من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

بررسی تفاوت های دستگاه دی وی ار نوع n و p


بررسی تفاوت های دستگاه دی وی ار نوع n و p

 

پیش از هر چیز بیایید یک تعریف دقیق و درست از دستگاه دی وی ار داشته باشیم.  DVR مخفف Digital Video Recorder به معنای دستگاه ضبط دیجیتالی است که تصاویر آنالوگ ارسال شده از دوربین مداربسته را تبدیل به دیجیتال کرده و بر روی هارد دیسک ذخیره می کند. دستگاه های دی وی آر را می توان از طریق کابل های کواکسیال به دوربین های آنالوگ متصل کرد که امکان دسترسی از راه دور را به آن ها می دهد. دستگاه های dvr عملکرد های پیشرفته ای مانند امکان جستجوی ضبط رویداد ها یا مرتب سازی بر اساس زمان و تاریخ را ارائه می دهند. پیشنهاد می کنیم از برند های معتبر مانند هایک ویژن دستگاه های دی وی ار خریداری کنید تا متحمل ضرر های بیهوده نشوید.

 تفاوت DVR و NVR چیست؟

دستگاه ضبط DVR در سیستم های مداربسته آنالوگ و آنالوگ HD مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های آنالوگ با استفاده از کابل کواکسیال و اتصالات BNC به ضبط کننده DVR متصل می شوند. در سیستم های مداربسته تحت شبکه از دستگاه ضبط NVR استفاده می شود. دوربین های IP در سیستم های تحت شبکه، توسط کابل شبکه به NVR وصل می شوند. دستگاه های ان وی آر از کیفیت ضبط بالاتری نسبت به دستگاه های دی وی ار برخوردار هستند. از مزایای سیستم های NVR می توان به نصب آسان تر و انعطاف پذیری بیشتر اشاره کرد. دستگاه های ان وی آر نسبت به دی وی آر نسبتا گران قیمت تر هستند. از مزایای استفاده از دستگاه دی وی ار می توان به عدم نگرانی در مورد ضعیف بودن سیگنال و سهولت در استفاده از آن اشاره کرد. هم چنین مواردی از جمله عدم امکان اتصال از راه دور و کابل کشی زیاد، از معایب استفاده از دی وی آر محسوب می شوند.

تفاوت دستگاه DVR نوع n و p

 دستگاهی که رزولوشن نمایش و رزولوشن ضبط آن ها با هم یکی باشد را اصطلاحا دستگاه نوع p می نامند. دستگاهی که رزولوشن ضبط آن ها کمتر از رزولوشن نمایش آن ها باشد، دستگاه های نوع n نام گذاری شده اند. اگر دستگاهی داشته باشید که تا 5 مگاپیکسل دوربین را ساپورت می کند و به همان میزان ضبط آن خروجی 5 مگاپیکسل را به شما بدهد، این دستگاه از نوع p است. ممکن است دستگاهی داشته باشید که 5 مگاپیکسل را ساپورت می کند ولی خروجی که به شما می دهد در تصاویر ضبط شده کمتر از آن مقدار باشد، این دستگاه از نوع n است.

چگونه متوجه شویم دستگاه dvr از نوع n است یا p ؟

سوالی که برای شما ممکن است پیش بیاید این است که از کجا متوجه شویم دستگاه نوع n است یا نوع p؟ 3 روش برای پی بردن به جواب این سوال وجود دارد.

روش اول در تشخیص dvr نوع n از نوع p

اولین روش این است که برچسب روی دستگاه را مشاهده کنید. روی دستگاه های مختلف نوع فرمت ضبط و رزولوشن ضبط آن ها به صورت برچسب قرار گرفته شده است. در برند های اورجینال با سرچ شماره سریال دستگاه در اینترنت، می توانید اطلاعات کامل دستگاه را مشاهده کنید. در دستگاه های نو نیم (دستگاه هایی بدون نام و برند هستند) ممکن است شماره سریال دستگاه در اینترنت وجود نداشته باشد و شما مجبور شوید از راه های تخصصی تر به این موضوع پی ببرید.

