من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

مدرن سازی دکوراسیون توسط پارتیشن شیشه‌ای

مدرن سازی دکوراسیون داخلی با انواع شیشه

همواره اهمیت استفاده از شیشه‌ها در طراحی و دکوراسیون داخلی بر کسی پوشیده نخواهد بود. شیشه‌ها در تنوع بسیار زیادی طراحی و ساخته می‌شوند و اغلب نقش دکوراتیو دارند. با گذشت زمان نوع استفاده و طراحی شیشه ها پیشرفت کرده و به صورت حرفه‌ای تغییر کرده و به سمت و سوی مدرنیته شدن گام برمی‌دارد. استفاده از این شیشه ها می‌تواند در تمام زمینه‌های طراحی و ساخت ساختمان ها استفاده شود. شیشه های دکوراتیو در انواع متفاوتی وجود دارند. شیشه رنگی یا لاکوبل برای طراحی ساخت داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می‌شود. کما اینکه امروزه محصولات بسیار زیادی از نوع شیشه بوجود آمده است که زیبایی و مدرن سازی ساختمان ها بسیار ساده‌تر کرده است.

در صورتی که در نظر دارید یک خانه زیبا و مدرن داشته باشید، استفاده از این محصولات باید در صدر خواسته های شما قرار بگیرد. انواع کاربرد‌های شیشه مثل پارتیشن شیشه‌ای، نرده شیشه‌ای، آینه های دکوراتیو و کابین دوش که به نوعی تاثیرات بسیار زیادی در زیبایی و مدرن شدن منزل شما دارد، می‌تواند به نوعی بر سلامت ساختمان شما هم تاثیر داشته باشد. حال آنکه این تاثیر گذاری چگونه اعمال می‌شود را در ادامه متوجه خواهید شد.

4roq_r4.jpg

مدرن سازی دکوراسیون توسط پارتیشن شیشه‌ای

در فضاهای مدرن به هموزن کردن قسمت‌های داخلی و خارجی منازل در کنار استفاده از لوازم داخلی مدرن و زیبا توجه بسیار می‌شود. بهتر است که فضای طراحی ساختمان ها به گونه‌ای باشد که تمام امکانات در زمان مورد نظر قابل استفاده بوده و بتوان تمام گزینه های مد نظر خود را در ساختمان و قسمت طراحی اعمال کنید. از عوامل موثر در طراحی دکوراسیون شیشه‌ها و لوازم شیشه‌ای هستند. یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین این لوازم پارتیشن شیشه‌ای است که با نام دیوار شیشه‌ای هم شناخته می‌شود. در صورتی که برای قسمت‌بندی فضای بزرگ خانه به قسمت‌های کوچک تر از دیوار‌های شیشه‌ای استفاده کنید، یک پارتیشن شیشه‌ای داخل منزل خود خواهید داشت. این نوع پارتیشن‌ها با توجه به استفاده از شیشه در ساخت آنها امکان مشاهده فضاهای مختلف خانه ها را فراهم می‌کنند. ولی می‌توان در برخی از قسمت‌ها این امکان را فراهم کرد که داخل اتاق یا پارتیشن دیده نشود.

تصور کنید که برای شرکت بزرگ تجاری خود از پارتیشن شیشه‌ای استفاده کرده‌اید. در چنین مواردی مدیریت می‌تواند به صورت کامل بر کار کارمندان خود نظارت داشته باشد. حال آنکه کارمندان نباید به اتاق مدیر دسترسی داشته باشند و این یک امر امکان‌پذیر خواهد بود. با استفاده از شیشه‌های هوشمند در پارتیشن شیشه‌ای شما می توانید دیوار ها را با یک حرکت به حالت مات تبدیل کنید و در موارد مورد نیاز دوباره حالت شفاف دیوار‌ها را فعال کنید. به همین سادگی یک ساختمان مدرن و کاربردی خواهید داشت.

