من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیست؟


به گزارش رسانه های خبری وکیل VIP، بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سایت vakil.vip که یک سایت ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده در حالیکه یک وکیل پایه یک دادگستری نهایتا در یک یا دو حوزه خاص می تواند به صورت تخصصی فعالیت نماید، اما یک موسسه حقوقی با دارا بودن دپارتمان های تخصصی مختلف و بهره مندی از خدمات مجموعه ای از وکلا، حقوقدانان و کارشناسان ارشد می تواند مجموعه از از خدمات تخصصی حقوقی را به جامعه هدف خود عرضه نماید است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی و استفاده از خدمات حقوقی انحصاری و متخصص در زمینه فعالیت های عمومی و خاص را تسهیل کند.

اولین قدم در هر پرونده حقوقی یا کیفری انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است. انتخاب بهترین وکیل از مهمترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر بگیرید. معیار انتخاب یک وکیل حرفه ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می گویند. با توجه به بزرگی دادخواست‌های حوزه های مختلف، یک وکیل vip باید از پیچیدگی موضوعات مربوط به این موارد آگاهی کافی داشته باشد تا بتواند به درستی حقوق موکل را ادعا و بازیابی کند.

همچنین یک وکیل متخصص دعاوی خصوصی و عمومی می‌تواند تمام جوانب موضوع اختلاف را ارزیابی کرده و با توجه به پرونده موکل خود، از آن دفاع کند. یکی از خصوصیات مهم وکیل خوب در موسسه وکیل وی آی پی، دانش حقوقی متناسب با نوع تخصص حرفه ای خویش است. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیست؟ مدیر عامل موسسه وکیل VIP در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به رشد روش های اقتصادی نوین، تنوع معاملات اقتصادی و سرعت پیشرفت علم و اطلاعات در جهان، اقدام به ایجاد 8 دپارتمان تخصصی حقوق در جهت رفع نیاز های حقوقی جامعه نموده است و هر کارشناس ارشد یا وکیل فقط در حوزه تخصصی خود مبادرت به ارائه مشاوره، وکالت و یا سایر خدمات حقوقی می نماید که مسلما نقش مهمی در ارتقا کیفیت و موفقیت خدمات حقوقی مورد نظر با کمترین هزینه های جاری را داشته و باعث می شود تا حضور وکیل در اجتماع بیشتر از گذشته احساس شود.»

وکلای مجموعه وکیل vip متخصص و وکیل پایه یک دادگستری مشهد در زمینه  های خانواده (طلاق، نفقه، اجرت المثل، مهریه نفقه فرزند، اثبات عسروحرج زوجه)، ملکی (تخلیه، خلع ید، تصرف عدوانی و…)، کیفری (توهین، افترا، تهدید، فحاشی، مواد مخدر، کلاهبرداری اینترنتی، ضرب وجرح، قتل، سرقت و …)، کمیسیون ماده 100، حقوقی و… می باشند و می توانند به شما مشاوره حقوقی آنلاین فوری و مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته بدهند. قبول وکالت، مشاوره حضوری و غیرحضوری درحوزه‌های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی، مهریه، طلاق و … که تخصص مجموعه وکیل وی آی پی می‌ باشد که با پشتکار توانسته خود را در زمره بهترین وکیل مشهد قرار دهد.