روش دوم برای شناسایی نوع دستگاه dvr

دومین روش برای پی بردن به این موضوع، ورود به منوی دوربین و مشاهده روی صفحه ورودی تصاویر دی وی آر است. در این روش ابتدا دستگاه dvr را روشن کرده و منتظر بمانید دستگاه لود شده و صفحه ی اصلی نمایش داده شود. روی هر کدام از کانال های دوربین که روی صفحه مشاهده می کنید، مقدار پیکسل و نوع n یا p آن نمایش داده می شود. روش دیگری وجود دارد که از طریق دی وی آر می توانیم بررسی کنیم. ابتدا وارد منوی اصلی شده، سپس از گزینه ی سیستم وارد قسمت نوع تصویر شده و گزینه ای به اسم رزولوشن را مشاهده خواهید کرد. در این قسمت رزولوشن دوربینی که به دی وی آر شما متصل شده است نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: دوربین حارس ، دوربین داهوا

 روش سوم در تعیین نوع دستگاه dvr (n/p)

در برخی موارد ممکن است رزولوشن های نمایش داده شده در دی وی آر به صورت نرم افزاری تغییر پیدا کنند. در این صورت باید چه کار کنیم و از کجا متوجه شویم دستگاه ما نوع n است یا p؟ برای این منظور به دو طریق می توان عمل کرد:

  • روش اول: دستگاه را از طریق نرم افزار cms به کامپیوتر متصل کنید. زمانی که تصاویر در حال نمایش دادن هستند، یک عکس از طریق گزینه snapshot از آن تصویر بگیرید. روی تصویر گرفته شده کلیک راست کرده وارد قسمت properties شده و سپس گزینه details را انتخاب کنید. در این قسمت رزولوشن تصویر را مشاهده خواهید کرد.
  • روش دوم: از طریق پلی بک دستگاه عمل کنید. به این صورت که یک قسمت از فضای ذخیره شده توسط دی وی آر را انتخاب کرده و آن را روی کامپیوتر خود بریزید. سپس روی آن تصویر راست کلیک کرده و با انتخاب گزینه properties و در ادامه details ، وارد تنظیمات رزولوشن شوید. در این قسمت اندازه رزولوشن و تصویر خود را مشاهده خواهید کرد.

 

تفاوت رزولوشن 1080P و 1080N

دستگاه هایی که رزولوشن 1080P را پشتیبانی می کنند، قابلیت نمایش دوربین های 2 مگاپیکسلی را دارند. کیفیت 1080N به کیفیت تصویر کمتر از 2 مگاپیکسل و تقریبا 1.3 مگاپیکسل گفته می شود. در رزولوشن 1080P تعداد پیکسل های عمودی تصویر 1080 و تعداد پیکسل های افقی تصویر 1920 عدد است(1920*1080). در رزولوشن 1080N تعداد پیکسل های عمودی تصویر 960 و تعداد پپیکسل های افقی تصویر 1080 عدد است(1080*960). 1080P رزولوشن بالاتری نسبت به 1080N دارد. کیفیت تصاویر در رزولوشن 1080P دو برابر 1080N است.

 

تفاوت ????P و ????N در دوربین مدار بسته

این سوالی است که ذهن فروشندگان و مصرف کنندگان سیستم های امنیتی و نظارت تصویری دوربین مدار بسته در رابطه با انواع AHD را به خود مشغول کرده است.

در حالت کلی و استاندارد، رزولوشنی بنام ????N وجود ندارد.

اصل موضوع این است : در رقابت شدیدی که بین تکنولوژی آنالوگ – اچ دی مثل سی وی آی HD-CVI و تی وی آی HD-TVI و ای اچ دی AHD بوجود آمده است،هر شرکتی تلاش می کند که این محصولات را با قیمت مناسب به تولید انبوه برساند و به بازار عرضه کند.با پدید آمدن پردازنده ???? از سوی نکست چیپ nextchip، تولید کنندگان دستگاه های DVR به سرعت به سمت تولید دستگاهی برای ضبط تصاویر دوربین های AHD با کیفیت دو مگاپیکسل رفتند،

حال با وجود یک مشکل بزرگ (پردازنده قدرتمند و انبوهی از دستگاه های ???P تولید کنندگان به فکر طراحی سیستمی برای کنترل هر دو بخش کردند.