 

مدرن سازی دکوراسیون توسط نرده شیشه‌ای

از دیگر کاربرد‌های شیشه در طراحی و دکوراسیون داخلی می‌توان به نرده شیشه‌ای اشاره کرد. نرده شیشه‌ای برای محافظت از افراد در هنگام استفاده از پله و راه پله طراحی و ساخته می‌شود. البته به طور کلی از نرده‌ها برای محافظت استفاده می‌شود، که با توجه به مکان قرارگیری مثل کنار راه پله و بالکن میتوان از گزینه های متفاوتی برای این کار استفاده کرد. نرده ها در زمان های قدیم از جنس فلز ساخته می‌شدند. ولیکن امروزه با توجه به استفاده از شیشه ها در تمام زمینه‌های مدرن‌سازی و دکوراسیون، باید از نرده‌هایی با جنس مشابه یا ترکیبی استفاده کرد. نرده شیشه‌ای علاوه بر تاثیر چند برابر در مدرن‌سازی فضاهای داخلی ساختمان ها می‌تواند نورگیری بسیار عالی را برای فضاهای متفاوت ساختمان فراهم کند. با توجه به استفاده از شیشه در پله ها و در قسمت های دیگر، می‌توان پرتو نور را که قابلیت رد شدن از شیشه ها را دارد در تمام قسمت های منزل در طول روز مشاهده کرد. به همین ترتیب انرژی خورسید همواره در منزل شما وجود خواهد داشت.

مدرن سازی دکوراسیون داخلی توسط کابین دوش

 

کابین دوش حمام، یک محفظه شیشه‌ای حاوی دوش و پنل کنترلی است. این نوع کابین در اندازه های متفاوتی به صورت مستطیلی ایستاده، نیم‌دایره ایستاده و دیگر طرح ها وجود دارد که با توجه به نوع و اندازه حمام خانه شما انتخاب و خریداری می‌شود. در داخل این نوع کابین ها می‌توان یک پنل کنترلی برای کنترل تمام قسمت های دوش اصلی مشاهده کرد. دیواره‌های این محفظه از جنس شیشه است که می‌تواند برای مشخص نبودن داخل از جنس شیشه هوشمند ساخته شود. به طور کلی این نوع کابین دوش دارای درب های کشویی و باز شو هستند. کابین دوش حمام علاوه بر مهیا کردن قابلیت دوش سریع می‌تواند مدرن بودن و زیبایی را به محوطه حمام و سرویس بهداشتی شما هدیه دهد. سعی کنید که یک کابین دوش عالی با توجه به وجود امکانات متفاوت در حمامتان تهیه کنید. چرا که در صورت متناسب نبودن این نوع کابین ها علاوه بر مدرن نبودن فضا، خللی هم در سرویس استحمام شما بوجود خواهد آمد. بهتر است با یک شخص با تجربه در زمینه دکوراسیون برای خرید نوع مناسب‌تر کابین دوش مشورت کنید.

منبع: شیشه رنگی تتراگلس

اهمیت تولید محتوای تخصصی صنعتی

اهمیت تولید محتوای تخصصی صنعتی

چرا تولید محتوای تخصصی صنعتی برای شرکت ها و صنایع اهمیت زیادی دارد؟

lrfl_r2.jpg

به جرأت می توان گفت بیش از نیمی از فروش تجارت جهانی B2B بین شرکت ها و صنایع تولید کننده مجهز به فناوری ها و تکنولوژی ها از طریق کانال های دیجیتال و وب سایت ها و فضاهای آنلاین انجام می شود.

هر چقدر شرکت ها و صنایع بتوانند وبسایت های خود را فعال ‌تر نگه دارند و مخاطبان را به سمت خود جلب کنند، احتمال فروش محصولات یا استفاده از خدمات آنها افزایش بیشتری خواهد داشت.

شاید تاکنون در فضای اینترنت با این موارد برخورد کرده اید که یکی از شرکت های برتر در یک حوزه خاص، فروش چند برابر دارد و شاید این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که این شرکت چگونه توانسته است به این محبوبیت دست پیدا کند؟!

