من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

با حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان آشنا شوید!

با حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان آشنا شوید!

امروزه انواع مختلفی از درب ها در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند

حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان

اما به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین آپارتمانی مورد استفاده است. شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع درب ها استفاده کنید تا میزان حفاظت را افزایش دهید. به طور کلی می توان گفت که این نوع درب ها از تسمه های فلزی تشکیل شده اند که به وسیله یک سری پیم های فلزی به همدیگر متصل خواهند شد و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که آن ها را به صورت ریلی حرکت می دهد.

 

آشنایی با درب ضد سرقت دزدگیر آکاردئونی

اگر شما هم میخواهید از این نوع درب ها استفاده کنید بهترین راه این است که تماما با آن ها آشنا شوید. درب های آکاردئونی در واقع کمترین میزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همین دلیل هم گفته می شود که برای عبور و مرور مزاحمتی نخواهند داشت. شما میتوانید انواع مختلفی از این درب ها را مورد استفاده قرار دهید که البته متداول ترین نوع آن ها درب های آکاردئونی سه لوزی و یا سه گل هستند که معمولا امنیت خانه شما را تا ?? درصد تضمین می کنند و به همین علت هم استفاده از آن ها نسبت به سایرین رایج تر است. امروزه در بیشتر مکان ها برای اینکه بتوانید امنیت را ایجاد کنید نیازمند نرده هستید و در این بین می توان گفت که برای درب ها مورد استفاده ترین نوع نرده ها همین درب های آکاردئونی هستند. بیشتر افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند برای درب ها قفل هایی را نیز در نظر میگیرند که شما میتوانید با تعداد حلقه های بیشتر از آن ها استفاده کنید.

شرایط حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان استاندارد چیست؟

این نوع درب ها هم مانند تمامی مصالح و بخش های دیگری که در یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد باید شرایط بسیاری را داشته باشد که شما بتوانید در نهایت امنیت آن ها را تا حد زیادی حفظ کنید. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب درب دزد گیر آپارتمان آکاردئونی

  • مقاطع کناری در این نوع درب ها دارای ابعاد خاصی هستند که از جمله آنها میتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره کرد.
  • ابعاد ریلی نیز باید به صورت ?? در ?? باشند.
  • شما باید از تسمه هایی استفاده کنید که مقطعی برابر با ?? در ? دارند.

کاربرد حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان چیست؟

حفاظ ضد سرقت درب آپارتماناما نسبت به سایر درب ها استفاده های فراوانی دارد که از جمله آنها میتوان به بالا بردن میزان امنیت در ساختمان های چند واحده اشاره کرد. اگر شما از این نوع درها در ساختمان های مسکونی و یا تجاری هم استفاده کنید هیچ مشکلی نخواهد شد. شما همچنین میتوانید از این نوع درب ها در قفل های خارجی مانند محوطه های پارکینگ و … استفاده کنید.

 

قفل درب ضد سرقت آکاردئونی آکاردئونی

اگر شما از انواعی از قفل ها برای حفاظ ضد سرقت درب آپارتمانخود استفاده کنید ضمن اینکه می توانید استانداردهای مربوط به امنیت را بالا ببرید قادر خواهید بود قفل های آن ها را نیز عوض کنید. دقت داشته باشید که این نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما باید بدانید که هر دوی این قفل ها باید به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غیر این صورت نمی توانید درب اصلی را باز کنید. شما همچنین میتوانید از یک قفل سوم هم در این زمینه بهره مند شوید که البته باید حین ساخت و سفارش این موضوع را به سازنده اعلام کنید تا جای لازم را در نظر داشته باشدحفاظ ضد سرقت درب آپارتماندر اصطلاح حفاظ هایی دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نیز از آهن است و به عنوان یک حائل امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند.

حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان برای ایجاد امنیت در ساختمان

در انتخاب انواع درب های آکاردئونی باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دربی که شما انتخاب میکنید نباید کمتر از سه لوزی باشد. درب های سه لوزی در واقع به امنیت بیشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.
  2. درب موردنظر شما باید قفل محکم و ایمن داشته باشد.
  3. قسمت ریلی در دربهای شما نباید سخت و سفت باشد و بهترین راه این است که شما از روان کننده استفاده کنید.
  4. پروفیل هایی که برای این نوع از درب ها استفاده می کنید نباید از جنس آهن های ضایعاتی باشد.
  5. زمانی که درب باز و بسته می شود، نباید صداهای بسیاری از خود تولید کند.

  .حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان امنیت را در چه حدی تامین می کند؟

درب هایی که بدین صورت تولید می شوند معمولا دارای یک سری استانداردهایی هستند که امنیت را در این زمینه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشید که در این حالت، امکان نصب دو یا چند قفل هم برای این نوع درب ها وجود دارد. زمانی که این درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنیت را تا حد بسیاری برآورده خواهند کرد و به همین دلیل هم گفته می شود که این نوع دربهای کاملا ضد سرقت هستند! برای این نوع دربها همچنین طرح های مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می توان به دوگل لوزی، سه گل، پروانه ای و همچنین چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترین نوع است و شما میتوانید به آسانی برای تامین امنیت از آنها استفاده کنید.

