استفاده کنند، کاملا مناسب به‌نظر می‌رسد.

 

آیا برای ترویج کسب و کار باید از پنل های اس ام اس استفاده کنیم؟

آیا برای ترویج کسب و کار باید از پنل های اس ام اس استفاده کنیم؟

91gi_b3.jpg

اگر قصد دارید کسب و کاری پایدار با مشتریان وفادار داشته باشید یا میخواید کسب و کارتون رو گسترش بدید اولین و مهمترین نکته ای که باید بهش بپردازید تعامل با مشتریه. این موضوع در بزرگترین برندها و کمپانی های دنیا هم از مهمترین الویت هاست. حتی اگر شما با کیفیت ترین خدمات با بهترین قیمت ها رو هم ارائه بدید، بدون تعامل درست و مداوم با مشتریانتون نمیتونید به برند بزرگی تبدیل بشید.

یکی از رایج ترین راه های تعامل با مشتریان ارتباط از طریق پیامکه و پنل های ارسال اس ام اس انبوه مدیانا این امکان رو برای شما فراهم میکنن.شما از طریق این پنل ها میتونید با مشتریان به راحتی و با هزینه ای کم در ارتباط باشید و از فروشتون لذت ببرید.

برای اطلاع از این که ارسال پیامک از طریق پنل ارسال اس ام اس برای چه گروهی کاربردی بوده و بازخورد خوبی به همراه داشته روی لینک زیر کلیک کنید.

مهمترین مزیت برقراری ارتباط با مشتریان از طریق اس ام اس اینه که وقت زیادی نمیگیره و در عین حال باعث می شه که شما در ذهن مخاطبتون بمونید.

در ادامه این مقاله باقی مزایای استفاده از این روش رو با هم بررسی میکنیم.

1.توانایی گزارش گیری در پنل های اس ام اس

اولین مزیتی که با هم بررسی میکنیم مزیت گزارش گیری از طریق پنل ارسال اس ام اسه. این ویژگی به شما این امکان رو میده تا بتونید بفهمید چند درصد از پیام های شما به دست مشتریان رسیده.

زمانی که شما متنی رو در پنل ارسال می کنید می تونید از وضعیت اون مطلع بشید. در این حالت سه وضعیت وجود داره:

رسیده به گوشی مخاطب

رسیده به مخابرات

نرسیده به گوشی ( در این مورد هزینه پرداختی شما به حسابتون بازگردانده می شه )

مهمترین فایده این گزارش گیری، آنالیز میزان تاثیرگذاری کمپین شماست. مسلما شما برای برنامه ریزی ادامه کمپینتون نیاز دارید بازخورد پیامکتون رو بررسی کنید. این بررسی هم بدون آگاهی از تعداد کسانی که پیامک شما رو دیدن ممکن نیست. پس شما برای ادامه تبلیغاتتون به گزارش ارسال پیامک هاتون نیاز دارید.

این قابلیت کاملا هم رایگانه.

2.قابلیت دریافت پیامک در پنل های اس ام اس

این قابلیت به این معنیه که ما در سامانه خودمون میتونیم پیام هایی که کاربرا و مخاطبانمون برای ما می فرستن رو مشاهده کنیم.

این ویژگی یکی از قابلیت های فوق العاده سامانه ارسال پیامکه که شما میتونید از این طریق از انتقادها و پیشنهادهای مشتریاتون مطلع بشید و ارتباط بیشتری برقرار کنید. تقریبا برای همه کسب و کارها هم کاربردی و مفیده.

یکی دیگه از راه های استفاده از این قابلیت هم برگزاری مسابقه پیامکیه که می تونید با این روش کسب و کار خودتون رو رونق بدید.

اگر هم بخوایم یکی از مشاغلی رو مثال بزنیم که این امکانات پنل براشون بسیار کاربردیه، میتونیم به فروشندگان اجناس دارای گارانتی اشاره کنیم. این فروشنده ها میتونن به خریدارانشون اعلام کنن تا برای شروع گارانتی کالای خودشون، شماره گارانتی رو به سرشماره اعلام شده ارسال کنن. از این طریق لیستی از شماره تلفن های مشتریانشون هم به دست میارن.