پاسخ سوال فوق چیزی جز فرآیند تولید محتوای تخصصی صنعتی نخواهد بود!

 

تولید محتوای تخصصی صنعتی دقیقاً همان فرآیندی است که شرکت‌های صنعتی قوی و معتبر به آن تسلط دارند. رتبه بندی در موتورهای جستجوگر، ایجاد کمپین های تبلیغاتی، کانال های بازاریابی دیجیتال و تولید محتوای تخصصی صنعتی با ارزش و تاثیر پذیری فوق العاده بالا می تواند کاری کند که یک شرکت یا کارخانه در جایگاه بالایی نزد مشتری قرار گیرد.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما هم به عنوان یک صاحب کسب و کار به تولید محتوای صنعتی ویژه فعالیت خود فکر کنید. حتی می‌توانید محتواهایی که در حوزه محصولات تولیدی خودتان است به طور مستقیم سفارش دهید و در فضای وب سایت منتشر کنید.  

 

**برای ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی صنعتی با کافه محتوا تماس بگیرید…..

 

فرایند تولید محتوای تخصصی صنعتی اگر به متخصصان این حوزه سپرده شود اثر بخش ترین نتایج را در بر خواهد داشتخدمات تولید محتوای صنعتی شامل یک داستان سرایی ساده است!

کافه محتوا افتخار دارد فرایند تولید محتوا را به صورت کاملاً تخصصی برای صنایع ارائه دهد. ما عقیده داریم جذب مشتری برای خرید محصولات صنعتی از یک داستان ساده آغاز می شود….

 

خدمات مختلفی در حوزه تولید محتوای تخصصی صنعتی در حال حاضر ارائه می شود اما به ندرت، نویسندگانی یافت می شوند که بتوانند با نوشته خود، مخاطبان را به مشتریان تبدیل کنند . یک شرکت با انتخاب یک تیم قوی می تواند برند یا نام تجاری خود را نزد مشتری قابل اعتماد جلوه دهد.

**یک محتوای تخصصی صنعتی باید اثر بخش و جذاب باشد. در متن صنعتی نباید از کاستی های شرکت‌ها صحبت شود اما مشتریان حق دارند از معایب و مزایای محصولات صنعتی به طور کامل آگاه شوند. همه این عوامل اعتماد مشتریان را نسبت به کسب و کار جلب خواهد کرد.

دسترسی به اهداف با استفاده از خدمات کافه محتوا در تولید محتوای تخصصی صنعتی میسر نخواهد بود….


 

 

 

چرا به محتوای صنعتی نیاز داریم؟

کسب و کارهای حوزه صنعت، کارخانه یا شرکت‌های بازرگانی فرایندهای بسیار پیچیده ‌اند. افراد زیادی در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند، محصولات زیادی تولید می شوند و هر کدام به نوعی با تکنولوژی ها و فناوری های مختلفی روبرو هستند

نمونه کارهای محتوای صنعتی را از اینجا مشاهده کنید…..

 

در این میان شاید برخی از محصولات، بسیار پیچیده باشد؛ به طور مثال قطعات و لوازم الکترونیکی یا تجهیزات پزشکی، بسیار پیچیده هستند و مخاطبان خاص خود را دارند. بنابراین عامل موفقیت برای تولید محتوای تخصصی در این حوزه، پرداختن به مسائلی است که مشکلات بازار هدف را برطرف می سازد.

یکی دیگر از عواملی که شرکت ها را ملزم می کند از تولید محتوای تخصصی صنعتی استفاده کنند این است که فروش محصولات صنعتی در مقیاس انبوه عملاً کار دشواری است.

محصولات صنعتی در ابعاد مختلف بازار وجود دارند بنابراین قیمت های متفاوتی نیز برای دستگاه ها ارائه می‌شود؛ همین عوامل، افزایش رقابت میان شرکت‌ها را منجر می گردد.

شرکتهایی  در این میان، موفق تر خواهند بود که پیرامون محتوای تخصصی صنعتی در حوزه خود، سرمایه‌گذاری بیشتری انجام بدهند.

