من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

تعمیرات موبایل شیائومی

تعمیرات موبایل شیائومی

فلش کردن گوشی نوت ۸ شیائومی در اصفهان

فلش کردن گوشی نوت ۹ اس شیائومی در اصفهان

 فلش کردن گوشی نوت ۹ پرو شیائومی در اصفهان

  تعویض تاچ ال سی دی شیائومی نوت ۵ در اصفهان

 تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی نوت  ۶ پرو

 تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی نوت ۶ پرو در اصفهان

تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی نوت ۷ پرو

 تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی نوت ۸

 تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی می ۹

  تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی Mi a10 در اصفهان

 تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی ردمی نوت ۸ در اصفهان

 تعویض

 تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی  می ناین تی

 تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی ردمی کا ۳۰

 تعویض تاچ ال سی دی شیائومی ردمی ۸

 تعویض تاچ ال سی دی شیائومی ردمی ۸

تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی  می نوت ۱۰ پرو

تعمیرات گوشی شیائومی در اصفهان

تعمیر گوشی شیائومی نوت ۸ اصفهان

 تعمیر گوشی نوت ۹ شیائومی در اصفهان

 تعمیر گوشی نوت ۹ پرو شیائومی در اصفهان

 تعمیر گوشی نوت ۹ اس شیائومی در اصفهان

 گوشی شیائومی در اصفهان ۸ پرو

 تعویض ال سی دی نوت ۸ شیائومی اصفهان

 تعویض ال سی دی نوت ۸ پرو شیائومی

 تعویض ال سی دی نوت ۹ پرو شیائومی اصفهان

 تعویض ال سی دی شیائومی نوت ۹ اس در اصفهان

 تعویض دوربین شیائومی در اصفهان

 تعمیر دوربین شیائومی در اصفهان

 تعمیر دوربین نوت ۹ پرو شیائومی

 تعویض نوت

 تعویض دوربین نوت ۹ پرو شیائومی در اصفهان

 تعویض دوربین نوت ۸ شیائومی در اصفهان

 تعمیر تخصصی گوشی شیائومی اصفهان

 تعمیرات شیائومی در هلو فون

 تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی در اصفهان

 تعویض ال سی دی اصلی گوشی شیائومی در اصفهان

 تعویض تاچ و ال سی دی موبایل شیائومی اصفهان

 تعویض باتری اصلی شیائومی در اصفهان

 تعویض باتری موبایل شیائومی

 تعویض باتری موبایل با گارانتی شیائومی در اصفهان

 تعویض درب پشت شیائومی

 تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی در اصفهان

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

 

اگر به فکر نصب پارتیشن اداری در دفتر کار خود هستید ، ممکن است این لیست برای شما مفید باشد:

پارتیشن اداری می تواند تمرکز در محل کار را افزایش دهد زیرا کارمندان را از هم جدا می کند و عوامل حواس پرتی را به حداقل می رساند. مطمئناً ، هیچ کس دوست ندارد وقتی دیگران مشغول کار هستند ، دیگران را از طریق تلفن صحبت کنند.

پارتیشن اداری ویژگی های حفظ حریم خصوصی را برای کارمندان ایجاد می کند که به ویژه هنگامی که در ساعت ها کار می کنید و نمی خواهید کسی صدای شما را بشنود بسیار مهم است.

استفاده از پارتیشن اداری می تواند به جذابیت و حرفه ای بودن محل کار شما بیفزاید. پارتیشن ها انواع مختلفی دارند (از جمله چوب ، پارچه ، گچ ، فلز و شیشه) و می توانید آنها را به هر رنگی که فرم انتخاب کنید انتخاب کنید.

پارتیشن های اداری سر و صدا را در محل کار پخش می کنند ، به خصوص اگر زیاد باشد.

 

از پارتیشن های اداری می توان برای تقسیم فضا به بخشهای جداگانه استفاده کرد و راه را برای بازدیدکنندگان یا سایر تازه واردین دفتر راحت کرد.