از این امکان خیلی استفاده های دیگه میشه کرد که بسته به خلاقیت و نوع شغل هر کسی میتونه روی فروش و جذب مخاطب اون تاثیر چشم گیری داشته باشه.

3.پنل های اس ام اس نمایندگی

در مدیانا  دو مدل پنل پیامکی داریم:

پنل نمایندگی و پنل کاربری

در پنل نمایندگی تعرفه ارسال اس ام اس ها پایین تره و به همین خاطر علاوه بر ارسال و دریافت پیامک و کسب درآمد از اون ، شما می تونید با فروش حساب، شارژ و خط به افراد و نماینده های زیر مجموعه خودتون کسب درآمد کنید.

اشخاص یا شرکتایی که پنل نمایندگی ارسال پیامک انبوه رو خریداری می کنن، می تونن نماینده با دسترسی های شبیه پنل پیامکی خود ایجاد کنن.

همینطور تو پنل نمایندگی سامانه ارسال پیامک، نماینده ها میتونن بسته های متفاوتی از نظر قیمت و دسترسی با توجه به نیازای بازار هدفشون تعریف کنند.

4. پنل های اس ام اس کاربری

کسایی که صاحب کسب و کار هستن برای معرفی برند و محصولشون بیشتر از این پنل ارسال اس ام اس استفاده می کنن.

ارگان ها به عنوان CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، می تونن از ویژگی های پنل های اس ام اس انبوه استفاده کنند.

تمرکز این پنل ها بیشتر بر ارسال و دریافت پیامک انبوهه.

به همین خاطر بیشتر برای کسایی مورد استفاده قرار میگیره که ارسال پیامک کمتری دارند. سوددهی سامانه ارسال پیامک برای صاحبای کسب و کار زمانی مشخص می شه که مشتری بیشتری به سمت اون ها جذب بشه.

از جمله کسب و کارایی که میتونن از این پنل ارسال اس ام اس انبوه استفاده کنن میشه به این ها اشاره کرد: بانک ها، شرکت های فناوری اطلاعات، رستوران دارها، فروشگاه ها و…

سوال: حداقل شارژی که میتونیم در پنل های اس ام اس بخریم چقدره؟

در بعضی سامانه های پیامکی کشور خرید حداقل شارژ اجباریه، اما در مدیانا اس ام اس هیچ محدودیتی وجود نداره. شما به هر میزانی که لازم داشته باشید می تونید شارژ بخرید و ارسال تست انجام بدید.

حالا شاید این سوال برای شما به وجود بیاد که شارژ موجود در پنل های اس ام اس شما محدودیت زمانی داره یا خیر؟ در این قسمت به توضیح این مورد از سامانه ارسال پیامک می پردازیم.

قرارداد پنل های نمایندگی مدیانا یک ساله نوشته میشه و شما بعد از یک سال میتونید بدون هیچ هزینه ای این قرارداد رو تمدید کنید. میزان شارژی که قبل از اتمام قرارداد در پنل شما مونده به هیچ عنوان سوخت نمیشه و با هر بار تمدید میتونید ازش مجدد استفاده کنید.

با توجه به توضیحاتی که در این مقاله درباره پنل ارسال اس ام اس داده شد مشخصه که برای داشتن یک پنل اس ام اس انبوه و کسب درآمد از اون نیازی نیست که سرمایه زیادی داشته باشید.

شما می تونید با بودجه ای محدود و مقدار کمی شارژ که در پنل اس ام اس شما موجوده کسب و کار مبتنی بر ارسال اس ام اس انبوه خودتون رو شروع کنید و زمانی که کسب و کارتون رونق گرفت شارژ بیشتری خریداری کنید و از مزایای اون استفاده بیشتری ببرید.