برای ثبت سفارش محتوای تخصصی صنعتی با کافه محتوا تماس بگیرید…..


 

انتشار محتوای تخصصی صنعتی

بهترین مکان برای انتشار محتوای تخصصی صنعتی در وب سایت ها بخش وبلاگ وب سایت است. برای شرکت هایی که محصولات را در وبسایت ارائه می دهند لازم است یک بخش وبلاگ در وبسایت خود راه اندازی کنند که مقالات علمی یا معرفی و مقایسه محصولات در آن قسمت منتشر شود.

با رشد و توسعه کسب و کارها در فضای اینترنت، تولید محتوا و سفارش محتوای تخصصی در تمام حوزه ها روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. کاربران ترجیح می دهند با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت نیاز های خود را خریداری کنند.

 

**خدمات تولید محتوای تخصصی صنعتی در کافه محتوا

  • محتوای تخصصی حوزه صنایع شیمیایی نفت و پتروشیمی
  • محتوای تخصصی در حوزه صنعت ساختمان
  • تولید محتوای تخصصی صنعتی در حوزه صنایع فلزی و معدنی
  • محتوای تخصصی در حوزه تجهیزات و ماشین آلات اداری
  • محتوای تخصصی  طراحی دکوراسیون داخلی
  • تولید محتوای تخصصی صنعتی در حوزه انواع لوله و اتصالات
  • محتوای تخصصی تصفیه آب و فاضلاب و پساب صنعتی مدیریت مواد زائد

 

تازه های نشر بهمن 97 کاواک

کتاب بهزاد (شناخت نامه بهزاد گلپایگانی)

مجید کاشانی و معراج قنبری  | انتشارات نظر

بهزاد گلپایگانی، هنرمند نقاش و طراحی گرافیک در سال ???? و در خانواده‌ای نظامی به دنیا آمد. او تحصیلات خود را به پیشنهاد دوستش عباس مشهدی‌زاده از هنرستان هنرهای زیبای پسران تهران که به تازگی راه‌اندازی شده بود، در سال ???? و در رشته? نقاشی آغاز کرد و سپس در دانشکده هنرهای تزئینی تهران و سپس در هنرهای زیبای پاریس ادامه داد. او در مدت هفت سال اقامت خود در پاریس به تحصیل و طراحی روی پارچه پرداخت. گلپایگانی در مقاطع مختلفی تحصیلات عالی خود را، در ایران و همچنین فرانسه نیمه کاره رها کرد. بهزاد معتقد بود با صاحب گالری‌ها و دست‌اندرکاران نیز به دلیل ضوابط تجاری و تشریفات فراوان تفاهمی ندارد، از این‌رو از بسیاری از هم‌دوره‌ای‌های خود شهرت کمتری کسب کرد.

کتاب صنعت و امپراتوری

اریک هابسبام | مترجم: عبدالله کوثری | انتشارات ماهی

انقلاب صنعتی سرآغاز بنیادی‌ترین دگرگونی در زندگی آدمی در طول تاریخ مستند مکتوب است. این انقلاب زمانی کوتاه با تاریخ بریتانیای کبیر انطباق یافت و بدین گونه تمامی اقتصاد جهان بر گرد این کشور بنا شد و این امر بریتانیا را صاحب چنان نفوذ و قدرت و جهانی‌ای کرد که هیچ کشوری تا به این اندازه بدان دست نیافته است. در آن لحظه از تاریخ جهان،بریتانیا تنها صادرکننده تنها واردکننده‌ی عمده تنها عامل حمل‌و‌نقل تنها سرمایه‌گذار در خارج تنها امپریالیست و تنها کشور با سیاستی به راستی جهانی بود. هابسبام در این کتاب ظهور بریتانیا در مقام نخستین قدرت صنعتی، سقوط آن از جایگاه موقت پیشگامی، رابطه‌ی کم و بیش ویژه‌ی آن با دیگر بخش‌های جهان و برخی اثرات این همه را بر کل جامعه و طبقات گوناگون آن کشور مورد بررسی قرار داده است.

