من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

پرفروشترین کتابهای انتشارات پاگرد

امروز به پرفروش‌ترین کتاب‌های #انتشارات_پاگرد در سال نود و هشت می‌پردازیم. ‌با ما همراه شوید. ‌

1. کتاب زمین مرده

کتاب «زمین مرده» اثر فائزه اثناعشری نگاهی مبتکرانه به حقوق مدنی در قالبی داستانی است و قرار است عناوین دیگری به قلم همین نویسنده ذیل سوتیتر «داستان پریان در نظم حقوق کنونی» در مجلدات آتی مجموعه شرایط به چاپ برسد. ‌

2. کتاب بابا یاگا تخم گذاشت

اولش نمی‌بینی‌شان. بعد ناگهان جزئیات تصادفی، مثل موشی ولگرد، توجه‌ات را جلب می‌کند: کیف دستی یک پیرزن، لنگه جورابی که از روی پایی پایین سریده و روی قوزکی برآمده جمع شده، دست‌کش‌های قلاب‌دوزی‌شده روی دست‌ها، کلاهی از مد افتاده که روی سری جا خوش کرده، موهای تنک خاکستری با درخششی آبی. ‌

3. کتاب نگویید چیزی نداریم

این کتاب روایت گر زندگی نابود شده و محبوس در خفقان مردم چین در خلال فضای ایجاد شده در این کشور طی انقلاب فرهنگی مائو تا حادثه کشتار میدان تیان آنمن است که افراد بسیاری را به انزوا، دوری از خانواده و سکوت اجباری کشاند.

?. کتاب موسیقی اریش زان و داگون ‌

شامل دو داستان از اچ. پی. لاوکرافت، نویسنده‌ی شهیر امریکایی، به ترجمه‌ی هادی کاس‌نژاد است. ‌

?. کتاب بصر

نزدیک‌بینی نقص او بود، سنگینی تحمل‌ناپذیری بر دوشش، حجاب ادراک‌ناپذیر مادرزادش. شگفت‌آور می‌نمود: می‌دید که نمی‌تواند ببیند اما قادر نبود به روشنی ببیند. هر روز حاشا می‌کرد، چه کسی می‌دانست سرچشمه‌ی این حاشا کردن‌ها کجاست: اصلا چه کسی بود که انکار می‌کرد، او یا جهان پیرامون؟ گویی از آن تبار غریب و گمنامی بود که در پیش شمایل سهمگین جهان، به مغاک سرگردانی در می‌غلتند و یکسره به اقرارند: نمی‌توانم نام خیابان‌ها را رویت کنم، نمی‌توانم چهره‌ها را بازشناسم، نمی‌توانم در را ببینم، یا آنچه را به جانبم می‌آید، من آن کسم که نمی‌بیند هر چه دیدنی است. چشم داشت اما کور بود.

مشاهده‌ی کتاب‌ها در سایت کاواک www.cavack.com

 

مدل های شاخ گوزنی سر نیزه ای، نیزار و بوته ای

همه ما به حفاظت از حریم شخصی، و امنیت محیطی که در آن هستیم بسیار اهمیت می دهیم. امروزه مدل های متنوعی از محصولات امنیتی مانند: سیستم دزدگیر، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. یکی از این محصولات امنیتی بسیار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزنی استبر روی دیوار نصب می شود.
حفاظ شاخ گوزنی از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ویلا ها، باغ ها و... می باشد. این حفاظ به دلیل شباهتش به شاخ گوزن به این نام نامیده شده است. حفاظ شاخ گوزنی از جمله زیباترین طرح های نرده ای است،
که علاوه بر اینکه نفوذ آن به داخل محیط خانه بسیار کم است، باعث زیباتر نشان دادن نمای بیرون خانه و فضای شهری می شود. جنس این حفاظ ها از یک نوع فلز بسیار مقاوم است، این حصارها از میل گردهایی نوک تیز تشکیل شده است، که هر کدام به یک سمت می باشد، و از ورود افراد و حیوانات جلوگیری می کند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران برای اینکه شکل بنای خانه شبیه زندان ها نشود، با طراحی حفاظ رو دیواری، به اشکال مختلف توانسته اند سازه های مقاوم و مستحکمی را طراحی کنند. حفاظ شاخ گوزنی با رنگ های متفاوت و طرح های گوناگون و همچنین با ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود.
نرده های حفاظ شاخ گوزنی قابلیت رنگ آمیزی را دارند،
این رنگ ها که توسط رنگ های کوره ای زده می شوند، به گونه ای است که در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغییر رنگ نمی شود. رنگ آمیزی این حفاظ ها متناسب با سلیقه مشتری است، و معمولا به اینگونه است که، رنگ حفاظ شاخ گوزنی انتخابی با رنگ دیوارهای ساختمان باید تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بیشتر رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای و مسی موجود است.