در واقع رزولوشن (????N(1080*960 به دستگاه نسل اول AHD یا همان کیفیت ???P بر می گردد که ما آن را به نام AHDM می شناسیم که این دستگاه فقط قابلیت نمایش دوربین های AHD با رزولوشن ? مگاپیکسل را دارد در حالی که تصاویر را با رزولوشن ?مگاپیکسل (????*???) ضبط می کند که از نظر سخت افزاری نیز همان سیستم ???Pبا تغییراتی جزئی می باشد.

در صورتی که دستگاه ????PAHD واقعی باشد،باید تصاویر را با رزولوشن ? مگاپیکسل ( ????*????) ضبط کند که به آن AHDH می گوییم.

پس به یاد داشته باشیم که N  =????*???

و فول اچ دی واقعی یعنی   p =1080*1920

دو دلیل برای گران تر بودن ????P

اول این که دستگاه ????Nبا پردازنده هایسیلیکون مدل ????-D نیز تولید می شود و برای اینکه بتواند ? تصویر را همزمان پلی بک کند به پردازنده ???? نیاز دارد، در حالی که ????P برای پلی بک کردن چهار کانال همزمان به یک پردازنده ???? نیاز دارد.علاوه برآن EPRAM و RAM بیشتری نیاز دارد.

پس در حالت کلی همه تولید کنندگان چینی منتظر ? فناوری جدید هستند.

?- پردازنده های جدید هواوی HUAWEI(های سیلیکون زیر مجموعه هواوی می باشد) برای مثال سری ???? V300 برای ????p طراحی شده است و قیمت مناسب تری نسبت به ???? دارد.

?- امکان استفاده از فرمت H.265 برای کاهش حجم فضای هارد.

نکته آخر اینکه :

?- به لوگو ????p اطمینان نکنید، چون به راحتی در صفحه نمایش دستگاه DVR قابل نمایش است.

?- به سخت افزاردستگاه دقت کنید.

?و در نهایت سایز رزولوشن ها را بخاطر بسپارید.

(AHDL(720H =(576*960)

(AHDM(960p)=(720*1280)

(AHDH(1080p)=(1080*1920)

(???*????)=(????N)

 

 

Music Promotion Services Marketing


Music Promotion Services Marketing

Cheapest Spotify plays premium

Is Spotify the best platform for those people who are looking for their favorite music and has lots of services for all kinds of people even artists and normal people.

Cheapest Spotify plays are a choice for those artists who cannot afford so much money but for this reason they can do it. The definition of Spotify plays is related to all tracks that you're released and they have been hurt by so many people who can be your future fans.

There is one website that can give lots of services in the field of Spotify promotion services but you need to first make understandable things for yourself. The name of the website is black white promotion services. This website can offer so many services in the field of everything like Instagram YouTube and Spotify and stuff like that. If you are a new artist and you are reading this brief information you need to focus on the goals that you have in your mind, please on the artistic life that you made for yourself. As you may probably know Spotify plays can help you to be seen by so many people.

 

For the new artist cheapest Spotify plays can be a good and appropriate choice for themselves to improve their artistic life. Artists like Jay Z and Beyonce starting a journey like this. But you need to focus on the other services that you can get from back white promotion. All the people can be an artist but the exceptional people can be real artists. So they do not lose any opportunity and they try to make great things for themselves, especially in the office of life.

The cheapest black white promotion has a range of variable prices the prices here is it starts from $10 to $1,000 but you have to know that all the prices that exist on the cheapest Spotify play in black white promotion have to discount. All the choices of a Spotify please can give you more than 1000 plays or the structure that you mate for yourself especially for artistic like so they can give you everything based on the goals that you made for yourself.

All the choices of Spotify play that exist on black white promotion can be in a high-quality version.

In conclusion, the cheapest Spotify plays can allow you to have a real-life this apply for yourself so if you want to know more about the cheapest Spotify plays premium you need to go through black white promotion website to figure out what is the best things for you.

 

Buy Beatport Downloads

the Beatport is the best place for people especially the artist who wants to be at the top place, there is a website which would be called the black-white promotion. In black white promotion, you will get to Buy beat port downloads. It means that if you have tracks. You can have so many people who are going to be your fans. And they also download your tracks so many times, this is one of the assets that you will need for yourself. The main part of Buying Beat port download is related to the choices that you can get on the Black white promotion website.