کتاب مسافر تنها

جک کرواک | مترجم: سلماز بهگام | انتشارات ورا

حرفش را باور نکردم. جدا در نهایت اشتیاق در پی تجربه‌ای بودم که برای شهروند دنیای مدرن به ندرت پیش می‌آید؛ خلوت مطلق و راحت در دنیای ناآرام طبیعت، شب و روز، شصت‌وسه روز و شب اگر بخواهم دقیق بگویم. ما اصلا نمی‌دانستیم که طی زمستان گذشته چقدر در کوهستانی که بنا بود به آن‌جا بروم برف باریده.

خرید اینترنتی کتاب از کاواک

تازه های نشر بهمن 97 کاواک

کتاب بهزاد (شناخت نامه بهزاد گلپایگانی)

مجید کاشانی و معراج قنبری  | انتشارات نظر

بهزاد گلپایگانی، هنرمند نقاش و طراحی گرافیک در سال ???? و در خانواده‌ای نظامی به دنیا آمد. او تحصیلات خود را به پیشنهاد دوستش عباس مشهدی‌زاده از هنرستان هنرهای زیبای پسران تهران که به تازگی راه‌اندازی شده بود، در سال ???? و در رشته? نقاشی آغاز کرد و سپس در دانشکده هنرهای تزئینی تهران و سپس در هنرهای زیبای پاریس ادامه داد. او در مدت هفت سال اقامت خود در پاریس به تحصیل و طراحی روی پارچه پرداخت. گلپایگانی در مقاطع مختلفی تحصیلات عالی خود را، در ایران و همچنین فرانسه نیمه کاره رها کرد. بهزاد معتقد بود با صاحب گالری‌ها و دست‌اندرکاران نیز به دلیل ضوابط تجاری و تشریفات فراوان تفاهمی ندارد، از این‌رو از بسیاری از هم‌دوره‌ای‌های خود شهرت کمتری کسب کرد.

کتاب صنعت و امپراتوری

اریک هابسبام | مترجم: عبدالله کوثری | انتشارات ماهی

انقلاب صنعتی سرآغاز بنیادی‌ترین دگرگونی در زندگی آدمی در طول تاریخ مستند مکتوب است. این انقلاب زمانی کوتاه با تاریخ بریتانیای کبیر انطباق یافت و بدین گونه تمامی اقتصاد جهان بر گرد این کشور بنا شد و این امر بریتانیا را صاحب چنان نفوذ و قدرت و جهانی‌ای کرد که هیچ کشوری تا به این اندازه بدان دست نیافته است. در آن لحظه از تاریخ جهان،بریتانیا تنها صادرکننده تنها واردکننده‌ی عمده تنها عامل حمل‌و‌نقل تنها سرمایه‌گذار در خارج تنها امپریالیست و تنها کشور با سیاستی به راستی جهانی بود. هابسبام در این کتاب ظهور بریتانیا در مقام نخستین قدرت صنعتی، سقوط آن از جایگاه موقت پیشگامی، رابطه‌ی کم و بیش ویژه‌ی آن با دیگر بخش‌های جهان و برخی اثرات این همه را بر کل جامعه و طبقات گوناگون آن کشور مورد بررسی قرار داده است.

کتاب مسافر تنها

جک کرواک | مترجم: سلماز بهگام | انتشارات ورا

حرفش را باور نکردم. جدا در نهایت اشتیاق در پی تجربه‌ای بودم که برای شهروند دنیای مدرن به ندرت پیش می‌آید؛ خلوت مطلق و راحت در دنیای ناآرام طبیعت، شب و روز، شصت‌وسه روز و شب اگر بخواهم دقیق بگویم. ما اصلا نمی‌دانستیم که طی زمستان گذشته چقدر در کوهستانی که بنا بود به آن‌جا بروم برف باریده.

