من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

موارد مهم در خرید کارتن اسباب کشی و اموزش بسته بندی

 

کارتن اسباب کشی دست دوم

کارتن اسباب کشی ارزان یا فروش کارتن موزی دست دوم و فروش کارتن دست دوم در شیراز توسط بازار کارتن ایران در تهران ارزانتر از سایر مراکز فروش کارتن دست دوم از جمله کارتن فروشی بختیاری صورت می گیرد و به مشتریان عرضه میشود.

کارتن بسته بندی غذای گرم و سرد متفاوت از لوازم خانگی و پوشاک است
به طور کلی کارتن بسته بندی هر وسیله با وسیله دیگر می تواند متفاوت باشد. کارتن بسته بندی پوشاک زمین تا آسمان با کارتن بسته بندی غذا متفاوت است. حتی در انتخاب کارتن جهت بسته بندی غذا شما بسته به اینکه نوع غذا گرم باشد یا سرد انتخاب های متفاوتی خواهید داشت. کارتن برای بسته بندی پیتزا یا برگر و ارسال ان با پیک درب منزل مشتریان یک چیز است و کارتن جهت بسته بندی و ارسال پوشاک مشتریان شهرستان از تهران چیز دیگری است.

کارتن برای بسته بندی انواع وسایل و محصولات مورد نیاز
در انتخاب کارتن فاکتورهایی موثر می باشد که باید هنگام تهیه و خرید کارتن مدنظر داشته باشید. چند مورد از این فاکتورها که در بالاتر هم اشاره کردیم یکی سایز وسیله ای است که قرار است بسته بندی شود و دیگری نوع و جنس آن وسیله می باشد.
فاکتورهای تاثیر گذار در انتخاب کارتن برای بسته بندی به طور کلی:
1- حجم و سایز و اندازه وسیله یا کالا یا محصولی که قرار است بسته بندی شود.
2- نوع وسیله ای که قرار است بسته بندی شود. خوراکی باشد ، شکستنی باشد و...
3- شیوه ارسال یا جابه جایی وسایل یا کالاها یک فاکتور مهم می باشد.
4- مسافت جابه جایی بعد از بسته بندی وسایل یا کالاهای مورد نظر مهم است.

wwvc_d1.jpg

 

کارتن ? لایه یکی از انواع باکیفیت جعبه در بازار کارتن ایران است

لایه های کاغذ است که تخته ای را که جعبه های آن ساخته شده است تشکیل می دهد. بله ، هر چه لایه ها بیشتر باشد ، جعبه قوی تر خواهد بود! جعبه های راه راه ? تخته معمولاً برای حمل محصولات سنگین استفاده می شود. این جعبه ها قادر به حمل ?? تا ?? کیلوگرم هستند. وزن آن بسته به اندازه و شکل کارتن ? تایی. استفاده از کارتن مناسب برای استفاده صحیح ضروری است زیرا پیشگیری از اقدامات درمانی همیشه راحت است.

4.جعبه کارتن آماده برای افزایش بازدهی تجارت و کسب و کار

ویژگی هایی یک جعبه کارتن اماده مناسب و باکیفیت:

 

 

فروش کارتن خالی در سایز های مختلف در فروشگاه سایت های کارتن سازی

برای طراحی یک جعبه کارتن آماده نیاز است تا یک تیم طراحی و گرافیکی فعالیت کنند تا نتیجه ان تولید یک کارتن آماده باکسی با کیفیت و جذاب شود. گرافیک و طراحی و ظاهر یک کارتن آماده باکسی از این نظر حائز اهمیت است که می تواند در معرفی و تیلیغات و برند کردن کسب و کار شما موثر واقع شود و تجارت و کسب و کار شما را از سایر رقبا و همکاران متمایز نماید..

صنایع جعبه کاغذ و کارتن پنج لایه

بازار کارتن مرکز تولید و پخش کارتن ? لایه به سراسر کشور و تامین کننده جعبه های راه راه ، پخش کننده کارتن راه راه ، تهیه کننده جعبه های مقوایی می باشد.

تفاوت بین یک جعبه راه راه ? لایه و ? لایه

نایلون حبابدار ضربه گیر

 

بازار کارتن یکی مرکز ایستگاه نایلون حبابدار در تهران است که خدمات متعددی از جمله نایلون حبابدار موقعیت گیر دو لایه و موضع نایلون حبابدار در کرج دارد. قیمت نایلون حبابدار ( Bubble wrap ) در بازار کارتن حتی از نایلون حبابدار دیجی کالا مقرون به صرفه تر است. نایلون حبابدار دیجیکالا معمولا در تعداد زیاد بصرفه نیست و برای خرید های عمده هیچ تخفیفی ندارد اما خرید عمده تعداد قیمت نایلون حبابدار را در بازار کارتن کاهش می دهد. نایلون حبابدار ریز از پرفروش ترین های انواع مختلف در بازار کارتن است. نایلون حبابدار در یزد که یکی از شعبه های پرفروش بازار کارتن تهران است در درجه بعد قرار دارد.

بازار کارتن بزرگترین تولید کننده انواع نایلون حبابدار، شیرینگ و استرچ، نایلکس، سلفون، کیسه فریزر. کیسه زباله، نایلون زیپ دار و عریض، انواع نایلون های تبلیغاتی و دسته بندی با بهترین قیمت و خدمات چاپ روی نایلون همراه تحویل فوری در تهران می باشد. جدیدترین مدل‌های لوازم بسته بندی متفرقه با بهترین قیمت حتی ارزانتر از دیجی‌کالا را در بازار کارتن پیدا کنید.