پارتیشن اداری فضایی را برای نشستن کارمندان ایجاد می کند ، زیرا می توانید از قدرت آنها به عنوان تخته یا جعبه روی آنها برای قرار دادن پرونده ها و پرونده های نصب شده استفاده کنید. اگر کارمندان یادداشت های خود را روی آن بنویسند ، حتی اگر بتوانید روی آن تخته سفید بگذارید. این دفتر تا چه حد می تواند به حل این مشکلات کمک کند؟ اما این پارتیشن ها اگر در جای مناسب نصب شوند واقعاً مثر هستند. من دقیقاً می توانم همان کاری را که شما دنبال آن هستید انجام دهم.

برای مشاهده صفحات دکوراسیون منزل و دفتر کار کلیک کنید.

 

قبل از انتخاب پارتیشن اداری چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

استفاده از سیستم های پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره روشی انعطاف پذیر برای استفاده بیشتر از فضای اداری شماست. این سیستم به شما امکان می دهد یک روز فضای شرکتی خود را بزرگ و گسترش دهید و روز دیگر آن را به فضای بسته و کوچک تبدیل کنید و این کار را انجام دهید زیرا دلیل باز شدن آن را نیز نمی فهمید. و بسته می شود؟ چند ثانیه طول می کشد. از فضاهای بزرگتر برای جلسات استفاده می شود ، در بیمارستان می توانند از فضای ایجاد شده برای ساخت آنها استفاده کنند ، در هتل می توانند اتاق های بزرگتر را به دو قسمت تقسیم کنند. با این طیف گسترده ای از برنامه ها ، چگونه می توانم تعیین کنم که اگر بودجه دارید کدام سیستم پارتیشن اداری برای شما مناسب است؟

https://www.chubaform.com/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

 

 

 

در اینجا سه ​​سوال اساسی برای روشن کردن تفکر شما در این ویژگی وجود دارد:

 

هدف اصلی شما برای استفاده از پارتیشن اداری (تک جداره و دو جداره) چیست؟

این سیستم به شما کمک می کند تا فضای خود را در اولویت قرار دهید. به عنوان مثال ، اگر می توانید میزان صدا را کم کنید ، استفاده از پارتیشن اداری چوبی گزینه مناسبی نیست. اما اگر به دنبال پارتیشنی هستید که به راحتی باز و بسته شود و به راحتی تمیز شود ، استفاده از پارتیشن پارچه ای بهترین انتخاب برای شماست.

 

آیا پارتیشن اداری برای نصب وجود دارد؟

چندین روش نصب وجود دارد. بعضی از آنها از سقف آویزان هستند و برخی دیگر روی زمین قرار می گیرند. بسته به اینکه کدام گزینه را ترجیح می دهید و اینکه آیا می توانید یک شرکت مخابراتی داشته باشید یا خیر ، می توانید در این ویژگی انتخاب کنید.

 

دوست دارید فضای اداری شما چگونه باشد؟

مسائل زیبایی شناختی نیز مهم است. اگر به دنبال استفاده از این سیستم ها در یک اتاق ملاقات شیک ، اتاق عمل یا یک هتل 5 ستاره هستید ، باید به زیبایی و سایر قایق های آنها نگاه کنید. اما اگر از آن در فضای پشت پرده و دور از چشم آنها استفاده می شود ، باید بیشتر به عملکرد و کارایی آن توجه کنید و زیبایی آن در تصمیم گیری شما کمتر باشد.

امیدواریم این نکات شما را در مسیر درست راهنمایی کند. شما می توانید از سیستم های مختلف پارتیشن اداری (تک جداره و دیواری) استفاده کنید و ما خواهیم گفت و شما یاد خواهید گرفت که ما همیشه در حال پاسخگویی به شما هستیم و شما خوشحال خواهید شد که به س questionsالات خود پاسخ دهید و کارایی فضای دفتر خود را افزایش می دهید آی تی.