مجموعه وکیل وی آی پی، پرونده‌‌های بسیاری در دعاوی، وکیل خانواده (اثبات زوجیت، انکار زوجیت، اثبات نسب، نفی نسب، اثبات کفالت، اثبات رجوع، ثبت واقعه رجوع، ثبت واقعه طلاق، اجازه ازدواج، الزام به بذل مدت، الزام به ثبت ازدواج، استرداد جهیزیه، اعلام تمکین)، وکیل ملکی (اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه، اثبات شراکت، اثبات حق ارتفاق و انتفاع، اثبات نسق زارعانه، اثبات حریم ملک، خلع ید، تسلیط ید، قلع و قمع مستحدثات و نزع اشجار)، ارث (دعاوی مربوط به وصیت، اثبات وصیت تملیکی، اخراج ثلث، تنفیذ وصیت نامه، رد وصیت نامه، تحویل موصی به، عزل وصی از وصایت)، وکیل امور حسبی ( اثبات کفالت، حکم کفالت و سرپرستی، صدور حکم رشد، صدور حکم حجر، رفع حجر) و … موفق عمل کرده است. وکیل VIP (وکیل متخصص)، وکیلی است که درحوزه کاری خود در علم حقوق دارای مهارت و تجربه کاری وموفقیت بالایی باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعات و نقاط مهم در انتخاب وکیل این است که شخصی که قرار است پرونده‌ای به‌عهده بگیرد تخصص و دانش کافی در این حوزه داشته باشد و به این دلیل امر وکالت یک مسئله کاملاً تخصصی می‌باشد. مجموعه وکیل VIP با به کارگیری بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سالهاست ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده است.

معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می‌گویند. این مجموعه دارای سابقه وکالت در پرونده‌‌ های مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی می‌باشد. وکلای متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل امور حسبی، وکیل ارث، وکیل امور مالی، وکیل امور ثبتی، وکیل خانواده و … می‌باشد. بهترین وکیل را برای دعوی حقوقی یا کیفری خود از وکیل وی آی پی بخواهید. گفتنی است موسسه وکیل VIP، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تاسیس موسسه حقوقی وکیل VIP کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت موسسه وکیل VIP به آدرس vakil.vip مراجعه کنند.

ارتباط با وکیل وی آی پی: تلفن مشاورین حقوقی: 09152491040 09152491050 تلفن دفتر: 37063330-051

آدرس: بلوار کلاهدوز‌ _ کلاهدوز 54 ساختمان جام‌جم طبقه مثبت‌3 اداری واحد 314

چه نوع عکسی با چه نوع قاب عکسی تناسب دارد؟


چه نوع عکسی با چه نوع قاب عکسی تناسب دارد؟

یادتان باشد برای عکسهای خانوادگی و عکس های مهم از قابهای ساده و یکپارچه استفاده کنید، این کار به بیننده القا می کند که  تاثیر عکس شما از قاب، دیوار، میز و تمامی عناصر اطرافش بیشتر است.

بهتر است برای عکس های خانوادگی شلوغ با رنگ های گرم و تند از قاب با رنگ ملایم و یا خنثی استفاده کنید و برای عکس های خلوت تر و یا عکس هایی با رنگ های  سرد و یا خنثی از قاب هایی با رنگ های گرم استفاده کنید. عکس هایی که از نظر اندازه بزرگ تر هستند را عقب تر و مرکز تر و عکس های که از نظر اندازه کوچک تر هستند را در اطراف و جلوتر قرار دهید.

لازمه ی قاب عکس در منزل شما

با پیشرفت تکنولوژی، اکثر افراد عکس های خود را داخل لپ تاب، گوشی و … نگه داری می کنند، حضور عکس با قاب عکس زیبا و مدرن در خانه نعمتی محسوب می شود.اگر فضای دنجی در خانه دارید بهتر است با قرار دادن  یک میز پر از قاب عکس های ساده که از نظر شکل و رنگ هماهنگ باشند، یک گالری کوچک خانوادگی ایجاد کنید. این فضا جان می دهد برای قرار دادن عکس نسل های مختلفی از خانواده و عکس هایی که شما را به خاطرات شیرین گذشته می برد. و در آخر میخواهیم شما رو با نکاتی مهم در انتخاب قابعکس آشنا کنیم.