لیست قیمت نایلون حبابدار

برای دریافت لیست قیمت نایلون حبابدار از بازار کارتن که یک مرکز فروش نایلون حبابدار عمده و جزئی با ارسال به تمام نقاط کشور است از طریق تماس با کارشناس فروش یا ارسال ایمیل به پشتیبانی سایت اقدام نمایید. بازار کارتن که مرکز فروش نایلون حبابدار در تهران است توانسته در قیمت پلاستیک حبابدار بسته بندی با کاهش قیمت هر متر پلاستیک حباب دار در خریدهای عمده مشتریان دائمی خود را راضی نگهدارد.

خدماتی که در لیست قیمت نایلون حبابدار بازار کارتن قابل مشاهده است:

  • فروش نایلون حبابدار غرب تهران شرق تهران شمال و جنوب تهران بصئرت اینترنتی ممکن شد
  • نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه با کیفیت فوق العاده
  • خرید اینترنتی پلاستیک ضربه گیر فقط با چند کلیک ساده
  • رول ضربه گیر قابل استفاده گسترده
  • نایلون حبابدار بسته بندی بیشترین هدف را برای بسته بندی فراهم می کند و هم در هزینه و هم در هزینه شما صرفه جویی می کند. با این وجود شما ممکن است راحت تر تلویزیون صفحه تخت الکترونیک یا وسایل چینی خود را در بسته بندی کردن پلاستیک حبابدار ببینید. این کاملاً قابل درک است بنابراین اگر تصمیم دارید این مسیر را طی کنید  باید چند نکته را در خاطر داشته باشید.

استفاده از بسته بندی کردن پلاستیک حبابدار بسته بندی : 5 نکته سریع

یک لایه از کاغذ بسته بندی بین تلویزیون و آن بسته بندی پلاستیک حبابدار قرار دهید. پلاستیک حبابدار می تواند نشانه هایی را روی صفحه شما بخصوص در دماهای شدید بگذارد. این برای هر چیزی که پلاستیک حبابدار بپیچید ، پیش می اید. برای وسایلی که دارای لبه های تیز یا گوشه های تیز هستند ، برخی از کاغذهای اضافی می توانند به جلوگیری از برخورد از آن مناطق تیز از پلاستیک کمک کنند.

برای محافظت بهتر در برابر فشار بیرونی و ضربه تصادفی ، وسایل خود را با نایلون حبابدار رو به داخل ببندید. طرف صاف نوشتن روی آن ساده تر است (در صورتی که می خواهید هر آیتم را به سرعت شناسایی کنید) و نوار را بسیار موثرتر نگه دارید. دو لایه از حباب های کوچک حباب ممکن است برای یک تکه مواد ساقه دار کافی باشد ، اگرچه این علاوه بر بسته بندی آنها با کاغذهای بسته بندی فراوان و برای آرامش خاطر بیشتر ، سلولهای جداگانه در جعبه مقوا شماست. بدین معنی که ابتدا درون پلاستیک حبابدار بپیچید بعد درون کاغذ مقوایی یا روزنامه باطله قرار بدید.

  • از پلاستیک دارای حباب بزرگتر برای وسایل سنگین تر مانند یک آینه بزرگ قاب دار یا CPU استفاده می کنید. ممکن است یک لایه کفایت کند - اما باز هم ،  مقداری کاغذ بسته بندی خرد شده برای کوسن اضافی از هر طرف حفاظت بیشتری تامین می کند.
  • هنگام باز کردن بسته یک قیچی در دست داشته باشید. شکستن چیزی - یا ریزش و شکستن چیزی - در حالی که سعی در پاره کردن این پلاستیک حبابدار دارید یک ضربه گیر واقعی خواهد بود.

کارتن خالی فروشی برای اسباب کشی در تهران

فروش کارتن اسباب کشی در مشهد در سایز های مختلف با قیمت مناسب همگی کارتن های اسباب کشی با کیفیت و استحکام بالا تولید شده است تا در جابجایی وسایل شما عزیزان مشکلی ایجاد نشود فروش کارتن خالی برای اسباب کشی به هر تعدادی که نیاز داشته باشید ما در اینجا بهترین کارتن ها با سایز های متفاوت را برای فروش داریم. جابجای و بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم اداری و کالای تجاری بخصوص اشیا نفیس و اشیا هنری با طراحی ویزه و منحصر بفرد در بازار کارتن انجام میشود.

هر زمان که نیاز به کارتن برای بسته بندی اواع وسایل و یا محصولات خود داشتید می توانید یک سر به بازار کارتن بزنید و از موجودی و آخرین قیمت انواع کارتن برای بسته بندی کالا و وسیله خود در سایز های متفاوت کوچک و برگ و متوسط با خبر شوید. اینکه چه سایزی از کارتن برای بسته بندی کالا یا وسیله خودتان را انتخاب کنید واضح است که به حجم و اندازه ان بر می گردد . اما در خصوص اینکه شما چه جنس و کیفیتی از کارتن را برای بسته بندی انتخاب کنید به نوع چیزی که قرار است بسته بندی گنید بر میگردد. یک عامل تاثیر گذار دیگر در تعییت انتخاب جنس کارتن برای بسته بندی یک کالا یا وسیله شیوه ارسال ان و یا روش جابه جا کردن می باشد.