 

The main goal of Beatport is to placed you on top list of so many songs but the website which is Black white promotion can help you to move further against all of your competitors. Your competitors also can be new and other famous artist like Beyonce, if you want to know what are the main features of Beatport download, you can access to Black white promotion services. So this would main a real opportunity for yourself. Actually this would help you to be on top list on beat port strategies.

 

 

 

What is the Beatport

The Beatport online streaming service, which has long been promoting and attracting fans, is now available to DJs for the first time through the DJ Pioneer app. This service is available through the latest version of the Pioneer We DJ iPhone application with the free download, but the cost of this service is paid by paying a Beatport LINK subscription. And will soon be available for Rekordbox DJ software. Which provides DJs with access to the tracks offline without the need for the Internet.

Also, this would be a great explanation for those people who wants to have Beat port downloads so in Black white promotion you can have a source of the help of promotion for yourself. However, there is now access to millions of songs, going to different styles and searching. Cracks are loaded on the decks with the We DJ app almost too soon, and crack analysis is done in the background,

How can we access to Beatport downloads

Buying beat port download is related to some websites that are offering the services in this field like black white promotion. So if you are a DJ, you can have the main features of download on Beatport.

Conclusion

In this article we discussed about Buying Beatport download so if you want to access to this options please go to black white promotion.

https://cutt.ly/jKNFmSK

  https://mub.me/HbFO

https://llk.dk/dr4y87

 

https://www.intensedebate.com/people/KayBush3d

https://www.authorstream.com/KayBush3/

https://www.f6s.com/kay-bush

https://letterboxd.com/KayBush3/

https://devpost.com/kaybush3

https://www.openlearning.com/u/kaybush-rdu6yh/

https://www.bitsdujour.com/profiles/dLQcic

https://www.zillow.com/profile/KayBush3

http://recipes.mentaframework.org/user/profile/212954.page

https://qiita.com/KayBush3

 

 

 

فروش بلوک سیمانی در مشهد


 

 

بلوک سبک

بلوک سیمانی  یکی از پرمصرفترین انواع بلوک ساختمانی در ایران است که به دلیل فراوانی و در دسترس بودن مواد اولیه آن و همچنین ارزانی نسبی قیمت آن در ایران به یکی از پرکاربردترین انواع مصالح ساختمانی برای تیغه چینی و دیوارکشی تبدیل شده است. بلوک سیمانی از سه مصالح پایه شامل سیمان، ماسه و آب تشکیل شده است که با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن به دو نوع بلوک سنگین و سبک تقسیم میشود. در صورتی که از ماسه در تولید بلوک سیمانی استفاده شود به آن بلوک سیمانی15 در 50 سنگین و در صورتی که از پوکه معدنی یا صنعتی در تولید بلوک سیمانی استفاده شود به آن بلوک سیمانی سبک گفته میشود. در تولید بلوک سیمانی سنگین ماسه ای معمولاً از ماسه شکسته استفاده میشود زیرا ماسه شکسته اصطکاک بیشتری بین اجزا ایجاد میکند و از این رو نیروی اصطکاک مابین دانه های ماسه به افزایش مقاومت و یکپارچگی بلوک سیمانی 15 در 50 کمک میکند. همچنین یکی از مسائل بسیار مهمی که در تولید بلوک سیمانی به آن باید توجه شود طرح اختلاط مهندسی ماسه و سیمان و آب است.

 

222_w4jd.jpg

بلوک های سیمانی سبک در اقسام دیواری و سقفی به منظور کاهش بار، تبادل حرارتی و صوتی در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این بلوک ها از بتن های سبک  ساخته می شوند. وزن مخصوص بلوک های سیمانی سبک از ??? تا ???? کیلوگرم بر مترمکعب می باشد. مقاومت فشاری متوسط ? نمونه آن ها باید حداقل ?? کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و حداقل مقاومت فشاری یک نمونه ?? کیلوگرم بر سانتیمترمربع باشد.