چرا باید لنت ترمز پژو تیگران را به نمونه های خارجی ترجیح دهیم؟


انتخاب لنت ترمز پژو از میان برند­ها و کیفیت­های مختلف موجود در بازار می­توانند گیج کننده به نظر برسد. با خرید لنت ترمز پژو تیگران می­توانید از تمامی‌مزیت‌های یک  محصول ایرانی با کیفیت بهرمند شوید. لنت ترمز پژو تیگران توسط بهترین متخصصان ایرانی برای جلب رضایت حداکثری شما عزیزان طراحی و ساخته شده است و با انتخاب این لنت می­توانید از تمامی‌مزیت‌های یک لنت ترمز پژو با کیفیت بهره­ مند شوید. گروه صنعتی و بازرگانی آریا فراز پارت سازنده­ی این لنت ترمز با کیفیت محسوب می­شود و این شرکت از سابقه ه­ای درخشان در زمینه ­ی تولید قطعات مختلف خودرو از جمله لنت ترمز پژو برخوردار است. در این مقاله قصد داریم تا دلایل مناسبی را برای خرید این لنت ترمز پژو به شما ارائه دهیم.

لنت ترمز پژو تیگران

چرا لنت ترمز پژو تیگران از محبوبیّت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار است؟

ویژگی­های این لنت ترمز پژو باعث شده تا این لنت ترمز یکی از اولین انتخابهای پژو سواران تبدیل شود. اولین و مهم­ترین ویژگی این لنت ترمز استفاده از تکنولوژی­های بروز و مواد با کیفیت در ساخت آن می­باشد. شرکت سازنده ­ی این لنت ترمز از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای ساخت این لنت ترمز با کیفیت استفاده کرده است تا علاوه بر افزایش عمر مفید این محصول، رضایت شما مصرف کنندگان عزیز نیز در این زمینه جلب شود. همچنین، در فرآیند ساخت لنت ترمز تیگران از جدید­ترین تکنولوژی­های روز دنیا استفاده شده است تا عمر مفید و کیفیّت این قطعه از سیستم ترمز اتومبیل افزایش چشم­گیری پیدا کند. مهندسان این شرکت با انجام آزمایشات مختلف در شرایط اقلیمی‌و جغرافیایی مختلف میزان بازده این لنت ترمز پژو را سنجیده­ اند و این اطمینان را به شما می­دهند که در شرایط مختلف می­توانید به این لنت ترمز با کیفیّت اعتماد نمایید. همچنین، این لنت ترمز پژو به دلیل ویژگی­های مناسبی که برخوردار است به شما این امکان را می­دهد تا از یک ترمز گیری نرم و سریع بهره­ مند شوید. تمامی‌این نکات نشان دهنده­ی این مطلب هستند که ایرانی بودن یک محصول به نشانه­ ی بی کیفیت بودن آن نیست و شرکت­هایی همچون آریا فراز پارت به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا شما عزیزان از یک لنت ترمز پژو با کیفیت بهره­ مند شوید.