ویژگی حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی که به عنوان یک سپر محافظتی برای مکان مورد نظر شما عمل می کند، دارای ماندگاری بالایی است و اجرا و نصب، آسان و سریعی دارد و همچنین بعد از نصب نیاز به مراقبت چندانی ندارد، که این ها از ویژگی های مهم این نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزنی بسته به نیاز مشتری در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحی می شود، به همین دلیل قیمت آن متغیر است. در هنگام تهیه این حفاظ ها باید به تراکم شان هم توجه کرد، زیرا تجربه نشان داده است که، هر چه تراکم حفاظ ها بیشتر باشد،
در نتیجه، کار با کیفیت تر و زیباتری داریم. نوع دیگر این حفاظ ها حفاظ لیلیوم نامیده می شود، که برخی از مشتریان به دلیل شباهت آن به گل لیلیوم و ظاهر زیبا، این حفاظ را سفارش می دهند.



آیا حفاظ شاخ گوزنی برای حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ ساختمانی است که سالهاست برای محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
به طور کلی حفاظ یکی از قدیمی ترین ابزاری هایی است که برای محافظت از ساختمان ها به کار می رود. فرقی نمی کند که قصد محافظت و امن کردن یک خانه ویلای یا آپارتمان را داشته باشید یا اینکه بخواهید از یک ساختمان تجاری یا محل کار خود محافظت کنید. در هر حال حفاظ ها یکی از موثرترین ابزار ها برای این کار هستند.

مدل های مختلفی از این ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزنی تنها یکی از انواع مختلف آنهاست. هر کدام از آنها مزایای و معایب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعیتی که می خواهید در آن از حفاظ استفاده کنید و میزان اهمیتی که کارایی آن برای شما دارد، باید یکی از مدل هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم را انتخاب کنید.
حفاظ شاخ گوزنی، نیزار، بوته ای، سر نیزه ای و حفاظ لیلیوم از پر استفاده ترین مدل های این محصول هستند که در ساختمان های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند.
مدل های شاخ گوزنی سر نیزه ای، نیزار و بوته ای از لحاظ حفظ امنیت تقریبا در یک لول قرار دارند و می توانند برای حفاظت از ساختمان شما بسیار کارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ لیلیوم اوضاع متفاوت است و میزان محافظتی که اعمال می کند بیشتر از سایر مدل ها است.

بررسی حفاظ شاخ گوزنی
از آنجایی که این مدل بسیار به شاخ های گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزنی را روی آن گذاشته اند معمولا برای ساخت این مدل از میله گرد ضخیم شماره 10 استفاده می کنند.
تراکم میله ها نباید خیلی کم و در عین حال نباید خیلی زیاد باشد. بعضی از افراد گمان می کنند که با افزایش تعداد شاخ ها یا همان میله ها می توانند بهتر جلوی ورود سارقین را بگیرند. این در حالی است که افزایش بیش از حد مجاز تراکم حفاظ شاخ گوزنی باعث می شود که سارق فضای مناسب برای قرار دادن پوتین خود را پیدا و به سادگی وارد حریم شخصی شما شود.
قیمت این مدل نیز تا حد زیادی به تراکم میله ها، رنگ و متریال به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد.
همانطور که اشاره شد امنیتی که این مدل تامین می کند در حد متوسط است و تقریبا با مدل های نیزار، بوته ای و سر نیزه ای برابری می کند.