 

بلوک سبک استاندارد

تاییدیه شهرداری برای محصولات استاندارد

وزن مناسب بلوک سیمانی استاندارد

اگر بخواهیم وزن بلوک های سیمانی ساده و سبک را مقایسه کنیم باید ابتدا هر کدام از آن ها را در ابعاد ??*??*?? سانتیمتر مورد بررسی قرار دهیم. وزن هر عدد بلوک سیمانی حدود ?? الی ?? کیلوگرم می باشد. اگر از پوکه به جای شن در محصول استفاده شود، وزن آن به ?? الی ?? کیوگرم می رسد.

برای خرید بلوک سبک استاندارد، گام مهمی که هر پیمانکار یا کارفرما باید بردارد، انتخاب تامین کننده یا برند مناسب و معتبر میباشد. در صورتی که خرید بلوک ساختمانی از مراکز غیر معتبر صورت گیرد، ضررهای مالی بسیاری برای کارفرما ایجاد خواهد کرد، که در طول زمان ضررهای جانی نیز ممکن است به آن اضافه گردد.

اگر چه بلوک سبک یک عضو غیر باربر برای تیغه چینی ساختمان است، اما نمیتوان در خرید آن و یا انتخاب تامین کننده معتبر آن دچار اهمال یا کوتاهی شد. بازار مصالح ساختمانی، بازار گسترده ای است که مصالح را با انواع قیمت به بازار عرضه می کنند. اما چیزی که باعث تمایز تولید کنندگان با هم میشود، نحوه ساخت و رعایت اصول استاندارد در ساخت محصول میباشد.

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید بلوک سیمانی سبک باید به آن دقت شود، نشان استاندارد سازمان ملی ایران است که مراتب اخذ آن باید از جانب تامین کننده طی شده و در ساخت تک تک خروجی ها لحاظ گردد.
در ادامه حول شاخص های اعطای امتیاز به تامین کننده و محاسبه امتیاز و نمره قبولی یا عدم اعتبار آن برند، بحث میگردد.

تولید کننده بلوک سبک با آزمایشات کنترل کیفی

کنترل کیفی مصالح ساختمانی

تامین کننده ای در بازار مصالح ساختمانی دارای اعتبار و اصالت کالا شناخته میشود که محصولات خود را در آزمایشگاه های کنترل کیفی مورد بررسی قرار داده و آن را از لحاظ استانداردهای مشخص شده از جانب دستگاه های اجرایی به اثبات رسانده باشد. تمامی بلوک های سبک ساختمانی تولید شده توسط آن برند باید دارای نشان استاندارد ملی ایران باشد. زمانی یک بلوک مجوز شماره ???? سازمان استاندارد ملی را دریافت میکند که از لحاظ ظاهری، مقاومت، وزن و میزان جذب رطوبت رواداری های مجاز را رعایت کرده باشد.

نکات اجرایی بلوک سیمانی چیست؟

پیش از استفاده باید بلوک‌ها را به خوبی تمیز و رویشان را خیس کنید تا به بهترین شکل ممکن با ملات به یکدیگر بچسبند.

شاقول بودن دیوار و عمود بودن دو دیوار نسبت به هم (گونیا بودن) در حین اجرای هر رج دیوار بررسی گردد.

یکی از کارهای اشتباه خرد کردن بلوک‌ها است چرا که این کار از مقاومت آن‌ها کم می‌کند. در حد امکان بلوک‌ها به صورت سالم و یک تکه اجرا گردد.

ملات خوب ملاتی است که از ماسه و سیمان کافی ساخته شده باشد. این ملات باید در بخش‌های پایین و دیواره‌های بلوک‌ها نیز پخش شود.

اگر در سقف تیرچه و بلوک از بلوک‌های سیمانی جهت پر کردن فضای بین تیرچه‌ها استفاده شد حتما بلوک‌های ابتدا و انتها با پلاستیک مسدود شوند تا بتن داخل آن‌ها نرفته و وزن سقف سنگین نشود.

امروزه  در کلان‌شهرها و ساختمان‌های مدرن استفاده از بلوک سبک رونق فراوانی یافته است از مهم‌ترین مزایا استفاده از بلوک سیمانی سبک می‌توان موارد زیادی را نام برد.