مثلا یک فروشگاه بزرگ پخش عمده پوشاک در تهران که کار ارسال و پخش پوشاک به فروشگاه ها و یا مغازه های کوچک در تهران با پیک و یا سایر شهر ها و استان ها را به کمک پست بر عهده دارد می تواند برای مشتریان تهران خود به علت کمی مسافت و سرعت ارسال از کارت های با کیفیت کمتر و سای بزرگتر استفاده نماید . در عوض جهت مشتریان سایر شهرها و استان ها می تواند از کارتن هایی برای بسته بندی پوشاک استفاده کند که حجم و سایز کوچکتری داشته باشند و در عین حال از کیفیت بالاتری برخوردار باشند زیرا مسافت بیشتر و نحوه تحویل کالا کمی پیچیده تر است.

کارتن بسته بندی وسایل منزل جهت اسباب کشی با توجه به نوع وسیله فرق می کند
به عنوان یک مثال دیگر اگر قرار است که شما اسباب کشی داشته باشید و لازم است یکسری کارتن برای بسته بندی لوازم خانگی منزل تان انتخاب و تهیه و خریداری کنید باید بدانید که ان کارتن هایی که جهت بسته بندی ظروف شکستنی آشپزخانه باید انتخاب کنید کاملا متفاوت از جنس کارتن هایی می باشد که می خواهید به عنوان مثال در بسته بندی و جمع و جور کردن کتاب ها یا لباس های فرزندان استفاده کنید.

 

درصورتی که قصد خرید کارتن برای تجارت و یا کار و منزل خود دارید میتوانید با بازار کارتن تماس بگیرید.
پشتیبان و مشاور فروش بازار کارتن بهترین راهنمایی را به شما می کند.

خرید انواع کارتن برای بسته بندی

جهت خرید کارتن اسباب کشی برای بسته بندی ظروف آشپزخانه ، لوازم اتاق خواب ، لوازم چینی و شکستنی و همچنین کارتن های مخصوص بسته بندی و حمل کتاب و لباس می توانید با ما تماس بگیرید . تولید و فروش کارتن اسباب کشی در تهران باعث رفاه حال همشهریان عزیز شده است زیرا در جابجایی کلی از مشکلات آنها حل شده است. شما در هر کجای ایران عزیز که باشید با یک تماس می توانید کارتن خالی فروشی سفارش دهید، برای این کار باید ابعاد کارتن مورد نیاز را به ما اعلام نمایید ( طول، عرض . ارتفاع ) پس از سفارش در کمتر از ? ساعت کارتن سفارشی خود را تحویل خواهید گرفت.

مشاوره رایگان بازار کارتن در انتخاب کارتن بسته بندی و کارتن فروشی
نکته مهم این است که اگر شما نیاز به تهیه کارتن در هر موردی داشته باشید چه کارتن را جهت اسباب کشی منزل بخواهید و چه جهت بسته بندی پوشاک و یا بسته بندی غذا و دیگر موارد می توانید به بازار کارتن مراجعه کنید . در بازار کارتن که شماره تلفن آن در قسمت تماس با ما سایت درج گردیده مشاوره رایگان به مشتریان جهت انتخاب بهترین کارتن جهت استفاده موردنظرشان خواهد شد.

 

خرید انواع کارتن برای بسته بندی

جهت خرید کارتن اسباب کشی برای بسته بندی ظروف آشپزخانه ، لوازم اتاق خواب ، لوازم چینی و شکستنی و همچنین کارتن های مخصوص بسته بندی و حمل کتاب و لباس می توانید با ما تماس بگیرید . تولید و فروش کارتن اسباب کشی در تهران باعث رفاه حال همشهریان عزیز شده است زیرا در جابجایی کلی از مشکلات آنها حل شده است. شما در هر کجای ایران عزیز که باشید با یک تماس می توانید کارتن خالی فروشی سفارش دهید، برای این کار باید ابعاد کارتن مورد نیاز را به ما اعلام نمایید ( طول، عرض . ارتفاع ) پس از سفارش در کمتر از ? ساعت کارتن سفارشی خود را تحویل خواهید گرفت.

کارتن اسباب کشی

از طرف دیگر برخی از افراد و شرکت ها بدنبال یک خریدار برای خرید کارتن اسباب کشی دست دوم جمع اوری شده خود می باشند. که این خدمات را یکجا می توانید در بازار کارتن بدست آورید. ما در هر 3 زمینه فوق و زمینه های متعدد دیگر به مشتریان خدمات ارائه می کنیم. بعنوان نمونه یکی دیگر از خدمات خاص و ویژه ما برای مشتریان خاص مان اجاره کارتن اسباب کشی به انان است.

 

 

منبع :بازار کارتن

 

بهترین منابع کنکور

بهترین منابع کنکور

 

38jm_b3.png

 

ویژگی های منابع کمک آموزشی

همانطور که می دانید منابع کمک آموزشی نقش بسزایی در یادگیری شما دارد. البته ناگفته نماند در برخی دروس مثلی ریاضی و فیزیک  و دروس عمومی نمیتوان فقط به این منابع اکتفا کرد ولی در برخی از دروس می توان از آن ها به عنوان یک منبع تست زنی استفاده کرد پس باید یکسری ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند داوطلب را از برخی جهات تامین کند.