جهت مشاوره و خرید: 09194915895

چگونه کسب و کار انحصاری بدون رقیب برای خودمان ایجاد کنیم؟

چگونه کسب و کار انحصاری بدون رقیب برای خودمان ایجاد کنیم؟

سلام دوست من امیدوارم حالتون خوب باشه و پر از انرژی باشی

با یکی دیگه از مقاله های آموزشی وبسایت امیر شهابی کیا در خدمتتون هستم توصیه می کنم این مقاله رو حتما بخونید چراکه هیچ موقع این مطالب توی هیچ وبسایتی و توی هیچ جایی منتشر نشده و اینجا اولین جایی که داره این مطلب عنوان میشه

سلام دوست من امیدوارم حالت خوب باشه و پر از انرژی باشی

با یکی دیگه از مقاله های آموزشی وبسایت امیر شهابی کیا در خدمتتون هستم توصیه می کنم این مقاله رو حتما بخونید چراکه هیچ موقع این مطالب توی هیچ وبسایتی و توی هیچ جایی منتشر نشده و اینجا اولین جایی که داره این مطلب عنوان میشه

شغل انحصاری

خیلی ها دوست دارند که کسب و کاری برای خودشان راه بیندازند که انحصاری باشه یعنی دنبال یه ایده ای هستند که این ایده انحصاری باشه و اون ایده رو تا به حال کسی انجام نداده باشه تا مشتری های خیلی زیادی داشته باشند و رقیب نداشته باشند و خیلی راحت بتونن به کارشون ادامه بدهند اما برای این که شما یک ایده انحصاری داشته باشید قبلش باید یک مسئله رو بهتون بگم و اون مسئله اینکه ایده انحصاری پیدا کردن به مراتب سخت‌ تر از اینه که شما بخواهید یک ایده ای که وجود داره رو انجام بدی با این تفاوت که بهتر و خاص تر از بقیه امید را انجام بدهیم اما حالا اینجا بحث از ایده انحصاری برای اینکه شما یک ایده انحصاری داشته باشی و بتوانی به صورت انحصاری کار بکنی. دو تا راه حل میتونم بهت پیشنهاد بدم راه حل اول اینکه باید بگردی و توی کسب و کارهایی که خارج از کشور انجام میشه ببینی کدومش توی توی کسب و کارهای خارجی قابلیت اجرا شدن توی کشور ما رو داره برای مثال چیزی که طی سالهای اخیر بیشتر ملموس بوده اپلیکیشن اسنپ و سایر اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی بوده چیزی که الگو برداری شده از وبسایت ان که در خارج از کشور هست و توی ایران پیاده سازی شد. اگر بخواهم مثال دیگه ای بزنم از کسب و کارهایی که توی ایران به صورت انحصاری کار می کنند و درآمد خیلی زیادی دارند وب سایت آپارات هست که به دلیل اینکه ایرانیان دسترسی به سایت یوتیوب رو ندارند یک سایت انحصاری هست. درسته که خیلی از سایت های دیگه هم بعد از آپارات اومدن و تاسیس شدند ولی آپارات اولین سایتی بود که به عنوان انحصاری ترین سایت ویدیویی کشور شناخته میشه و رتبه ? توی وب سایت های ایران رو داره  مثالهای دیگه هم: میتونم بزنم براتون: وقتی که تلگرام توی ایران با محدودیت مواجه شد و فیلتر شد خیلی ها اومدن و اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی مشابه آن را ساختند و تونستن کاربران زیادی را جذب کنن . توی وب سایت های خارجی و.توی کسب و کارهای خارجی نگاه کنید.  