لنت ترمز پژو تیگران چه ویژگی­هایی دارد؟

مهندسان این شرکت با امتحان کردن چندین ماده­ ی مختلف برای ساخت لقمه ­ی لنت ترمز پژو تیگران به فرمولی دست یافته ­اند که میزان مقاومت فرسایشی بالایی دارد که این مورد علاوه بر افزایش عمر مفید لنت خودرو، این امکان را فراهم می­کند تا شما از یک ترمز گیری دقیق و با کیفیّت بهره ­مند شوید. همچنین، صفحه ­ی پشتی این لنت ترمز پژو از بهترین آلیاژهای فلزی ساخته شده است تا این قسمت از لنت خودرو از مقاومت بالایی برخوردار باشد و به همین دلیل سازندگان این محصول ایرانی با کیفیت این اطمینان را به شما می­دهند که صفحه­ی پشتی این لنت ترمز پژو در شرایط سخت دچار ترک و آسیب نگردد. بد نیست بدانید که خوردگی دیسک ترمز خودرو از مشکلات شایع استفاده از لنت­های ترمز بی کیفیت محسوب می­شود. لنت ترمز پژو تیگران از بهترین مواد ساخته شده است و از طراحی دقیقی برخوردار است. به همین دلیل است که سازندگان این لنت ترمز پژو به شما این اطمینان را می­دهند که با استفاده از لنت ترمز تیگران هیچ­گونه آسیبی به این قسمت از سیستم ترمز شما وارد نخواهد شد و شما می­توانید با اطمینان کامل در مواقعی که به آن نیاز دارید، بدون آن­که آسیبی به دیسک­های ترمز شما وارد گردد، اقدام به ترمز گیری نمایید. همچنین، این لنت ترمز کاملاً بی­صدا می­باشد و در هنگام ترمز گیری به دلیل ضریب اصطکاک خاصی که دارد موجب داغ شدن بیش از حد ترمز­ها و ایجاد بوی نا­مطبوع نمی­شود.

لنت ترمز پژو تیگران

لنت ترمز پژو تیگران دارای ضمانت تعویض ? ماهه می‌­باشد

 این لنت ترمز پژو اوّلین و تنها لنت ترمز تولید شده در ایران می­باشد که از گارانتی تعویض ? ماهه برخوردار است و به همین دلیل خریداران لنت ترمز تیگران می­توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید این لنت ترمز ایرانی و با کیفیّت نمایند. چنانچه تا مدّت یک ماه از زمان خرید، این لنت دچار ایراداتی از قبیل تولید صدا و یا دود شود این شرکت بدون هیچ­گونه قید و شرطی کالای خود را با یک نمونه­ی بدون ایراد تعویض خواهد کرد. کارت گارانتی کتبی محصول در داخل هر جعبه از این لنت ترمز پژو موجود می­باشد و در هنگام خرید به مشتریان ارائه می­گردد. وجود این ضمانت نامه بر روی این محصول با کیفیّت نشان دهنده­ی این مسئله است که سازندگان این لنت ترمز پژو از کیفیّت آن مطمئن هستند و به این مسئله ایمان دارند که یک محصول با کیفیّت را به مشتریان ارائه می­نمایند و سعی دارند تا از این طریق خریداران این لنت ترمز با کیفیّت را از خدمات ارائه شده راضی نگاه دارند. این گونه خدمات شرکت تولید کننده­ی لنت ترمز پژو تیگران باعث شده است تا اعتماد عمومی‌بازار نسبت به این محصول کاملاً ایرانی جلب شود و این محصول بتواند سهم مناسبی را از بازار فروش لنت­های ترمز را به خود اختصاص دهد. امیدوارم که از مطالب ارائه شده نهایت استفاده کرده باشید.

اقامت بلند مدت ترکیه را چگونه بگیریم


اقامت بلند مدت ترکیه را چگونه بگیریم

اقامت بلند مدت ترکیه را چگونه بگیریم؟ از آن جایی که کشور ترکیه به ایران از لحاظ فرهنگی نزدیک است، بسیاری از ایرانیان به دنبال مهاجرت به این کشور هستند. این کشور از نظر مسافتی نیز به ایران نزدیک بوده و این دلیل هم یکی از دلایل علاقمندی ایرانیان به دریافت اقامت بلند مدت در کشور ترکیه به شمار میرود زیرا به دلیل نزدیکی به راحتی میتوانند به ایران سفر کنند و در رفت و آمد باشند. در ادامه به سوال اقامت بلند مدت ترکیه را چگونه بگیریم پاسخ داده شده و شرایط و مدارک لازم برای گرفتن آن ذکر شده است.