 

  1. درسنامه: یک منبع آموزشی خوب در ابتدا باید یک درسنامه خوب باشد . یک درسنامه نباید مطالبی را که بدرد داوطلب نمی خورد را داشته باشد چون این مطالب زاید وقت داوطلب را می گیرد و همچنین اگر خیلی مختصر باشد چون ممکن یک داوطلب تنها منبع آموزشی اش همان یک کتاب باشد و درسنامه باید بطور کامل همه مباحث را پوشش دهد و راهکارهایی را برای حل سریع سوالات داشته باشد. هرچند واقعیت این مساله این است که یکسری از این کتاب های کنکور راهکارهای عملکردی را بیان نمی کند و به درسنامه کلی بسنده می کنند. البته برخی از کتاب های کمک درسی درسنامه کاملی دارند که می تواند داوطلب را بی نیاز کند.

اساتید تو موسسه حرف آخر، با الگو ها درس هارو در کمترین زمان اموزش میدن و بیشتر تایم آموزش را به حل تست اختصاص دادن.

  1. لحن بیان: یکی دیگر از ویژگی های یک منبع خوب داشتن یک لحن خوب و طنز گویانه می باشد که می تواند برای داوطلب جذاب باشد و کارایی او را بالا ببرد. مثل کتاب عربی خیلی سبز که لحنی جذاب داشته است و من خود از خواندن آن لذت می برم البته نباید شوخی خیلی زیادی داشته باشد که داوطلب را از مطلب اصلی دور کند مثلاً به نظر من کتاب مبتکران که نکات حاشیه ای و شوخی های زیادی دارد که داوطلب را می تواند از مسیر درسی دور کند بنده به همین خاطر تمایلی به خواندن آن نداشتم. البته برخی داوطلب تمایل به خواند این کتاب ها دارند.
  2. تست ها و سوالات: از ویژگی های مهم یک منبع خوب تست های آن است. تست ها به سه نوع تقسیم می شوند: تالیفی- سراسری- آزمون های آزمایشی. تعادل و توازن بین این تستها خیلی مهم است. یک منبع خوب باید تمامی سوالات آزمون های سراسری گذسته را پوشش دهد. تست های ازمون های آزمایش را هم باید در کتاب قرار داده شود. اما در مورد تست های تالیفی باید در نظر داشت از سطح علمی خوبی برخوردار باشند و بتوانند قسمت های مختلف مباحث را پوشش دهند و بتوانند از نکات خوب و کلیدی را برای داوطلب به ارمغان بیاورند. چرا که سوالات تالیفی یک کتاب یکی از ارکان های تعیین کننده کیفیت کتاب می باشند و بقیه تست های سراسری و آزمایشی در بقیه کتابها هم یافت می شوند و این تست های تالیفی نویسنده کتاب است که آن را از بقیه کتاب ها متمایز می کند. تست های تالیفی نباید خیلی سخت یا خیلی آسان باشند باید همسطح یا کمی فراتر از آن بوده و دارای نکات تستی خوبی باشند. تست های تالیفی می توانند کمک شایانی به داوطلبان برای افزایش مهارت و یاد گرفتن تله های تستس باشند پس در هنگام خرید به این نکات توجه کنید.

پکیج های حرف آخر، با سوالات کنکور تطابق بالای 80 درصدی دارند که واقعا فوق العاده هست.

  1. پاسخنامه: ویژگی دیگر یک منبع خوب داشتن پاسخ نامه کامل و راه حل های مناسب باشد. پاسخنامه باید طوری باشد که یک داوطلب بتواند سوالی را که بلد نیست با آن یاد بگیرد و بتواند همان راه حل را در موقعیت های دیگر استفاده کند. متاسفانه خیلی از منابع این اصل را رعایت نمی کنند و جواب های تشریحی طولانی یا تک کلمه ای می گویند و یا طوری سوال را حل می کنند که داوطلب متوجه نمی شود. پس اگر قرار بود این گونه پاسخنامه بنویسید لزومی بر نوشتن آن نبود. من خودم به شخصه در مورد این قضیه زیاد اذیت شده ام برای اکثر سوالات راه حل مناسب نمیافتن. مثلاً در درس عربی قسمت ترجمه مثلاً برای پاسخ سوالات گزینه صحیح را انتخاب می کردند من از کجا بدانم گزینه صحیح آن است و یا سریع به سراغ گزینه غلط می روند و آن را بررسی می کنند خوب من از کجا بدانم  که آن قسمت غلط است. باید راه حل سوال را بگویند نه جواب. به همین دلیل است که احساس می کنم برای برخی مباحث یا بیشتر مباحث فقط کتاب کمک درسی کافی نمی باشد
  2. قیمت کتاب: هزینه ای که صرف خرید کتاب می کنید باید ارزان باشد که البته هیچ کتابی قیمت ارزانی ندارد. در این مورد ویژگی هیچ کتاب کمک درسی حسوب نمی شود.

برای کسب متفاوت ترین تجربه آموزش تصویری با طعم حرف آخر، همین الان کلیک کنید.

معرفی کتاب های کمک درسی:

ادبیات: درسی است که باید بصورت موضوعی خوانده شود نه درس به درس. پس کتابی که باید برای ادبیات انتخاب کنید باید بصورت موضوعی باشد. من آنچه را که صلاح میبینم ادبیات موضوعی انتشارات گاج است چون دارای تست های طبقه بندی شده و پاسخنامه نسبتاً کامل می باشد ولی درسنامه چندان قوی ندارد. البته در میان کتاب های موجود در بازار از سطح قابل قبولی برخوردار است. همچنین می توانید از کتاب های جداگانه نشر الگو همچنین از کتاب های لقمه مهر و ماه هم می توانید استفاده کنید. من خودم برای خودم برای برخی قسمت های زبان فارسی از لقمه مهر و ماه استفاده کردم.