حتی میتونید توی فیلم‌های خارجی که دارید نگاه می‌کنید دقت کنید ببینید چه کسب و کارهایی هست  که شما میتونید توی ایران انجام بدید. میتونید توی فیلم ها شون دقت کنید، میتونید با سفر کردن به کشورهای خارجی آنها را پیدا کنید میتونید با بررسی وبسایت های برتر خارجی توی وب سایت الکسا یا وبسایت های دیگر بررسی بکنید و ببینید کدوم یکی از این ایده ها قابلیت بومی‌ سازی توی ایران را دارد.فراموش نکنید خیلی از کسب و کارهایی که داره انجام میشه خیلی از کسب و کارهاییه که توی حوزه فناوری اطلاعات انجام میشه الگوبرداری و بومی شده از ایده های خارجیه. اما مورد بعدی و راه حل بعدی برای اینکه شما یک ایده انحصاری داشته باشید باید بدونید که توی بازار چه خدمتی وجود داره که همه باهاش درگیرن و هیچ کسی نیست که این خدمت رو برطرف کنه. به طور مثال توی حوزه تعمیرات هارد مواردی دیده میشه و ما هیچ کسی رو نداریم که بتونه هاردهای رو که دچار آسیب شده‌اند رو تعمیر کنه تعمیر هارد ها توی ایران به این صورت هست که یک هارد دیگر را برمی‌دارند باز می‌کنند و قطعه معیوب اول رو با قطعه سالم هارد دوم تعویض می‌کند اما این اتفاق باعث میشه که هارد دوم که یک هارد نو هست هم به دلیل اینکه این قطعه ازش باز شده و دیگر قابل استفاده نباشه و میان یک هارد دیگه به عنوان هارد سوم هم  تهیه می‌کنند که اطلاعات هارد اول رو روی هارد سوم کپی می‌کنند یعنی اگه یه نفر یه هاردی داشته باشه که دچار آسیب شده باشه و اطلاعاتش براش مهم باشه و بخواد اطلاعاتش رو روی یک هارد دیسک کپی کنه باید به غیر از اون هاردی که داره دوتا هارد دیگه بخره و به غیر از این که دوتا هارد دیگه باید هزینه بکنه باید هزینه تعمیرات هم بده که بعضاً شش میلیون تومان یا ? میلیون تومان هست.  تا جایی که من اطلاع دارم هزینه بازیابی اطلاعات هارد در حال حاضر توی بازارزیاد هست که اگه کسی بتونه و بره این فناوری تعمیرات رو بیاره داخل کشور میتونه هارد رو تعمیر کنه. یک ایده انحصاری و خودش به تنهایی می تونه درآمد چندصد میلیون تومانی داشته باشد. اگر که بخواهید ایده‌های دیگری را پیدا کنید میتونید از شغل ها از اصناف و از شرکت ها بپرسید که چه خدمتی دارند  یا چه خدمتی دارند که هیچ جایی نیست که برای آنها انجام بدن برای اینکار میتونید از اتحادیه‌ها و مجمع های صنفی و اتاق‌های بازرگانی سوال بکنید که در حال حاضر توی کشور ما چه کارهایی رو میشه انجام داد که وابسته به خارج و تخصص کشورهای پیشرفته نباشد  اما باید راهش رو پیدا کنید و برید نزد  شرکت اصلی توی خارج از کشور تخصصش رو یاد بگیرید و این تخصص رو داخل ایران اجرا بکنید اگر باز هم دنبال کار انحصاری هستید می تونید با یک شرکتی که محصول خاصی یا خدمات خاصی داره قرارداد نمایندگی ببندید و از او نمایندگی بگیرید و توی قرارداد تون باید ذکر کنید که این شرکت حق اینکه این نمایندگی را به شخص دیگری بدهد توی شهر شما یا توی استان شما توی منطقه شما رو نداره. حتی میتونید توی شرکت‌های خارجی که توی ایران کار می‌کنند و نمایندگی ندارند نمایندگی ایجاد بکنید که خب مراحل خاص خودش رو داره… ازت می خوام نظرتو در مورد این مقاله برای من بنویسی. شاد و پیروز و سربلند باشید