البته با توجه به نوع شغل و میزان فعالیتتون نباید این انتظار در شما ایجاد بشه که در زمان اندک به درامد بالا برسید. برای رونق گرفتن هر کسب و کاری شما باید کار و تلاش زیادی انجام بدید. بعضی از مشاغل ممکنه با یک بار ارسال پیامک انبوه بازخورد خوبی از اون بگیرن و بعضی مشاغل نیاز به تبلیغات بیشتری دارن.

 

ممنون که تا پایان این مقاله پنل پیامکی مدیانا،  ما رو همراهی کردید.

لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان مجموعه اقدامات وابسته به نصب شیرالات و نصب پمپ بوده که در تاسیسات منزل بسیار اهمیت دارد. امروزه نصب انواع و اقسام لوازم وابسته به سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حمام و ... در منزل نیازمندی لوله کشی ساختمان می‌باشد.

دسترسی به جریان آب برای به کار انداختن لوازم مختلف منزل مثل لباسشویی، ماشین ظرفشویی و انواع پکیج نیز به لوله کشی ساختمان وابسته است. بنابراین لوله کشی ساختمان وابسته به نوع خدمات ارائه شده نیازمند تخصص و اطلاعات کافی در خصوص نحوه کاربرد انواع ابزار و انجام صحیح کار لوله کشی در ساختمان می‌باشد.

 

 امکان دسترسی به نصابان و کارشناسان تاسیسات سیار برای حضور در محل گاها برای همه افراد به یک اندازه آسان نیست. بازار آنلاین "خدمت از ما" با ایجاد یک بستر یکپارچه و هماهنگ شرایط را برای معرفی افراد متخصص در زمینه لوله کشی ساختمان و نصب شیرالات و نصب پمپ برای همه کاربران به یک اندازه سهولت بخشیده است.

 

قیمت لوله کشی ساختمان به راحتی استعلام بگیرید.

کارشناسان تاسیسات با مشاهده و کارشناسی فضای منزل و ساختمان مدنظر شما قیمت لوله کشی ساختمان را تخمین می‌زنند. اما در حالت کلی و با توجه به تجربه‌های گذشته قیمت لوله کشی ساختمان بر اساس مواردی مثل متراژ فضا برای لوله کشی آب، مصالح مورد نیاز، نوع لوله مورد استفاده و در نهایت دستمزد لوله کش ساختمان تعیین می‌شود.

 

xejp_a7.jpg

 

هزینه لوله کشی ساختمان در هنگام نصب شیرالات و نصب پمپ وابسته به نوع لوازم، محل نصب و سختی کار نیز تفاوت دارد. کسب اطلاعات دقیق برای برآورد قیمت لوله کشی ساختمان برای برخی افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. "خدمت از ما" با ارائه خدمات استعلام قیمت رایگان این امکان را برای کاربران فراهم کرده است.

برای دریافت قیمت لوله کشی ساختمان و تخمین هزینه نصب شیرالات و نصب پمپ در قسمت‌های مختلف منزل از کارشناسان تاسیسات فعال در "خدمت از ما" به راحتی استعلام قیمت رایگان بگیرید. استعلام قیمت حدودی در این شرایط با توضیحات شما برای کارشناس مربوطه حاصل می‌شود.

 

خدمات پر کاربرد در لوله کشی ساختمان کدامند؟

لوله کشی ساختمان از جمله خدمات پر اهمیت است که در انجام آن نهایت دقت و مهارت کارشناسان تاسیسات باید به کار گرفته شود. هر گونه بی مسئولیتی و یا کاربرد تجهیزات نامرغوب در لوله کشی ساختمان ترکیدگی و انواع مشکلات دیگر را به دنبال دارد.

 

 

از سری اقدامات مهم که بواسطه لوله کشی ساختمان ایجاد می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • لوله کشی آب سرد و گرم برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه
  • تشخیص ترکیدگی لوله در قسمت‌های مختلف منزل
  • لوله کشی فاضلاب ساختمان برای تمامی قسمت‌ها
  • لوله کشی ساختمان برای جریان گاز
  • لوله کشی آب ساختمان برای مصارف مختلف
  • لوله کشی ساختمان توکار
  • لوله کشی ساختمان روکار
  • و...