عربی: در مورد عربی من خودم کتاب های مختلفی را امتحان کردم. ولی دو کتاب خیلی برتر بودند یکی عربی جامع خیلی سبز نوشته خانم غزال موسوی که یکی از بهترین کتاب هایی هست که خواندم و یکی هم عربی جامع گاج نوشته آقای علی فیلی که از سطح تست و پاسخنامه عالی برخوردار است.

دین و زندگی : در این درس بر روی آیات و ارتباط آنها خیلی مانور می دهند و یکی از بهترین کتاب های دین و زندگی ، کتاب جامع گاج نوشته خانم زهرا سمیع عارف است. که البته مثل اینکه برای دروس نظام جدید انتشارات خود را عوض کرده و به خیلی سبز تغییر داده است. اگر داوطلب نظام جدید هستید دینی خیلی سبز را مطالعه کنید.

زبان انگلیسی: جامع گاج را پیشنهاد می کنم که دارای درسنامه خیلی قوی و روان و تست های تالیفی خوب می باشد. همچنین برای لغات کتاب تیکت زبان انگلیسی هم کتاب خوبی است و روش آن برای حفظ لغات عالی می باشد.

ریاضی: کتاب جامع خیلی سبز درسنامه ساده و روان و تست های تالیفی همسطح با کنکور را دارد. همچنین تست های طراحی شده از تمرینات کتاب درسی و پاسخنامه تشریحی خوب این کتاب را برتر کرده است ولی حتماً ویرایش جدید آن را خریداری کنید. ریاضیات میکرو طبقه بندی گاج هم کتاب خوبی است و از سطح قابل قبولی بر خوردار است و برای داوطلبانی که سطح نسبتاً متوسطی دارد پیشنهاد می شود. کتاب جامع ریاضیات مهر و ماه هم مورد علاقه بسیاری از داوطلبان می باشد. و دارای درسنامه قوی و سوالاتی با ایده های نو است و سطح آن از گاج و مه رو ماه بالاتر است و برای دانش آموزانی که پایه نسبتاً خوبی دارد پیشنهاد می شود.

زیست شناسی: از منابع خوب در این درس می توان به کتاب های زیست خیلی سبز، نشر الگو و گاج اشاره کرد. زیست شناسی جامع گاج کتاب خوبی است و دارای تست های خوبی می باشد ولی درسنامه ندارد و نکاتی در انتهای آن ذکر کرده است. سطح آن نسبت به بقیه کتاب های معرفی شده پایین است و برای داوطلبانی است که پایه نسبتاً ضعیفی در درس زیست شناسی دارند. کتاب نشر الگو دارای درسنامه نسبتاً کامل و تست های خوبی می باشد که در آن تست های آزمون های آزمایشی هم قرار گرفته است. بنظر من نشر الگو به مطالبی که در الگو اهمیت پندانی ندارد خیلی گیر می دهد و همچنین دارای غلط هایی است که باعث شده تمایل داوطلبان در چند سال اخیر خیلی به آن کم شود. زیست شناسی خیلی سبز دارای درسنامه کامل تر و بیان خوبی دارد و تست های تالیفی ان هم از سطح خوبی برخوردار است ولی ایراد آن حجم بالای آن است که برای داوطلبان که ذیق وقت دارند توصیه نمی شود. کتاب فاگو زیست خوب است و مفاهیم کتاب درسی را با جزئیات بیان کرده است ولی دارای حجم خیلی زیاد می باشد و اگر وقت اضافی دارید می توانید آن را مطالعه کنید. کتاب زیست آی کیو هم کتابی سطح بالا است که برای داوطلبانی که از سطح بالایی برخوردار می شود توصیه می شود.

فیزیک: سه کتاب گاج نقره ای، خیلی سبز و  نشر الگو. گاج نقره ای برای همه سطوح می تواند استفاده شود و دارای درسنامه قوی و پاسخنامه خوب می باشد ولی تعداد تست های آن زیاد است. کتاب خیلی سبز هم دارای تست هایی همسطح کنکور می باشد و کتاب خوبی است و برای تمامی داوطلبان می تواند استفاده شود. نشر الگو از نظر ضعیف است ولی از لحاظ تست بسیار جامع است اگر از نظر درسنامه مشکلی ندارید حتماً تست های نشر الگو را حل کنید.

شیمی: هر موقع حرف از شیمی می شود داوطلبان به یاد کتاب های مبتکران می افتند که دیگر نیازی به توضیح ندارند. کتاب شیمی جامع مهر و ماه نیز دارای درسنامه متفاوت و خوبی است که کتاب مورد علاقه من در دوران کنکور بود. همچنین کتاب های گاج برای شیمی هم خیلی عالی است. گاج نقره ای برای سطوح ابتدایی و آموزشی استفاده می شود و تست هایش حرف ندارد و برای کسانی که در درس شیمی از پایه خوبی برخورداند حتماً پیشنهاد می شود.

سخن پایانی: سعی کردم منابع زیادی را معرفی نکنم که دچار سردرگمی نشوید و از هر درس چند تا از منابع خوب را معرفی کردم که متناسب با سطح خود آن هار انتخاب کنید. همه پیشرفت ها خارج از منطقه راحتی انجام می پذیرد پس از سخت تلاش کردن دست نکشید.