منبع : سایت

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جدید برنامه ویسگون برای اندروید

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جدید برنامه ویسگون برای اندروید

 

ویسگون

 Wisgoon یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر می باشد، که شما می توانید در آن براحتی تصاویر مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید تصاویر دیگران را مشاهده کنید، لایک کنید، برای آن نظر بگذارید و یا با کیفیت اصلی دانلود کنید! امکان شخصی سازی دسته بندی تصاویر نیز قابلیت دیگریست که به شما کمک می کند که تنها تصاویر گروه های دلخواهتان را در صفحه اصلی برنامه مشاهده کنید


اگر از اینترنت نسبتا کند مثل اینترنت خطوط سیم کارت استفاده می کنید به راحتی می توانید با ورود به منوی تنظیمات کیفیت نمایش تصاویر را روی «کیفیت پایین» یا «کیفیت متوسط» بگذارید و سرعت بارگزاری تصاویر را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهید.امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا نیز در تنظیمات تعبیه شده است. همچنین شما میتوانید از سایر نرم افزار مشابه همانند باهم و پاتوق که در وب سایت موجود است ددین کنید هم اکنون میتوانید آخرین نسخه موجود از این برنامه کاربردی را از وب سایت برا تو دانلود و در تلفن همراه خود نصب کنید .


قابلیت های برنامه Wisgoon ویسگون :

  • ارسال عکس از از طریق منوی share عکس در گالری تصاویر به برنامه
  • آپلود مستقیم عکس دربرنامه با انتخاب از گالری تصاویر یا دوربین گوشی
  • دسته بندی مطالب با امکان انتخاب دسته بندی های خاص
  • ذخیره تصاویر با کیفیت اصلی
  • امکان لایک و ارسال نظر برای تصاویر
  • نمایش آخرین رخدادها
  • مشاهده پروفایل کاربران
  • برترین کاربران
  • برترین تصاویر براساس روز،هفته و ماه
  • امکان ویرایش پروفایل و آواتار
  • دنبال کردن کاربران
  • بازیابی رمز عبور و نام کاربری فراموش شده
  • تغییر رمز عبور

تغییرات نسخه جدید:

  • رفع برخی مشکلات
  • بهبود سرعت

دانلود از گوگل پلی

بنر تبلیغاتی و وب سایت ها ، بنر و شبکه های مجازی / طراحی بنر استاندارد

بنر تبلیغاتی و وب سایت ها ، بنر و شبکه های مجازی / طراحی بنر استاندارد

سامانه طراحی بنر ، گرافیک و تبلیغات "دیزاین"

 

طراحی بنر اینستاگرام

با قیمت ارزان و تحویل سریع ، طراحی بنر اینستاگرام ، طراحی قالب اینستاگرام و طراحی پست اینستاگرام به صورت سریع ، تحویل بنر اینستاگرام بین 6 ساعت تا دو روز، طراحی حرفه ای بنر اینستاگرام با قیمت ارزان و رقابتی ، برای کانال های اینستاگرامی مختلف شامل طراحی بنر فروشگاهی اینستاگرام ، طراحی بنر خدماتی اینستاگرام ، طراحی بنر جشنواره و فروش ویژه اینستاگرام ، طراحی بنر اینستاگرام در سایز استاندارد و به صورت لایه باز استاندارد سایز در طراحی بنر اینستاگرام ؟ در طراحی بنر اینستاگرام نیاز به رعایت سایز استاندارد ( 1280 در 1280 ) پیکسل می باشد. رنگبندی استاندارد بنر اینستاگرام : با توجه به نوع پردازش تصاویر موقع درج در کانال اینستاگرام ، رعایت فرمت صحیح و یا استفاده از رنگبندی مناسب باعث میشود تصویر طراحی شده به شکل زیبا نمایش داده شود ، به عنوان مثال استفاده از ترکیب و تداخل رنگ قرمز روشن و یا ارغوانی ، زرد و یا نارنجی به صورت غیر حرفه ای و بدون رعایت محدوده استاندارد هر رنگ در نهایت همانند برخی از بنرهایی که امروزه شاهد آنیم ، تصویر خروجی را به صورت محسوس با کیفیت پایینتری نسبت به بنر طراحی شده نمایش می دهد.