نکاتی برای انتخاب قاب عکس

  1. لازم نیست برای انطباق عکس با قاب، رنگ های خاصی در عکس را ملاک قرار دهید. به جای آن، سعی کنید که تنالیته کلی عکس با قاب عکس همخوانی داشته باشد.
  2. یک قاب عکس روشن را برای هنرهای ساده و طبیعی انتخاب کنید. همچنین در نظر داشته باشید که قابهای تیره، مناسب تصاویر رسمی و شیک هستند.
  3. قاب را متناسب با دکوراسیون فعلی اتاق در نظر بگیرید. این امر، نسبت به هماهنگی عکس و قاب اهمیت بیشتری دارد. قاب عکسی را انتخاب کنید که دکوراسیون فعلی را کامل میکند.
  4. توجه داشته باشید که رنگ قابعکس، به رنگ دیوار شباهت نداشته باشد.  در غیر اینصورت  اثر هنری نمیتواند به طرزی برجسته و ممتاز، خود را نشان دهد.
  5. رنگ غالب تصویر باید با رنگ قاب تفاوت داشته باشد. در صورت تشابه این دو، قاب بیشتر از عکس خودنمایی خواهد کرد و تصویر به چشم نخواهد آمد.

 

امیدواریم با ارایه این مقاله توانسته باشیم نظر رضایت شما را جلب کنیم . و از همه مهم تر اینکه مقاله فوق مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

آندسته از کاربرانی که سوالی در ذهنش مانده که در این مقاله جواب آنرا دریافت نکردن .میتوانند در قسمت نظرات این مقاله از کارشناسان خبره  مجموعه بپرسند . تا در حد توانایی پاسخ سوالات کاربران را بدهیم.

راهنمای سایز برای انواع قاب عکس جدید

اولین پارامتری که در مورد بررسی سایز انواع قاب عکس جدید باید بررسی کنید اینکه آیا قاب عکس قرار است برای عکس های معمولی استفاده شود و یا یک قطعه هنری خاص در آن قرار بگیرد.سایز پهنای پاسپارتو اهمیت زیادی دارد و در سایز عکس تاثیر می گذارد در مدل های جدید از انواع قاب عکس نیاز به رعایت سایز پاسپارتو است و می بایست نوع پاسپارتو نیز مشخص شود.سایز فریم در واقع همان سایز بیرونی قاب عکس بوده و به طور کلی بر اساس موقعیت عکس و پهنای آن ارزیابی می شود. انتخاب یک فریم با ضخامت ? سانتی متر برای انواع قاب عکس جدید دیده می شود و اندازه بیرونی قاب عکس نیز شامل ?? در ?? است و البته که ضخامت ? سانتی متری نیز وجود دارد که شامل اندازه ?? در ?? خواهد بود. وقتی صحبت از سایز عکس است در واقع همان اندازه فضای خالی موجود در قاب عکس مدنظر است.

 

عمق فریم از دیگر مواردی است که باید بررسی کنید اگر بخواهید یک قطعه هنری ضخیم را داخل قاب قرار دهید باید به عمق فریم دقت کنید.

 

برای خرید قاب تابلو می توانید از سایت اینترنتی قاب نقاشیاستفاده کنید. ابعاد قاب عکس ها بر اساس نیاز شما تغییر می کند. قاب عکس چندتایی جدید با توجه به متریال به کار رفته سنجیده می شود. شما می توانید با سفارش به مرکز قاب سازی قاب نقاشی محصولی با کیفیت خریداری کنید.

 

آمار خرید قاب عکس خالی و همینطور قاب بزرگ دیواری در چند ماه اخیر بسیار بالا است. دقت کنید که خرید قاب عکس به صورت اینترنتی روشی ارزان، مطمئن و رضایت بخش است.

مرکز فروش عمده قاب عکس در تهران

مرکز فروش عمده قاب عکس در تهران شما میتوانید به خرید قاب عکس داشته باشید در صورتی که مشتری عمده هستید و قصد خرید قاب عکس در تیراژ بالا هستید، با ما تماس بگیرید. ما در اسرع وقت در مرکز فروش عمده قاب عکس در تهران، سفارش شما را آماده نموده و با احترام تقدیم حضورتان می نماییم.