برای اخذ اقامت بلند مدت ترکیه و یا همان اقامت دائم در ابتدا لازم است بدانید که این کار به صورت یک مرحلهای انجام نمیشود، از این رو برای دریافت اقامت دائم نیاز به گذشتن از چند مرحله وجود دارد. برای اخذ اقامت بلند مدت ترکیه در شروع کار لازم است ابتدا اقامت یک ساله را به دست آورید و به مدت 5 سال بدون وقفه در ترکیه ساکن باشید تا بتوانید برای اقامت دائم ترکیه درخواست بدهید. در ادامه شرایط لازم برای اخذ اقامت بلند مدت ترکیه برای فردی که به دنبال دریافت اقامت دائم در این کشور است، آورده شده است:

  • باید توان مالی خود را برای اداره هزینههای زندگی ثابت کند.
  • نامه عدم سوء پیشینه در حداقل سه سال گذشته که در ترکیه اقامت داشته است را ارائه دهد.
  • در سه سال گذشتهی اقامت در ترکیه از کمکهای اجتماعی برای هزینههای زندگی خود استفاده نکرده باشد.
  • به قوانین ترکیه پایبند بوده باشد و موجب تهدید امنیت ملی ترکیه نشده باشد.
  • اگر سن فرد بین 18 تا 65 سال است، بیمه معتبر پزشکی در کشور ترکیه داشته باشد.
  • به مدت 5 سال به صورت متوالی و یا 8 سال به صورت نامتوالی در ترکیه اقامت داشته باشد.

برای اخذ اقامت بلند مدت ترکیه چه مدارکی مورد نیاز است؟

ما قصد داریم در این مقاله به سوال اقامت بلند مدت ترکیه را چگونه بگیریم، پاسخ مناسبی ارائه دهیم. پس از این که برای اخذ اقامت بلند مدت ترکیه واجد شرایط محسوب شدید، لازم است مدارکی را به اداره مهارجت ترکیه تحویل دهید. این مدارک شامل موارد زیر است:

  • مدارکی در رابطه با اقامتهای قبلی
  • تکمیل فرم اخذ اقامت بلند مدت ترکیه
  • اصل گذرنامه به همراه کپی
  • اسناد مرتبط به سفرهای خارج از ترکیه
  • اسناد تمکن مالی
  • 4 قطعه عکس پاسپورتی
  • بیمه درمانی معتبر
  • فرم گزارش پلیس محلی ترکیه

مدارک گفته شده در بسیاری از مواقع از طرف اداره مهاجرت ترکیه کافی است ولی ممکن است این اداره از فرد مدارک دیگری را نیز طلب کند و فرد نیز موظف به ارائه هر نوع مدرکی است که اداره مهاجرت ترکیه درخواست کرده باشد.

نکاتی که در رابطه با اخذ اقامت بلند مدت ترکیه باید به آن توجه داشته باشید

نکاتی در رابطه با سوال اقامت بلند مدت ترکیه را چگونه بیگریم وجود دارد که به آن اشاره خواهیم کرد. افرادی که در این کشور پناهنده شده باشند قادر به دریافت اقامت دائم ترکیه نیستند. از این رو روش پناهندگی نمیتواند منجر به دست یافتن اقامت دائم ترکیه شود و لازم است از دیگر روشها برای دریافت اقامت دائم ترکیه استفاده کنید.

نکته دیگری که لازم است در حین اقدام برای اقامت بلند مدت ترکیه به آن توجه داشته باشید این است که اگر برای تحصیل در ترکیه اقامت دارید، در زمان دریافت اقامت دائم، تنها نصف سالهای تحصیل شما حساب میشود، یعنی اگر برای کارشناسی ارشد در دانشگاههای ترکیه اپلای کرده باشید و 2 سال مشغول به تحصیل در این کشور بوده باشید، تنها یک سال آن در نظر گرفته میشود.