»» سفارش بنر اینستاگرام 

طراحی گرافیک

طراحی بنر متحرک

، طراحی بنر تبلیغاتی متحرک GIF در سایزهای استاندارد و یا سایز دلخواه ( طراحی بنر 468 در 60 ، طراحی بنر 120 در 240 ، طراحی بنر 728 در 90 ، طراحی بنر 125  در 125 ،  طراحی بنر 100  در 100 ،  طراحی بنر 970 در 90 ،  طراحی بنر 970 در 250 ،  طراحی بنر 300  در 250 ،  طراحی بنر 250  در 250 ،  طراحی بنر 1200  در 60 ،  طراحی بنر 250  در 250 ،  طراحی بنر 300 در 250 ،  طراحی بنر 300  در 600 ،  طراحی بنر 600  در 300 ،  طراحی بنر 120  در 600 ،  طراحی بنر 160  در 600 ،  بنر مثلثی گوشه  (پایین راست) ،  بنر مثلثی گوشه (پایین چپ) ،  طراحی بنر در سایز دلخواه

»» سفارش بنر متحرک (بنر GIF)

طراحی تبلیغات ثابت

 امروزه بخش عمده ای از فعالیت و رقابت بین کسب و کارها به تبلیغات بازمیگردد و تبلیغات بنری و گرافیکی ، در گذشته بیشتر انیمیشن ها و یا در برحی فضاهای تبلیغاتی تیزرها بخش عمده ای فضای تبلیغاتی وب ها و شبکه های اجتماعی را تشکیل می دهند ، از شرایط حساس  در طراحی تبلیغات طراحی طرح ها در رزولیشن های مناسب فضای وب و یا پرینت به صورت حرفه ای و ارزان - برخی از طرح های گرافیکی ارائه شده در سامانه طراحی DESIG-N.COM شامل لوگو (طراحی لوگو حرفه ای با قیمتی ارزان و رقابتی به همراه گارانتی رضایتمندی)  ، طراحی پوستر (انواع پوستر در طرح و سایزهای مختلف) ، طراحی انواع کاور ،  طراحی بنر تلگرام ، طراحی بنر فیسبوک ، طراحی کاور فیسبوک ، طراحی کاور موزیک ، طراحی طرح های ادارای : طراحی سربرگ اداری ، طراحی کارت ویزیت ، طراجی سررسید ، طراحی تقویم ، طراحی مهر شرکتی و ...