 

ریمپ خودرو در کاراک؛ معتبرترین مرکز ریمپ

ریمپ خودرو در کاراک؛ معتبرترین مرکز ریمپ

 

hrsx_c2.jpg

به دست آوردن بیشترین بهره از اتومبیل خود از نظر عملکردی و اقتصادی راهی عالی برای بهبود تجربه کلی رانندگی و صرفه جویی در هزینه های سوخت در طی ماه ها و سال ها است. در حالی که تنظیم اتومبیل برای دست یابی به عملکرد بهینه گاهی ممکن است برای بسیاری از رانندگان بغرنج و پیچیده به نظر برسد، شاید برای شما جالب باشد که بدانید این کار با ریمپ کردن در کمتر از 30 دقیقه انجام می شود. بنابراین اولین سوالی که ممکن است در ذهن هر فردی ایجاد شود این است که ریمپ چیست؟ در ادامه به بررسی پاسخ این پرسش می پردازیم.

ریمپ چیست؟

ریمپ کردن که گاهی تنظیم ECU نیز نامیده می شود، زمانی اتفاق می افتد که تنظیمات واحد کنترل موتور خودرو (ECU) برای بهبود بخش های متعددی از عملکرد وسیله نقلیه تغییر یابد. از طریق باز نویسی تنظیمات موجود با نرم افزار جدید، مالک خودرو با برنامه ریزی مجدد می تواند تزریق سوخت، جریان هوا، سنسورها و سایر موارد را مدیریت کند.

وسایل نقلیه موتوری توسط کامپیوتری معروف به واحد کنترل موتور (ECU) هدایت می شوند. این کامپیوتر کوچک موارد مرتبط با موتور مانند زمان احتراق، نسبت هوا به سوخت و افزایش فشار را کنترل می کند. با تنظیم این پارامترها می توان بهره وری خودرو از نظر عملکردی یا اقتصادی (یا گاهی در هر دو زمینه) را افزایش داد. ریمپ کردن در حقیقت نصب یک نرم افزار دیگر بر روی کامپیوتر خودرو و جایگزین کردن آن با نرم افزار پیش فرض کارخانه سازنده است. این نرم افزار جدید تنظیمات سفارشی و اختصاصی برای کسب بیشترین بهره از موتور را ارائه می دهد. این تنظیمات معمولا با اتصال یک لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب می شوند؛ این بدان معنا است که می توان این کار را بسیار سریع انجام داد.

برای ریمپ کردن وسایل نقلیه قدیمی تر مجبور هستید تراشه کامپیوتر موتور خود را به طور کامل برداشته و با یک تراشه جدید که نرم افزار جدید در آن موجود است، جایگزین کنید. به همین دلیل در گذشته به این کار چیپینگ (chipping: یا تراشه برداری یا تعویض تراشه) گفته می شد.

ریمپ خودرو چه تاثیراتی دارد؟

با تغییر نرم افزار ECU، موتور خودرو می تواند خیلی بیشتر از حداکثر توانایی خود کار کند. به طور پیش فرض، عملکرد بیشتر خودروها پس از ترک کارخانه به دلایل مختلف کاهش می یابد. علاوه بر این، وسایل نقلیه همیشه دارای ضمانت هستند و آخرین چیزی که سازنده می خواهد این است که مجبور به بازسازی یا تعویض موتورهای آسیب دیده باشد. به همین دلیل عملکرد همیشه به طور پیش فرض در حد توان موتور حفظ می شود.

اکثر تولیدکنندگان و سازندگان خودرو تمایل دارند پیش از تولید نسخه کاملا جدید و ارائه آن به بازار، نمونه هایی از مدل قدیمی که پیش تر تولید شده را با برخی تغییرات ظاهری روانه بازار کنند. با اعمال این تغییرات در تنظیمات ECU موتور خودروهای تغییر ظاهر یافته، سازندگان می توانند سریع تر و آسان تر سطح عملکرد خودروها را تغییر و ارتقا دهند و بدون آن که به مهندسی اضافی احتیاج داشته باشند آن ها را بهبود بخشند.

bpyt_c4.jpg

آیا ریمپ کردن تنها تغییر یک نرم افزار است؟

بله؛ ریمپ کردن در حقیقت به مرحله اول تنظیماتی که شرکت ها و مراکز تنظیم و تقویت خودرو ارائه می دهند، گفته می شود. مرحله اول تقریبا فقط یک تغییر ساده نرم افزار ECU است. مرحله دوم و مراحل بعدی آن معمولا شامل تغییرات بیشتر نرم افزار و همچنین سخت افزارهای اضافی مانند سیستم اگزوز جدید و پمپ سوخت فشار قوی و ... خواهد بود. مراحل سوم و چهارم اغلب شامل به روزرسانی توربو شارژر (موتور شارژ کننده توربین) یا سوپر شارژر (دستگاه هوا و سوخت رسانی بیشتر) خودرو است. مراحل بعدی به کار تهاجمی نیاز دارد و نسبت به مرحله اول بهره وری عملکردی کم تری را به دنبال دارد.