اگر به کمک خرید خانه در ترکیه و یا سرمایهگذاری و سپردهگذاری بانکی اقدام به دریافت اقامت دائم کردهاید، در کمتر از 3 ماه میتوانید پاسپورت ترکیه را دریافت نمایید. ولی لازم است خانه خریداری شده در مدت 3 سال فروش نرفته و سپرده سرمایهگذاری شده در مدت 5 سال از کشور ترکیه خارج نشود تا بتوانید اقامت دائم این کشور را دریافت نمایید. خوب است بدانید که در مدت سه سال گفته شده خانه خریداری شده را میتوانید اجاره دهید. گفتنی است ارزش ملک خریداری شده حداقل باید 250 هزار دلار و سپردهگذاری بانکی باید 500 هزار دلار باشد.

دریافت ویزای کاری نیز از دیگر روشهایی است که به کمک آن میتوان اقامت دائم ترکیه را دریافت کرد ولی این مورد نیز دارای نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر برای کار در یک شرکت به ترکیه آمدهاید، باید به صورت رسمی در این شرکت استخدام شده باشید. شرایط شرکت نیز باید به صورتی باشد که در ازای هر فرد خارجی، 5 فرد ترک را استخدام کرده باشد و برای آنها بیمه نیز رد کرده باشد.

اگر میخواهید شرکت خودتان را در ترکیه ثبت کنید، باید سرمایهای به ارزش 100 هزار لیر داشته باشید و 5 فرد ترک را چه به صورت رسمی و چه به صورت غیر رسمی استخدام کرده باشید تا بتوانید برای خود درخواست اقامت را بدهید. پس از گذشت 5 سال از زمانی که شرکت خود را ثبت کردید، میتوانید به دنبال اخذ اقامت بلند مدت ترکیه بروید.

اخذ اقامت بلند مدت ترکیه دارای چه مزایایی است؟

دریافت اقامت بلند مدت ترکیه دارای تمامی مزایایی است که کشور ترکیه برای شهروندان خود در نظر گرفته است زیرا فردی که اقامت دائم ترکیه را دریافت میکند به شهروند این کشور تبدیل میشود.  برخی از مزایایی که کشور ترکیه برای شهروندانش در نظر گرفته است میتوان به دریافت وام با کمترین تسهیلات، معاف شدن از پرداخت هزینههای گمرکی برخی از کالاها، باز کردن حساب ارزی دلار، دارا بودن حق رای، خرید خانه و خودرو با اقساط بلند مدت، سفر کردن به بیشتر از 105 کشور بدون نیاز به دریافت ویزا و استفاده از خدمات آموزشی کشور ترکیه به صورت رایگان اشاره کرد.

در مقاله اقامت بلند مدت ترکیه را چگونه بگیریم بیان کردیم

اگر به دنبال مهاجرت از ایران و اقامت در کشور ترکیه هستید، بهتر است به کمک یکی از روشهایی که بیشتر مناسب شرایط شماست، به دنبال اخذ اقامت بلند مدت ترکیه باشید. از آن جایی که کشور ترکیه با کشورهای بسیاری ارتباط دارد و جز اتحادیه اروپا نیز محسوب میشود، یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است. شهروند ترکیه قادر به مسافرت به بیش از 105 کشور بدون نیاز به ویزاست که همین امر نشاندهنده ارزش بالای پاسپورت این کشور است.

کلاس آنلاین چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین


استفاده از کلاس آموزشی آنلاین مورد توجه و استقبال بسیاری از مخاطبان در سراسر جهان قرار دارد. با استفاده از کلاس آنلاین، امکان دسترسی به آموزش‌های گوناگون، بدون محدودیت زمان و مکان، فراهم است. در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی مزایای کلاس آنلاین بپردازیم. پس برای پاسخ به سوالاتی مانند منظور از کلاس آنلاین چیست و چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم، با ما همراه باشید.

کلاس آنلاین چیست؟

کلاس آنلاین یک محیط آموزشی است که محدودیت زمانی و مکانی برای شرکت کنندگان آن وجود ندارد. در کلاس آنلاین به شرکت کنندگان، آموزش از راه دور ارائه می‌شود و آن‌ها می‌توانند در یک فضای مجازی با هم تعامل داشته باشند. این محیط آموزشی می‌تواند یک کلاس آنلاین یک نفره یا چند نفره باشد.