ممکن است قاب های مد نظر شما، چوبی و یا pvc  باشد. رنگ بندی محصولات تولیدی لابراتوار قاب نقاشینیز از چهار رنگ: سفید، بژ، قهوه ای و مشکی می باشد. مجموعه لابراتوار قاب نقاشیدو تولیدی که (یکی واقع در شرق تهران و دیگری واقع در غرب) می باشد را مدیریت نموده و روزانه برای تهران و شهرستان های مختلف ارسال دارد. لازم به ذکر است، برای مشتریان عمده تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته می شود.

برای خرید قاب عکس ساده می توانید، به مراکز فروش رفته و قاب مد نظرتان را تهیه نمایید؛ ولی چنانچه جنس با کیفیت و با زیبایی منحصر به فرد می خواهید، می توانید، در اولین فرصت از نمونه قاب عکس ساده موجود در سایت لابراتوار قاب نقاشیدیدن فرمایید و با انتخاب و سفارش هر یک از آن ها، درب منزل تحویل بگیرید. شما می توانید با آسودگی خاطر نسبت به جنس و کیفیت و البته هزینه آن خرید خود را انجام دهید.فروشگاه لابراتوار نور قائم، مرکز فروش قاب عکس در تهران بوده و آماده دریافت سفارش ها و خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد

یکی از بهترین و ایده آل ترین گزینه ها جهت زیبا سازی محیط خانه، استفاده از قاب عکس به عنوان قاب دکوراتیو خواهد بود. گزینه ای شیک و مدرن که می ‌تواند برای تزیین اتاق های مختلف خانه شما مناسب باشد.فروش عمده قاب عکس امروزه آن‌چه افراد را به خرید تشویق می‌کند کیفیت و مرغوبیت کالا می‌باشد. مجموعه قاب نقاشی با داشتن سال‌ها سابقه فعالیت در فروش عمده قاب عکس؛ توانسته است مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد.

این مجموعه با دارا بودن انواع مدل قاب عکس در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف؛ نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. طرح‌ قاب عکس‌های شیک و فانتزی؛ کلاسیک؛ سنتی؛ سلطنتی؛ مدرن و …. از جمله قاب عکس‌هایی است که در این عکاسی به فروش می‌رسد. این قاب عکس ها با تصاویر فانتزی و جذاب می توانند قاب مناسبی برای عکس های شما باشند. این نوع قاب ها برای تزیین اتاق کودکان بسیار مناسب است و دارای طرح های جذاب و زیبا می باشد. طرح های این قاب ها معمولا اشکال هندسی خاصی دارد که با هر سبک دکوراسیونی تناسب ندارداین قاب عکس ها با تصاویر فانتزی و جذاب می توانند قاب مناسبی برای عکس های شما باشند. این نوع قاب ها برای تزیین اتاق کودکان بسیار مناسب است و دارای طرح های جذاب و زیبا می باشد. طرح های این قاب ها معمولا اشکال هندسی خاصی دارد که با هر سبک دکوراسیونی تناسب نداردبرای فروش قاب عکس ساده و چوبی، باید برای مشتری واضح کنیم که هر نمونه قاب، با هرکیفیتی برای یک تصویر خاص است. همچنین ممکن است که قاب برای تصویری با محتوای کلاسیک بخواهید که در لابراتوار قاب نقاشیقاب های متناسب با عکس مد نظر شما را پیشنهاد می دهیم.

قیمت قاب کردن عکس

قیمت قاب عکس با توجه به نوع آن فرق داره با توجه به نوع و مدل قاب عکس؛ قیمت قاب کردن عکس نیز متفاوت می‌باشد. برخی افراد عکس‌هایی را که خود از طریق موبایل یا دوربین عکاسی گرفته‌اند؛ برای چاپ کردن و قرار دادن آن در قاب به عکاسی مراجعه می‌کنند. برخی افراد با حضور در عکاسی اقدام به گرفتن عکس می‌کنند. ممکن است عکس به مناسبت ازدواج؛ تولد فرزند؛ شروع مدرسه سال جدید؛ عکس خانوادگی و …. باشد. بنابراین سایز عکس تاثیر مستقیمی در انتخاب قاب عکس و قیمت قرار دادن آن در قاب دارد.شما برای قیمت قاب کرد عکس باید ابتدا به صفحه چاپ عکس ما مراجعه کنید و هزینه چاپ عکس در بیارید و سپس اقدام به تخمین قاب عکس و چاپ عکس کنید