آیا ریمپ کردن برای موتور خطرناک یا مضر است؟

تغییر تنظیماتی که بر کنترل موتور خودرو اثر می گذارد، می تواند اثرات مضر و مخربی نیز داشته باشد؛ همه این تاثیرات بستگی به این دارد که چه کسی این نرم افزار را نوشته است و اینکه مسئول تنظیم کننده تغییرات وسایل نقلیه چگونه آن ها را بر روی  خودرو پیکربندی کرده و اعمال می کند. به همین دلیل ما هرگز توصیه نمی کنیم که خودتان نرم افزار را نصب کنید یا جهت تغییر نرم افزار به مراکز تایید نشده مراجعه کنید. شرکت های تنظیم کننده ویژه ای وجود دارند که نرم افزارهای ECU را می نویسند؛ آن ها معمولا این نرم افزارها را آزمایش کرده و آن ها را پیش از عرضه عمومی، برای مدت یک سال یا بیشتر در اختیار بسیاری از وسایل نقلیه قرار می دهند.

آیا ریمپ کردن خودرو بر گارانتی و ضمانت کارخانه سازنده تاثیر دارد؟

از آنجا که نرم افزار نصب شده به ندرت توسط کارخانه سازنده وسیله نقلیه نوشته شده است، به احتمال زیاد هر گونه ضمانت و گارانتی موجود را باطل کرده و از بین می برد. زیرا کارخانه سازنده نمی خواهد بهره وری موتور را به حداکثر میزان ممکن و یا فراتر از آن برساند و بنابراین در صورت بروز خطا و اشتباه در فرآیند ریمپ کردن، شما باید هزینه بازسازی و تعمیر موتور را شخصا بپردازید و این مسئله مشمول گارانتی نمی شود.

آیا ریمپ کردن بهره وری اقتصادی را نیز به اندازه عملکرد بهبود می بخشد؟

این مسئله به نحوه رانندگی شما بستگی دارد. از نظر تئوری، بسیاری از موتورها قادر به دست یابی به همان بهره اقتصادی با همان موتور پیش از ریمپ شدن هستند. حتی گاهی اوقات می توانند کارایی بیشتری نیز داشته باشند. نکته مهم این است که معمولا با افزایش انرژی و قدرت موتور اتومبیل ها، مصرف سوخت بیشتر از گذشته می شود. از این رو، دلیل اصلی ریمپ کردن موتور خودرو، افزایش عملکرد آن است.

آیا ریمپ کردن خودرو مزیت های دیگری به غیر از بهبود وضعیت عملکردی و اقتصادی آن دارد؟

بله؛ بسته به نرم افزاری که نصب کرده اید و نقشه جدیدی که تعریف کرده اید، برخی وسایل نقلیه از حالت والت (valet mode) و ایموبلایزر (immobiliser mode) نیز بهره می برند که می توانید آن را با سوئیچ اصلی فعال کنید. حالت ایموبلایزر یک سیستم امنیتی الکترونیک است که در خودرو‌ها نصب می‌شود و مانع از روشن شدن خودرو می شود؛ مگر این که از سوئیچ اصلی خودرو استفاده شود. این سیستم از سرقت خودرو با روش‌های سنتی چون اتصال سیم های سوئیچ جلوگیری می کند. در واقع این حالت همان سامانه ضد سرقت خودرو بوده و بدان معنا است که حتی اگر یک سارق قصد سرقت خودرو شما را داشته باشد، اتومبیل شما حرکت نخواهد کرد. چرا که بدون آن سوئیچ، خودرو قابل حرکت و رانندگی نخواهد بود.

حالت والت یا اعزام به تعمیرگاه نیز می تواند بسیار مفید باشد. این امکان برای زمانی که شما اتومبیل خود را در اختیار شخصی قرار داده اید که نمی خواهید مسافت طولانی را با آن رانندگی کند اما برای جا به جایی خودرو به نوعی دسترسی نیاز دارد، کارایی خواهد داشت. به عنوان مثال هنگامی که به یک رستوران مراجعه کرده و پیشخدمت می خواهد اتومبیل شما را به پارکینگ اختصاصی مجموعه منتقل کند با فعال سازی این حالت اجازه استفاده طولانی مدت از خودرو را به وی نخواهید داد. حالت والت عملکرد و حداکثر سرعت را به طور چشمگیری محدود می کند. (به عنوان مثال حداکثر سرعت اتومبیل شما ممکن است به 16 یا 32 کیلومتر در ساعت برسد.)

بنابراین می توان گفت که ریمپ کردن (بهینه سازی برنامه کامپیوتر خودرو) مزایای بسیاری دارد و شما از این طریق می توانید موتور خودرو خود را تقویت کرده و عملکرد آن را بهبود بخشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

khedmatazma in media

رسانه هایی که خدمت از ما را معرفی و توصیه کرده اند را برای شما گرداوری کرده ایم 

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155

 

بهترین موتور جستجوی کالا : نوبشو!

بهترین موتور جستجوی کالا : نوبشو!

نوبشو یک موتور جستجوی کالا است و نام آن بیانگر کاربرد آن است ! موتوری برای جستجوی کالا و حالا نوبشو تبدیل به بهترین موتور جستجوی کالا شده است .

موتور جستجوی کالا نوبشو، بعنوان یکی از محبوب ترین موتور جستجوهای کالای ایرانی ماه هاست با در اختیار گذاردن امکانات ساده، مهندسی شده و البته بسیار کاربردی، توانسته رابطه مناسبی را میان کاربران (خریداران) و فروشندگان ایجاد نماید .

همانطور که می دانید یک موتور جستجوی کالا باید دقیق بوده و بنا به نیاز کاربر طراحی شده باشد . خوشبختانه نوبشو در این زمینه عملکرد خوبی داشته . به دقت مهندسی شده و طراحی این پلتفرم کاربر محور می باشد .