تمامی این موارد با اعزام یک کارشناس تاسیسات متخصص به محل به راحتی قابل انجام است.

 

بهترین راهکار در هنگام  نصب شیرالات بشناسید.

نصب شیرالات از مهمترین اقداماتی بوده که در تغیر دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه تاثیر زیادی دارد. نصب شیرالات را می‌توان دنباله‌ای از لوله کشی ساختمان دانست. علاوه بر این نصب شیرالات در قیمت لوله کشی ساختمان نیز بی تاثیر نیست.

بهترین راهکار برای نصب شیرالات بعد از اطمینان از لوله کشی تکمیل شده ساختمان به کارگیری افراد متخصص و کاربلد در این زمینه است. انواع شیرالات وابسته به تجهیزات کاربردی شان باید به درستی در مسیر لوله کشی ساختمان قرارگیرند. تمامی این نکات مستلزم کاربرد یک کارشناس و نصاب شیرالات باتجربه است.

 

 

پیشنهاد ما به شما برای انتخاب کارشناس تاسیسات برای نصب شیرالات ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" می‌باشد. دلیل این پیشنهاد مزیت کاربردی بازارآنلاین "خدمت از ما" در نشان دادن نظرات مشتریان قبلی در خصوص نحوه عملکرد کارشناسان و صداقت در نشان دادن تمامی نظرات است.

 

نصب پمپ آب را با یک انتخاب اوصولی آسان کنید.

نصب پمپ آب از مهم ترین اقداماتی است که برای دسترسی به آب خصوصا در مجتمع‌های آپارتمانی باید صورت گیرد. کمبود آب در ساختمان در فصول گرم سال یک معضل به شمار می‌آید. امروزه مشکلات کم خوابی بخصوص در آپارتمان‌ها افراد را به نصب اونواع پمپ آب در ساختمان  راغب کرده است.

نصب پمپ آب از سری اقداماتی بوده که باید توسط تکنسین‌های با تجربه در نصب انواع پمپ آب صورت گیرد. عدم اطلاع از نحوه نصب پمپ و نا آشنا به تجهیزات کاربردی برای نصب پمپ با نتایج نامطلوب و در برخی مواقع آسیب پمپ آب همراه است.

 

 

با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" از طریق تلفن همراه و بدون صرف زمان و هزینه بهترین انتخاب نصاب و کارشناس نصب پمپ آب را داشته باشید. امکان مشاهده نزدیک ترین نصابان پمپ به محل و سوابق کاری و نظرات مشتریان درباره نحوه عملکردشان در صفحه ثبت سفارش "خدمت از ما" و انتخاب اصولی و راحت وجود دارد.

 

بهترین کارشناسان برای لوله کشی ساختمان، نصب شیرآلات و نصب پمپ را در "خدمت از ما" بیابید.

 

امروزه کاربران فضاهای آنلاین به دنبال یک ارتباط و اعتماد دو طرفه اقدام به ثبت سفارش و دریافت خدمات می‌کنند. انتخاب "خدمت از ما" برای دریافت بهترین کارشناس تاسیسات و نصب شیرالات و نصب پمپ به نوعی داشتن خدمات و اعتماد در کنار هم را ارائه می‌دهد.

زمانی که شما در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" ثبت سفارش می‌کنید، امکان مشاهده تمامی کارشناسان لوله کشی ساختمان در کنار نصابان برای نصب شیرالات و نصب پمپ برای شما ایجاد می‌شود. به دنبال این کار علاوه بر امکان انتخاب هر کارشناس شرایط لازم برای دیده شدن سوابق کاری آنها نیز فراهم می‌شود.

این امر شرایط را برای انتخاب یک کارشناس باتجربه و کاربلد برای لوله کشی ساختمان و نصب شیرالات و نصب پمپ سهولت می‌بخشد. بنابراین با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما"  بهترین نصابان و کارشناسان تاسیسات را برای انجام کار خود در اختیار داشته باشید.

 

منبع: https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/52/Building_plumbing