راهنمای انتخاب قاب عکس شیک و مدرن

تصاویر و عکس های موجود در خانه اعم از مناظر و عکس های خانوادگی می توانند به عنوان یک خاطره در ذهن انسان ثبت شوند. علاوه بر این می توانید تصاویر را در قاب عکس شیک و مدرن نگهداری نمایید. داشتن قاب عکس مدرن و زیبا به حدی مهم است که امروزه کمتر مکان ‌هایی وجود دارند که با وارد شدن به آنجا یک نمونه قاب عکس را نتوانید مشاهده نمایید. این قاب عکس ها می توانند با تصاویر خانوادگی، مناظر طبیعی، اشخاص، کوه، جنگل یا دریاها و سایر موارد مزین شوند.

نکات مهم هنگام خرید قاب عکس شیک و مدرن

چنانچه قصد خرید قاب چوبی عکس شیک و مدرن را دارید رعایت نکاتی می تواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که هنگام خرید، شکل قاب عکس را به خوبی بررسی کرده تا متناسب با نیاز شما و مکانی که قصد استفاده از آن را دارید باشد. در کنار شکل قاب عکس، جنس محصول را نیز بررسی نمایید. امروزه قاب های عکس از چوب، پلاستیک و فلز در کیفیت گوناگون ساخته می شوند.

 سایز مناسب قاب عکس و رنگ ایده آل آن نیز از دیگر شرایطی است که شما باید هنگام خرید قاب عکس به آن ها دقت کنیدمرور انواع قاب های عکس نشان می ‌دهد که شما متناسب با نیاز خود و سلیقه ای که دارید بتوانید انواع قاب عکس را خریداری نمایید. امروزه قاب های عکس در مدل های گوناگون و با طرح های مختلف در دسترس شما قرار دارند.

خرید قاب عکس شیک

خرید قاب عکس شیک شاید دغدغه هر کسی برای خرید یک محصول، شیک و برازنده بودن آن است، اینکه آیا این قاب عکس برای محل مد نظر من به درد می خورد؟ آیا از زیبایی خاص و منحصر بفرد برخوردار است؟ شما برای خرید قاب عکس شیک می توانید با همکاران ما در فروشگاه قاب نقاشیمشورت نمایید و از نمونه کارها بازدید نموده و بهترین و شیک ترین نمونه را انتخاب کنید.

قاب عکس رومیزی

قاب عکس‌ رومیزی برای محل کار که فضای کوچک‌تری دارند استفاده می‌شوند. در مدل‌های قاب عکس رومیزی می‌توان حاشیه‌های تزئین شده‌ی آینه‌ای را مشاهده کرد که در عین سادگی طرحی جدید و زیباست.قاب‌ عکس رومیزی بعنوان یک ایده خلاقانه بعنوان هدیه نیز استفاده می‌شود. خوب ما در این مجموعه علاوه بر فروش قاب عکس رومیزی چاپ عکس رو برای شما فراهم کردیم برای خرید قاب عکس رومیزی و دیدن عکس قاب عکس شما میتوانید به پیچ اینیستا ما مراجعه کنید.

 قاب عکس رومیزی این وسیله زیبا از محصولاتی است که ساخت آن راحت است، می‌توان با یک چیدمان زیبا از گل در حاشیه یک فریم مقوایی و یا چوبی یک قاب عکس با طرح ساده خلق کرد و از آن بعنوان یک هدیه استفاده کرد و یا آن را بعنوان یک کاردستی در نظر گرفت. امکان اطلاع از قیمت قاب عکس رومیزی سیلور و انواع قاب در سایت ما نگاه کنیدانواع قاب عکس های رومیزی که برای قرار گرفتن روی میز خاطره یا میز کنار تخت و کنسول می توایند از آن استفاده کنید.