اصل ضابطه مند بودن نوبشو یکی از جذاب ترین قسمت ها می باشد. اگر شخصی ضابطه مند می باشد می توانید در نوبشو فعالیت موفقی داشته باشید اما اگر شخصی رابطه مند می باشد به احتمال زیاد نمیتوانید با تنها "رابطه مندی" جائی در این پلتفرم جدید و موفق پیدا کنید . خریداران و فروشندگان حرفه ای می دانند یک پلتفرم ضابطه مند چقدر می تواند در موفقیت و رضایت دو طرف نقش صحیح بازی کند.

موتور جستجوی کالا چه وظایفی دارد ؟

در ابتدا باید از تنوع کالایی زیادی برخوردار باشد ، ما در نوبشو تا به امروز دو میلیون کالا را می توانیم به شما نمایش دهیم و بدون شک هر چیزی که شما نیاز داشته باشید در نوبشو به سادگی پیدا خواهید نمود .

حال اجازه دهید چندی از ویژگی های اصلی نوبشو را بیان کنیم که به موفقیت این موتور جستجوی کالا کمک کرده است :

  • نوبشو مشکلات پلتفرمهای مشابه را در در پلتفرم خود حل کرده است .
  • نوبشو بصورت دقیق وابسته به نیاز کاربران طراحی شده است .
  • سادگی کار برای نوبشو یک اولویت است. نوبشو از هرگونه پیچیدگی دوری کرده .
  • نوبشو از طریق ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ به توسعه و رشد کسب و کار شما کمک می کند.
  • نوبشو، انتخاب محصول را برای کاربران ساده تر کرده است .

a9k4_b1.jpg

نوبشو تلاش کرده حس خوب سادگی و رسیدن به هدف در زمان کمتر را برای کاربران فراهم آورد و این پلتفرم بصورت مشخص ساده است و همه چیز را ساده کرده . نه بخاطر اینکه سادگی کار با نوبشو لذت بخش است. تنها به این دلیل که سادگی کار با نوبشو نشئت گرفته از احترام این پلتفرم برای کاربران آن است . سیاست حفظ و ذخیره زمان کاربران در نوبشو با طراحی ساده و سادگی کار با این پلتفرم آمیخته شده است و کاربر در قیاس با دیگر موتورهای جستجوی کالا زمان بسیار کمتری را صرف خود یادگیری پلتفرم می نماید. فیلمهای آموزشی کوتاه و ذات ساده ی پلتفرم زمان کاربران را ذخیره می نماید .

نوبشو پلتفرمی است که در همه مراحل تلاش کرده زمان کاربر را ذخیره کند و از اتلاف وقت وی جلوگیری نماید و کاربر را بصورت دقیق به هدف خود برساند .

در هیچکدام از پلتفرمهای مشابه، خبری از ارائه اطلاعات دقیق از محصولات مشابه و برندهای متفاوت یک کالا وجود ندارد. نوبشو اینکار را برای اولین بار انجام داده و در خصوص موضوعات مختلف، اطلاعات دقیقی را در اختیار کاربران می گذارد. اما در نوبشو تلاش شده که بصورت ساده و در قالب مقالاتی مفید و روان، اطلاعات جامعی راجع به محصولات مختلف در اختیار کاربران قرار بگیرد تا پروسه تصمیم گیری و خرید را برای آنها قدری سریعتر نماید و از سردرگمی کاربر جلوگیری نماید.

نوبشو در بخش توسعه کسب  و کار نیز با ارائه بخش نوبشو مارکتینگ خدمات شایانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به صرفه بودن خدمات دیجیتال مارکتینگ و کیفیت بالای خدمات اساسی ترین نکات در خصوص مارکتینگ نوبشو هستند. خدمات تولید محتوا با حداقل نصف قیمت موجود در بازار و خدمات دیجیتال مارکتینگ و اموری نظیر طراحی وبسایت از آندسته خدماتی هستند که برای کاربران بسیار کاربردی خواهند بود . اما توجه داشته باشید که نوبشو مارکتینگ هزنیه مناسبی را برای خدمات در نظر گرفته تا بتواند این خدمات را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد.

نوبشو، موتوی استاندارد و قدرتمند است که بر پایه رضایت مشتری مهندسی شده است و ضعف دیگر موتورهای جستجوی کالا را پوشش داده است .

نوبشو با ضابطه مندی و اصل رضایت و ارائه خدمات استاندارد در ساده ترین حالت ممکن، تجربه ای بی نظیر را در اختیار کاربران قرار می دهد .

مهمتر از هرچیز، نوبشو، خدمات جانبی گوناگونی را در اختیار کاربران قرار می دهد که بتوانند خطای کمتری را در خرید محصولات داشته باشند. گاهاً وجود تنوع و برندهای مختلف در محصولات و گوناگونی مدلها، خریداران را سردرگم می کند . به همین منظور ژورنال نوبشو، اطلاعاتی نفیس را در اختیار کاربران قرار می دهد . اگر شما نیز به دنبال کسب اطلاعات صحیح در مورد محصولات هستید، بدون شک می توانید اطلاعات دقیقی را از ژورنال نوبشو بدست آورید پس اگرعلاقمند به پلتفرمی هوشمند، جدید و کاربرمحور هستید، پیشنهاد میکنیم نوبشو را فراموش نکنید!