کلاس مجازی یا کلاس آنلاین، بخشی از سیستم LMS) Learning Management System) است. ال ام اس، در واقع پلتفرم‌های نرم افزاری برای ایجاد، مدیریت و سازماندهی دوره‌های آموزشی آنلاین هستند که از بستر اینترنت استفاده می‌کنند تا بین دانش آموزان و موسسات آموزشی ارتباط برقرار کنند. هدف از LMS بالا بردن قابلیت های یادگیری است که توسط عموم هم به راحتی قابل دسترس و استفاده باشد.

برای برگزاری کلاس آنلاین می توانید به پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین ایلرنو (elearno.ir) مراجعه کنید.

انواع کلاس آنلاین چیست؟

افراد شرکت کننده در کلاس آنلاین، معمولا دانش آموزان و مدرسان هستند. کلاس‌های آنلاین به دو دسته کلاس آنلاین بدون نظارت و کلاس آنلاین با نظارت تقسیم می‌شود که در ادامه به بررسی و مقایسه این دو نوع کلاس آنلاین خواهیم پرداخت.

کلاس آنلاین بدون نظارت مدرس یا ویدئوهای آموزشی

در این کلاس‌ها دانش آموزان بدون حضور و کمک مدرس به یادگیری مواد آموزشی می‌پردازند. مطالب آموزشی، معمولا در قالب یک پاورپوینت یا ویدئو، به دانش آموزان ارائه می‌شود. این شیوه، یک دوره آموزشی الکترونیک خصوصی است که می‌تواند آزمون‌های آنلاین خودکار هم داشته باشد. در کلاس آنلاین بدون نظارت، مدرس، تنها یادگیری دانش آموزان را ارزیابی می‌کند و گاهی اوقات اصلا مدرسی وجود ندارد.

کلاس آنلاین با حضور و نظارت مدرس یا کلاس زنده

در این نوع کلاس آنلاین، مطالب آموزشی در زمان خاصی به صورت آنلاین، ارائه می‌شود. فراگیران نیز به وسیله یک برنامه ویدئو کنفرانس در کلاس حضور دارند. همچنین، امکان تعامل مدرس و دانش آموز در کلاس درس به راحتی فراهم است. این نوع کلاس آنلاین، به دلیل اینکه تحت رهبری و نظارت مدرس قرار دارد، به کلاس سنتی شبیه‌تر است.

برای شرکت در کلاس آنلاین به چه ابزارهایی نیاز دارید؟

ابزارهای لازم برای شرکت در کلاس آنلاین

  • کامپیوتر رومیزی، لپ تاپ، تبلت یا گوشی موبایل
  • اینترنت با سرعت مناسب و پهنای باند بالا
  • استفاده از آخرین نسخه مرورگرهایی مانند کروم یا فایرفاکس
  • هدست یا اسپیکر و میکروفون برای مکامه صوتی با مدرس