خرید اینترنتی کتاب از کاواک

وینیل چیست ؟

وینیل چیست ؟

وینیل یک ماده طبیعی نیست بلکه یک ماده مصنوعی ساخته شده توسط انسان است ؛ نوعی پلاستیک است که از اتیلن (که در روغن خام یافت می شود) و کلر (که در نمک معمولی یافت می شود) پردازش و ساخته می شود. یکی از مهمترین ترکیبات وینیل pvc  است که در صنایعی نظیر ساختمان سازی، کفپوش، دیوار پوش ها ، لوله های پی وی سی و ... کاربرد دارد.

تاریخچه اختراع و کشف وینیل

وینیل برای اولین بار در سال 1920 توسط دانشمندانی اختراع شد که می خواستند موادی را تولید کنند که به تولید کالاهای روزمره هر چه آسان تر ، با دوام تر و ارزان تر از آنچه در دسترس بود کمک کند.

مزیت های وینیل برای استفاده در چاپ وینیل 

  • وینیل در برابر رطوبت مقاوم است.
  • این ماده پلاستیکی بسیار قوی و بادوام است.
  • وینیل را می توان در رنگ های مختلف ، هم شفاف و هم جامد تولید کرد.
  • وینیل یک ماده بسیار کم هزینه برای تولید است.
  • از محو شدن محافظت می شود.
  • تمیز کردن و نگهداری آن بسیار آسان است.
  • ایده آل برای شرایط سخت فضای بیرون

ایده آل برای استفاده طولانی مدت
 

وینیل به عنوان یک ماده پلاستیکی

وینیل یک ماده پلاستیکی است که برخلاف سایر پلاستیک ها به راحتی قابل بازیافت است. به دلیل دوام وینیل ، محصولات ساخته شده از این ماده از طول عمر بالایی برخوردار هستند. یکی از ویژگی های بارز وینیل این است که پس از بازیافت مجدداً قابل تبدیل به رزین پلاستیکی وینیل خواهد بود و درحقیقت وینیل یک ماده بسیار سازگار با محیط زیست است. وینیل در حفظ منابع محیطی نیز کمک می کند ، زیرا 57? وینیل از نمک معمولی تهیه می شود که یک ماده طبیعی تجدید پذیر می باشد.

متداول ترین کاربردهای وینیل

متداول ترین کاربرد وینیل در ساخت و سازها  به عنوان کفپوش وینیل و نمای سایدینگ وینیل است. در واقع ، این کاربردهای وینیل اغلب به عنوان تنها کاربردهای آن تصور می شود. علاوه بر اینها ، وینیل به دلیل توانایی ترکیب با افزودنی ها و اصلاح کننده های مختلف کاربردهای بسیاری دارد.

کاربردهای چاپ وینیل 

  • برچسب های وینیل بسیار محبوب هستند و بیشتر مشاغل به دلیل دوام و مقاومت بالا وینیل را انتخاب می کند. این برچسب ها بر اساس نوع حرفه و برند طرح های بی نظیری را ارائه می دهند و می توان از آنها برای گرافیک های با کیفیت و ابعاد بزرگ استفاده کرد که در فضای بیرون نمایش داده می شوند.
  • اگر به یک برچسب ماندگار با شرایط مناسب با آب و هوا بیرون نیازمند هستید ، وینیل (استیکر) بهترین پیشنهاد است. علاوه بر این می توانید اشکال ، تصاویر ، گرافیک ها و اندازه های مختلف را طراحی کنید. بیشترین کاربرد وینیل در تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس های شهری، استندهای تبلیغاتی، محصولات نمایشگاهی، فروشگاه ها، دیوارهای منازل و دکوراسیون محیط های کاری است.

 

ادامه مطلب : چاپ وینیل

مشاوره ، سفارش آنلاین چاپ و استعلام قیمت با مشاوران ما

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در  زمینه های مختلف چاپ از مقالات دیگر  و ویدئو های سایت بازدید کنید و برای دریافت مشاوره  با ما در تماس باشید.      ( شماره های تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

برای مشاهده سایت و سفارش آنلاین روی لینک های زیر کلیک کنید :