افزایش سرعت ساخت

عایق صوت و حرارت

سبک‌تر شدن سازه نهایی

استاندارد بودن بلوک

به همین دلیل است که در شهرهای بزرگ مانند مشهد استفاده از بلوک سبک سیمانی در ساختمان‌سازی هرروز تقاضای بیشتری پیدا می‌کند.

فروش بلوک سیمانی در مشهد

اگرچه بلوک سازه کریمی در استان خراسان و شهر مشهد نمایندگی و عاملیت توزیعی ندارد. ولی امکان فروش بلوک سیمانی به سازندگان مشهد فراهم است.

خریداران بلوک سبک می‌تواند با سفارش بلوک سبک به کارخانه بلوک سازه کریمی با خیالی آسوده بلوک سبک را در پروژه خود تحویل گرفته و استفاده نمایند.

 

بلوک کریمی  تولید کننده بلوک سیمانی استاندارد با جدیدترین روش آمادگی دریافت سفارش از تمام نقاط کشور را داراست. به دلیل ظرفیت بالای تولید این سفارشات در اسرع وقت آماده تحویل هستند.

 

 

 

Music Promotion Services Marketing


Music Promotion Services Marketing

Cheapest Spotify plays premium

Is Spotify the best platform for those people who are looking for their favorite music and has lots of services for all kinds of people even artists and normal people.

Cheapest Spotify plays are a choice for those artists who cannot afford so much money but for this reason they can do it. The definition of Spotify plays is related to all tracks that you're released and they have been hurt by so many people who can be your future fans.

There is one website that can give lots of services in the field of Spotify promotion services but you need to first make understandable things for yourself. The name of the website is black white promotion services. This website can offer so many services in the field of everything like Instagram YouTube and Spotify and stuff like that. If you are a new artist and you are reading this brief information you need to focus on the goals that you have in your mind, please on the artistic life that you made for yourself. As you may probably know Spotify plays can help you to be seen by so many people.

 

For the new artist cheapest Spotify plays can be a good and appropriate choice for themselves to improve their artistic life. Artists like Jay Z and Beyonce starting a journey like this. But you need to focus on the other services that you can get from back white promotion. All the people can be an artist but the exceptional people can be real artists. So they do not lose any opportunity and they try to make great things for themselves, especially in the office of life.

The cheapest black white promotion has a range of variable prices the prices here is it starts from $10 to $1,000 but you have to know that all the prices that exist on the cheapest Spotify play in black white promotion have to discount. All the choices of a Spotify please can give you more than 1000 plays or the structure that you mate for yourself especially for artistic like so they can give you everything based on the goals that you made for yourself.

All the choices of Spotify play that exist on black white promotion can be in a high-quality version.

In conclusion, the cheapest Spotify plays can allow you to have a real-life this apply for yourself so if you want to know more about the cheapest Spotify plays premium you need to go through black white promotion website to figure out what is the best things for you.

 

Buy Beatport Downloads

the Beatport is the best place for people especially the artist who wants to be at the top place, there is a website which would be called the black-white promotion. In black white promotion, you will get to Buy beat port downloads. It means that if you have tracks. You can have so many people who are going to be your fans. And they also download your tracks so many times, this is one of the assets that you will need for yourself. The main part of Buying Beat port download is related to the choices that you can get on the Black white promotion website.

 

The main goal of Beatport is to placed you on top list of so many songs but the website which is Black white promotion can help you to move further against all of your competitors. Your competitors also can be new and other famous artist like Beyonce, if you want to know what are the main features of Beatport download, you can access to Black white promotion services. So this would main a real opportunity for yourself. Actually this would help you to be on top list on beat port strategies.

 

 

 

What is the Beatport

The Beatport online streaming service, which has long been promoting and attracting fans, is now available to DJs for the first time through the DJ Pioneer app. This service is available through the latest version of the Pioneer We DJ iPhone application with the free download, but the cost of this service is paid by paying a Beatport LINK subscription. And will soon be available for Rekordbox DJ software. Which provides DJs with access to the tracks offline without the need for the Internet.