 طراحی لوگو : لوگو یا آرم یا نشانه یک تصویر بصری است به نمایندگی از یک کسب و کار خاص که به راحتی قابل درک و تشخیص است. یک آرم به طور کلی شامل نمادها ، متن تلطیف شده یا ترکیبی از هر دو است. طراحی لوگو نماد و یا طراحی لوگو تایپ خود را به ما بسپارید ...لوگو این پتانسیل را دارد که یک دارایی بسیار قدرتمند برای یک برند باشد.از نگاه طراحان ما که در این محتوا صرفا نظر تجربی ما دخالت داده شده است و می تواند نادرست باشد ، اما معیاری که ما برای طراحی لوگوی یک کسب و کار در نظر داریم زیبایی آن به تنهایی نیست ، لذا در مواردی شاید لازم باشد برای رساندن مفهوم یک کسب و کار ، حتی در طراحی آرم به سادگی روی آورد ، یک لوگو و برند و کسب و کار برای موفقیت به بهینه بودن نیاز دارد ، بهینه کردن کسب و کار می تواند شامل محتوای ریز و درشت کسب و کار باشد ، لوگو به عنوان هویت کسب و کار شما بخش اعظمی از فعالیت شماست ،  محتوای لوگو در یک کار حرفه ای به صورت اتوماتیک المان هایی را فراخوانی می کند ، ترکیبی از رنگبندی به جا و استاندارد و یا خلاق و خارج از محدوده استاندارد ، سبک کار ، میزان سنگینی و یا لایت بودن کار ... در کنار زیبایی کار ، سادگی در برداشت ، مفهوم فعالیت ، نمایی درست و یا نادرست از کسب و کار شماست که شخصیت کسب و کار شما در آن نمایان خواهد شد... هیچ تعریفی از آرم و لوگو مطلق نبوده و همواره استثنائاتی دارد ، به عنوان مثال مدیران کسب و کار برای فعالیت خود بنا به دلایلی خاص سادگی را بر پیچیدگی ترجیح کی دهند که این را در بسیاری از برندهای بزرگ می توان مشاهده کرد و لذا خواستگاه هر طرح بسته به اولویت ها مشخص می شود ، در حالت استاندارد که سامانه دیزاین نیز در کارهای خود بر آن تاکید دارد اولویت دریافت خروجی سریعتر و رسیدن به نقطه بالای محبوبیت و کسب درآمد بیشتر  است، در برخی خواستگاه مالی نیست و فعالیت کوتاه مدت و یا غیر تجاری و ... می باشد  ، در طراحی لوگو نیاز است ابتدا مسیر و نقاط ابتدا و انتهای کار مشخص ، زیباترین حالت برای خواستگاه تعیین و با توجه به توضیحات و درخواست همراهان و کارفرما ، ترکیبی از بهترین های مورد نیاز را در یک طرح در نهایت خلاصه کرد ... این طرح یکی از چندین طرح ممکن با این ترکیب نیاز / ترکیب اولویت هاست که سلیقه طراح اتود نهایی را رقم می زند و یا در مواردی کارفرما چندین اتود را جهت اشتراک نظر ، همفکری جهت پیاده سازی درخواست می دهند ... اهمیت لوگو از آنجا برجسته تر می شود که شاهد آنیم که در بسیاری از شرکتها لوگو و آرم و نماد سریعتر از نام برند معروف و برجسته می شوند. مروری بر زندگی نامه طرحی مستعد به نام لوگو آرم ها مالک محتوا ، تصاویری سخنگو ، با توانایی های مختلف  در اطراف ما هستند و معروف ترین ها تقریباً توسط همه قابل تشخیص هستند. مانند لوگوی کمپانی گوگل ، اما این آرم از کجا نشأت گرفته است؟ و چگونه با گذشت زمان تکامل یافته است؟منشأ آرم را می توان تا زمان مصریان باستان قدمت گذاشت. آنها از سلسله مراتب برای مارک و شناسایی دارایی های خود استفاده می کردند ، تا اینکه در زمان قرون وسطی که از تصاویر گرافیکی مانند پالتو برای تمایز بین وضعیت اشراف های مختلف استفاده می شد. دوره فعلی طراحی لوگو در دهه 1870 با اولین آرم انتزاعی ، مثلث قرمز باس آغاز شد. با تشکر از معرفی چاپ رنگی و صنعت تبلیغات ، در صورت تمایل به یاد ماندنی بودن برای مشتریان بالقوه و موجود ، لوگوها برای برندها ضروری شدند.