مزایای استفاده از کلاس آنلاین چیست؟

  • با استفاده از کلاس آنلاین در وقت و هزینه صرفه‌جویی می‌شود.
  • امکان دسترسی به کلاس‌های آموزشی از طریق اینترنت و بدون محدودیت مکانی وجود دارد.
  • در کلاس آنلاین، امکان ضبط جلسات کلاس درس و مشاهده مجدد آن‌ها، از طریق نرم افزارهایی مانند LMS وجود دارد.
  • امکان بهره‌مندی از بهترین و باتجربه‌ترین مدرسان
  • عدم نیاز به امکانات کلاس فیزیکی، مانند میز، صندلی و سایر تجهیزات آموزشی
  • کیفیت خوب صدا و تصویر استاد و مطالب آموزشی
  • امکان به اشتراک گذاشتن اسلایدهای آموزشی، فایل‌های pdf، ویدئوهای آموزشی و… به صورت همزمان
  • فراهم بودن امکان نظارت خانواده‌ها بر روند تدریس مدرسین
  • امکان استفاده دانش آموزان از امکانات کلاس آنلاین، بدون محدودیت مکانی
  • استفاده از ابزارهای الکترونیک در فرایند یادگیری، با ویژگی تعاملی بودن و جلب توجه بیشتر دانش آموزان، بازدهی بیشتری دارد.
  • با استفاده از کلاس آنلاین، برای تمرکز روی موضوع مورد نظر خود، قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت.
  • حضور در کلاس آنلاین با انعطاف پذیری بیشتری همراه است و شما می‌توانید برای سایر فعالیت‌های خود راحت‌تر برنامه‌ریزی کنید.
  • استفاده از کلاس آنلاین، برای شما این امکان را فراهم می‌کند که محیط آموزش را آنطور که راحت هستید انتخاب کنید.
  • معمولا در آموزش‌های الکترونیک و کلاس آنلاین، فراگیران اعتماد به نفس بیشتری برای برقراری ارتباط با یکدیگر و همچنین تعامل با اساتید خواهند داشت.
  • امکان استفاده از کلاس آنلاین در تمام روزهای هفته و ساعات شبانه روز و همچنین با امکان دوری از عوامل استرس‌زا مانند ترافیک، به راحتی فراهم است.
  • در کلاس آنلاین، سرعت مطالعه به فراگیر یا دانشجو بستگی دارد و راحت‌تر می‌تواند از اطلاعات به روز شده استفاده کند.
  • استفاده از کلاس آنلاین برای افراد شاغل بسیار مفید است چون به راحتی می‌توانند فیلم ضبط شده کلاس را مشاهده کنند.
  • در کلاس آنلاین با امکان استفاده از امکانات مولتی مدیا (چند رسانه‌ای)، مطالب بهتر در ذهن دانشجویان تثبیت می‌شود.
  • در این دوره‌ها، امکان گرفتن آزمون و پرسش (کوئیز)، توسط استاد وجود دارد. به این صورت که در کلاس آنلاین،
  • استاد سوالات چهار گزینه‌ای مطرح می‌کند و برای پاسخ به آن‌ها نیز وقت مشخصی را در نظر می‌گیرد.
  • کلاس آنلاین، معمولا رابط کاربری مناسبی دارد و نسبت به کلاس‌های حضوری چندان خسته کننده نیست.

معایب استفاده از کلاس‌ آنلاین چیست؟

    • اما مشکلات برگزاری کلاس های آنلاین چیست؟ کلاس آنلاین، علاوه بر مزایایی که بیان کردیم، می‌تواند معایبی هم داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
    • تفاوت در میزان دسترسی: افرادی که از اینترنت پرسرعت برخوردار نیستند یا امکانات سخت‌افزاری مناسبی ندارند، ممکن است برای دسترسی به کلاس آنلاین با مشکل مواجه شوند. بنابراین در میزان دسترسی افراد به کلاس آنلاین تفاوت وجود دارد.
    • عدم امکان تعامل چهره به چهره: در کلاس آنلاین امکان تعامل با استاد و سایر همکلاسی‌ها به صورت مستقیم چهره به چهره وجود ندارد. این ویژگی برای علاقه‌مندان به حضور در کلاس‌های فیزیکی چندان مناسب نیست.
    • شرکت نکردن دانش آموزان در کلاس به دلیل عدم آشنایی با مباحث فناوری اطلاعات: عده‌ای از فراگیران در کلاس‌ آنلاین شرکت نمی‌کنند، آن‌ها تصور می‌کنند استفاده از این کلاس‌ها تنها برای افرادی مناسب است که با مباحث فناوری اطلاعات و سیستم آموزش آنلاین آشنا هستند.

منبع: پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین ایلرنو (elearno.ir)