 توصیه می شود قبل از چاپ عکس، قاب عکس های مناسب را خریداری کنید و سپس اقدام به چاپ عکس متناسب با قاب موردنظرتان کنید. بعضی از قاب عکس های رومیزی فقط در سایزهای مشخصی قابل سفارش می باشد.قاب عکس رومیزی دارای ابعاد مختلفی هستند تا سایز 30*20 شما میتوانید رومیزی استفاده کنید قاب عکس رومیزی شامل pvc و چوبی و فلزی هستش

قاب عکس دیواری

قاب عکس دیواری یکی از ساده ترین قاب ها هستش که شما می توانید در دکور خانه خودتون استفاده کنید این قاب هم روی دیوار و هم رومیز میشه قرار داد ما یکی از مرکز فروش قاب عکس در تهران هستیم و لابراتوار چاپ عکس در نورقائم یکی از بزرگترین فروشگاه قاب عکس دیواری می باشد و دارای بزرگترین کارگاه قاب عکس  قاب عکس دیواری می باشد این قابعکس در رنگ مختلف شامل سفید و مشکی و قهوه وبژو طلایی موجود هستش این فریم ها یکی از پرفروش ترین قاب عکس های موجود در بازار می باشد جهت هر گونه سوال برای ما تلگرام و یا واتس آپ پیام بزارید و یا به صورت حضوری تشریف بیارید . و یا به صفحه ما مراجعه کنید اصولاً برای خرید قاب عکس دیواری هدف بیشتر این هستش شما قاب عکس روی دیوار محل کارتون قرار بدیدیکی همچنین در پاگرد و مسیر راه پله هم می توانیم قاب عکس مورد علاقه مان را قرار دهیم. نصب قاب عکس های زیبا در دیوارهای خانه می‌تواند به چیدمان و دکوراسیون منزل زیبایی خاصی ببخشد. البته بسته به سلیقه مصرف کننده گاهی عکس ها را روی شاسی چاپ کرده و بعضی قاب های ساخته شده از گچ?گچبری پیش ساخته? استفاده می کنند.

فروش انواع قاب عکس دکوراتیو

ما در این مجموعه فروش انواع قاب عکس دکوراتیو داریم در این مجموعه علاوه بر چاپ عکس فروش انواع تابلوهای دکوراتیو و تبدیل فیلم های قدیمی هم نیز انجام میدمقاب‌ بعنوان یک ایده خلاقانه بعنوان هدیه نیز استفاده می‌شود. خوب ما در این مجموعه علاوه بر فروش قاب عکس چاپ عکس رو برای شما فراهم کردیم برای خرید قاب عکس و دیدن عکس قاب عکس شما میتوانید به پیچ اینیستا ما مراجعه کنید  قاب  این وسیله زیبا از محصولاتی است که ساخت آن راحت است، می‌توان با یک چیدمان زیبا از گل در حاشیه یک فریم مقوایی و یا چوبی یک قاب عکس با طرح ساده خلق کرد و از آن بعنوان یک هدیه استفاده کرد و یا آن را بعنوان یک کاردستی در نظر گرفت. امکان اطلاع از قیمت قاب عکس سیلور و انواع قاب در سایت ما نگاه کنید ما در این مجموعه علاوه بر چاپ عکس فروش انواع تابلوهای دکوراتیو و تبدیل فیلم های قدیمی هم نیز انجام میدم

 

https://www.viki.com/users/laibafinch4_402/about

https://weheartit.com/LaibaFinch4/uploads

https://infogram.com/untitled-chart-1h7j4dvjwqo994n?live

https://slides.com/laibafinch4

https://www.yelp.ca/user_details?userid=MEFXvB14-cbfEXfbq4fZ6w

https://500px.com/p/laibafinch4?view=photos

https://logopond.com/LaibaFinch4/profile/567888/?filter=&page=

https://list.ly/laibafinch4/favorites