 

»» سفارش لوگو ( سفارش لوگو تایپ ، سفارش لوگو نماد )

 

طراحی گرافیک

 طراحی انواع طرح گرافیکی ، طراحی وکتور ، طراحی کاراکتر ، موشن گرافیک ، طراحی گرافیک وب سایت (طراحی هدر وب سایت ، طراحی لوگوی وب سایت ، طراحی تصاویر اسلایدر وب سایت ، طراحی بنر ثابت وب سایت ، طراحی بنر متحرک وب سایت ، طراحی فاو آیکون وب سایت) و ... طراحی انواع طرح تبلیغاتی و گرافیک  با قیمت رقابتی و گارانتی کیفیت 

طراحی گرافیکی فرآیند ارتباط بصری و حل مسئله از طریق استفاده از تایپوگرافی ، عکاسی و تصویر سازی ضمن درگیر کردن منابع سخت افزاری و نرم افزاری و تجربیات ، دانش ، ایده پردازی و در نهایت خلاقیت و میزان تسلط طراح در انعطاف به خرچ دادن با توچه به موضوع می باشد. طراحان گرافیک نمادها ، تصاویر و متن را ایجاد و ترکیب می کنند تا نمایش تصویری ایده ها و پیام ها را تشکیل دهند. آنها برای ایجاد آهنگ های تصویری از تایپوگرافی ، هنرهای تجسمی و تکنیک های صفحه بندی استفاده می کنند. استفاده های متداول از طراحی گرافیکی شامل طراحی شرکتی (مثل آرم و مارک تجاری) ، طراحی سرمقاله (مجلات ، روزنامه ها و کتاب ها) ، تبلیغات ، طراحی وب ، بسته بندی محصول و ... در قرن 17 تا 18th از نوع متحرک تبلیغات به طرز ظریفی برای کیف دستی یا کارت ویزیت که از حکاکی های چوب یا مس چاپ شده بودند استفاده می شد. این اسناد یک تجارت و محل آن را مشخص می کرد. احتمالا در آن زمان برای اولین بار بود که ویلیام هوگارت ، نقاش انگلیسی ، مهارت خود را در حکاکی به کار برد و اولین کسی بود که برای تبلیغات تجاری طراحی کرد.   سامانه طراحی desig-n با توجه به تجربه و سابقه طولانی در امر طراحی تبلیغات و گرافیک ثابت و قابل چاپ ، گرافیک تحت وب ، گرافیک متحرک و ... در این راه با افتخار ضمن ارزیابی صحیح از نیاز فعالیت و کسب و کار شما ، تعرفه های رقابتی و در اختیار گذاشتن گارانتی قیمت و گارانتی کیفیت همراه 0 تا +100 پروزه شماست ...  

 طراحی هدر وب سایت :

هدر و یا سربرگ وب سایت ، نوعی طرح از دسته گرافیک وب سایت است ،

محتوای هدر وب سایت

هدر می تواند دارای ساختاری ساده و یا مفهومی باشد ، هدر وبسایت بعضا طرح های دیگر را نیز در کنار محتوا شامل می شود به عنوان مثال اگر وب سایت شامل و دارای لوگو باشد و جایگاهی برای لوگو در طراحی در نظر گرفته نشده باشد ، در طراحی هدر از لوگوی وب سایت نیز استفاده می شود ،و یا در طرح های قدیمی تر وب سایت ها که معمولا این نوع ساختار طراحی وب سایت ، از نظر عرض ثابت و غیر واکنش گرا می باشد، برخی طراحان وب سایت فیلدهای ساده جستجو را بدون استایل و پس زمینه خاص در هدر وب سایت قرار می دهند و به جای استایل دهی مستقیم، از هدر برای پوشش آن استفاده می کند لذا در این موارد هدر می تواند شامل قسمتی به عنوان پس زمینه و جایگاه ورود متن فیلد جستجو شود و تا حدی این را پوشش دهد و همینطور سایر موارد اینچنینی ...

 

»» سفارش طراحی گرافیک

   

Tarahi BannerTarahi Banner InstagramTarahi E BannerTarahi E Banner-E Instagram, Tarahi Logo, Tarahi E LogoTarahi LogoTarahiy E LogoTarrahi E Banner E GifTarrahi E Logo,Tarrahiy E Banner