Also, this would be a great explanation for those people who wants to have Beat port downloads so in Black white promotion you can have a source of the help of promotion for yourself. However, there is now access to millions of songs, going to different styles and searching. Cracks are loaded on the decks with the We DJ app almost too soon, and crack analysis is done in the background,

How can we access to Beatport downloads

Buying beat port download is related to some websites that are offering the services in this field like black white promotion. So if you are a DJ, you can have the main features of download on Beatport.

Conclusion

In this article we discussed about Buying Beatport download so if you want to access to this options please go to black white promotion.

https://cutt.ly/jKNFmSK

  https://mub.me/HbFO

https://llk.dk/dr4y87

 

https://www.intensedebate.com/people/KayBush3d

https://www.authorstream.com/KayBush3/

https://www.f6s.com/kay-bush

https://letterboxd.com/KayBush3/

https://devpost.com/kaybush3

https://www.openlearning.com/u/kaybush-rdu6yh/

https://www.bitsdujour.com/profiles/dLQcic

https://www.zillow.com/profile/KayBush3

http://recipes.mentaframework.org/user/profile/212954.page

https://qiita.com/KayBush3

 

 

 

فروش بلوک سیمانی در مشهد


 

 

بلوک سبک

بلوک سیمانی  یکی از پرمصرفترین انواع بلوک ساختمانی در ایران است که به دلیل فراوانی و در دسترس بودن مواد اولیه آن و همچنین ارزانی نسبی قیمت آن در ایران به یکی از پرکاربردترین انواع مصالح ساختمانی برای تیغه چینی و دیوارکشی تبدیل شده است. بلوک سیمانی از سه مصالح پایه شامل سیمان، ماسه و آب تشکیل شده است که با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن به دو نوع بلوک سنگین و سبک تقسیم میشود. در صورتی که از ماسه در تولید بلوک سیمانی استفاده شود به آن بلوک سیمانی15 در 50 سنگین و در صورتی که از پوکه معدنی یا صنعتی در تولید بلوک سیمانی استفاده شود به آن بلوک سیمانی سبک گفته میشود. در تولید بلوک سیمانی سنگین ماسه ای معمولاً از ماسه شکسته استفاده میشود زیرا ماسه شکسته اصطکاک بیشتری بین اجزا ایجاد میکند و از این رو نیروی اصطکاک مابین دانه های ماسه به افزایش مقاومت و یکپارچگی بلوک سیمانی 15 در 50 کمک میکند. همچنین یکی از مسائل بسیار مهمی که در تولید بلوک سیمانی به آن باید توجه شود طرح اختلاط مهندسی ماسه و سیمان و آب است.

 

222_w4jd.jpg

بلوک های سیمانی سبک در اقسام دیواری و سقفی به منظور کاهش بار، تبادل حرارتی و صوتی در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این بلوک ها از بتن های سبک  ساخته می شوند. وزن مخصوص بلوک های سیمانی سبک از ??? تا ???? کیلوگرم بر مترمکعب می باشد. مقاومت فشاری متوسط ? نمونه آن ها باید حداقل ?? کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و حداقل مقاومت فشاری یک نمونه ?? کیلوگرم بر سانتیمترمربع باشد.

 

بلوک سبک استاندارد

تاییدیه شهرداری برای محصولات استاندارد

وزن مناسب بلوک سیمانی استاندارد

اگر بخواهیم وزن بلوک های سیمانی ساده و سبک را مقایسه کنیم باید ابتدا هر کدام از آن ها را در ابعاد ??*??*?? سانتیمتر مورد بررسی قرار دهیم. وزن هر عدد بلوک سیمانی حدود ?? الی ?? کیلوگرم می باشد. اگر از پوکه به جای شن در محصول استفاده شود، وزن آن به ?? الی ?? کیوگرم می رسد.

برای خرید بلوک سبک استاندارد، گام مهمی که هر پیمانکار یا کارفرما باید بردارد، انتخاب تامین کننده یا برند مناسب و معتبر میباشد. در صورتی که خرید بلوک ساختمانی از مراکز غیر معتبر صورت گیرد، ضررهای مالی بسیاری برای کارفرما ایجاد خواهد کرد، که در طول زمان ضررهای جانی نیز ممکن است به آن اضافه گردد.

اگر چه بلوک سبک یک عضو غیر باربر برای تیغه چینی ساختمان است، اما نمیتوان در خرید آن و یا انتخاب تامین کننده معتبر آن دچار اهمال یا کوتاهی شد. بازار مصالح ساختمانی، بازار گسترده ای است که مصالح را با انواع قیمت به بازار عرضه می کنند. اما چیزی که باعث تمایز تولید کنندگان با هم میشود، نحوه ساخت و رعایت اصول استاندارد در ساخت محصول میباشد.

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید بلوک سیمانی سبک باید به آن دقت شود، نشان استاندارد سازمان ملی ایران است که مراتب اخذ آن باید از جانب تامین کننده طی شده و در ساخت تک تک خروجی ها لحاظ گردد.
در ادامه حول شاخص های اعطای امتیاز به تامین کننده و محاسبه امتیاز و نمره قبولی یا عدم اعتبار آن برند، بحث میگردد.

تولید کننده بلوک سبک با آزمایشات کنترل کیفی

کنترل کیفی مصالح ساختمانی

تامین کننده ای در بازار مصالح ساختمانی دارای اعتبار و اصالت کالا شناخته میشود که محصولات خود را در آزمایشگاه های کنترل کیفی مورد بررسی قرار داده و آن را از لحاظ استانداردهای مشخص شده از جانب دستگاه های اجرایی به اثبات رسانده باشد. تمامی بلوک های سبک ساختمانی تولید شده توسط آن برند باید دارای نشان استاندارد ملی ایران باشد. زمانی یک بلوک مجوز شماره ???? سازمان استاندارد ملی را دریافت میکند که از لحاظ ظاهری، مقاومت، وزن و میزان جذب رطوبت رواداری های مجاز را رعایت کرده باشد.

نکات اجرایی بلوک سیمانی چیست؟

پیش از استفاده باید بلوک‌ها را به خوبی تمیز و رویشان را خیس کنید تا به بهترین شکل ممکن با ملات به یکدیگر بچسبند.

شاقول بودن دیوار و عمود بودن دو دیوار نسبت به هم (گونیا بودن) در حین اجرای هر رج دیوار بررسی گردد.

یکی از کارهای اشتباه خرد کردن بلوک‌ها است چرا که این کار از مقاومت آن‌ها کم می‌کند. در حد امکان بلوک‌ها به صورت سالم و یک تکه اجرا گردد.

ملات خوب ملاتی است که از ماسه و سیمان کافی ساخته شده باشد. این ملات باید در بخش‌های پایین و دیواره‌های بلوک‌ها نیز پخش شود.

اگر در سقف تیرچه و بلوک از بلوک‌های سیمانی جهت پر کردن فضای بین تیرچه‌ها استفاده شد حتما بلوک‌های ابتدا و انتها با پلاستیک مسدود شوند تا بتن داخل آن‌ها نرفته و وزن سقف سنگین نشود.

امروزه  در کلان‌شهرها و ساختمان‌های مدرن استفاده از بلوک سبک رونق فراوانی یافته است از مهم‌ترین مزایا استفاده از بلوک سیمانی سبک می‌توان موارد زیادی را نام برد.

افزایش سرعت ساخت

عایق صوت و حرارت

سبک‌تر شدن سازه نهایی

استاندارد بودن بلوک

به همین دلیل است که در شهرهای بزرگ مانند مشهد استفاده از بلوک سبک سیمانی در ساختمان‌سازی هرروز تقاضای بیشتری پیدا می‌کند.

فروش بلوک سیمانی در مشهد

اگرچه بلوک سازه کریمی در استان خراسان و شهر مشهد نمایندگی و عاملیت توزیعی ندارد. ولی امکان فروش بلوک سیمانی به سازندگان مشهد فراهم است.

خریداران بلوک سبک می‌تواند با سفارش بلوک سبک به کارخانه بلوک سازه کریمی با خیالی آسوده بلوک سبک را در پروژه خود تحویل گرفته و استفاده نمایند.

 

بلوک کریمی  تولید کننده بلوک سیمانی استاندارد با جدیدترین روش آمادگی دریافت سفارش از تمام نقاط کشور را داراست. به دلیل ظرفیت بالای تولید این سفارشات در اسرع وقت آماده تحویل هستند.