 

ارائه بهترین خدمات و تشریفات مجالس

ارائه بهترین خدمات و تشریفات مجالس

 

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید هر مجلسی که برگزار می کنید زبانزد فامیل باشد و به بهترین نحو ممکن برگزار شود، بهتر است که به دنبال انتخاب مناسب در خصوص ارائه تشریفات مجالس باشید. این شرکت ها برای برگزاری انواع جشن ها و حتی مراسم ترحیم به شما کمک می کنند تا به بهترین نحو ممکن از مهمانان خود پذیرایی کنید و هیچگونه دغدغه ‌ای برای برگزاری مجالس مختلف نداشته باشید.

برگزاری تشریفات مجالس

برگزاری مجالس باشکوه و بی ‌نظیر جزو آن دسته از مواردی است که هر فردی به دنبال آن است. از این رو برای برگزاری هر مجلسی دغدغه‌ های زیادی برای میزبان وجود دارد تا بتواند به بهترین نحو ممکن این مجلس را به پایان برساند. برای اینکه دغدغه و استرس خود را کم کنید و بتوانید در کنار پذیرایی بی نظیر از مهمانان خود از این جشن نیز لذت ببرید بهتر است به دنبال انتخاب شرکت های مناسب ارائه دهنده بهترین تشریفات مجالس تهران باشید. این شرکت ها با کادر کاملا مجرب و تجربه کافی که دارند تمامی استانداردهای لازم برای برگزاری مراسم را مورد توجه قرار داده و این امر موجب می ‌شود جشن های شما به بهترین نحو ممکن برگزار شود. از طرفی در نظر گرفتن سلیقه شما برای برگزاری این جشن ها نیز بسیار مورد توجه کادر این شرکت ها می باشد. با این وجود شما می‌ توانید مجلسی باشکوه و متناسب با سلیقه خود برگزار کنید.

lv4l_m4.jpg

تشریفات مجالس عروسی

با وجود آنکه شب عروسی یکی از شب های به یادماندنی و بی نظیر برای عروس خانم ها و آقا دامادها می باشد، پس لازم است که در برگزاری آن تمامی سعی خود را کرده تا بتوانید شبی رویایی را برای خود بسازید. در اینجا شما می توانید از شرکت ‌های ارائه دهنده تشریفات مجالس عروسی کمک گرفته و حرفه ای ترین و بهترین خدمات تشریفات عروسی را دریافت کنید. از جمله مهمترین تشریفات عروسی گل آرایی است به طوری که این امر می تواند در جذابیت فضای برگزاری جشن تاثیر بسزایی بگذارد. در شرکت های تشریفات مجالس عروسی سعی می شود تا زیباترین گل آرایی استفاده شده و فضای شیک و جذاب برای عقد آقا داماد و عروس خانوم به وجود آید.

انتخاب باغ عروسی، حریر آرایی، آتلیه فیلمبرداری و عکاسی، خدمات عروس و داماد، انتخاب موزیک و دی جی برای مراسم عروسی و خدمات پذیرایی عروسی از دیگر خدمات ارائه شده در این شرکت ها می باشد. به طوری که در این میان می ‌توان گفت پذیرایی از مهمانان نیز جزو مهمترین موارد است که می تواند در کیفیت مجالس تاثیر بگذارد. این شرکت ها با کادر مجربی که دارند طبق نظریه شما بهترین غذاها را تدارک دیده و از مهمانان عزیز پذیرایی می کنند. همچنین انتخاب آتلیه عروسی از دیگر خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها می باشد.

 

خدمات مجالس سالگرد ازدواج

یکی دیگر از تشریفات مجالس که در حال حاضر بسیار مورد توجه افراد قرار می‌ گیرد، برای برگزاری سالگرد ازدواج است؛ زیرا این روز یکی از مهمترین روزهای زندگی افراد بوده که باید مانند مراسم ازدواج باشکوه و زیبا برگزار شود. برای اینکه بتوانید مراسم سالگرد ازدواج خود را به بهترین نحو ممکن برگزار کنید، لازم است یک غذای بسیار لذیذ تهیه کرده و در کنار دسر و کیک خوشمزه آن را میل کنید. خرید یک هدیه مناسب برای تبریک مراسم سالگرد ازدواج نیز ضروری می باشد. همچنین ایده های بسیار دیگری وجود دارد که استفاده از آن به شما کمک می کند تا مراسم سالگرد ازدواج خود را به بهترین نحو ممکن برگزار کنید. حال افراد زیادی با وجود مشغله های کاری که در دنیای امروز دارند طبیعتا برای برنامه‌‌ ریزی در این‌ باره وقت کافی نداشته که در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات تشریفات مجالس استفاده کنید و این جشن را به بهترین نحو ممکن برگزار نمایید.

 

خدمات مجالس نامزدی

اولین جشنی که برای زوج ها در ابتدای راه برگزار می شود جشن نامزدی است که این جشن معمولا برای دختر و پسر برگزار می شود تا بتوانند به صورت توافقی مدتی را در این دوران نامزدی سپری کرده و نقاط قوت و ضعف یکدیگر را بشناسند. دوران شیرین نامزدی می‌ تواند برای هر کسی جذابیت خاص خود را داشته باشد. طبیعتا اگر مجلس نامزدی نیز با استفاده از ایده های شرکت های ارائه دهنده تشریفات مجالس برگزار شود، یکی از بهترین و شیرین ترین روزها در ذهن زن و شوهر رقم خواهد خورد. این جشن معمولا در کنار دوستان و نزدیکان برگزار شده و از جمله مهمترین کارهایی که برای برگزاری این مجلس لازم است انتخاب تالار عروسی، خرید لباس، انتخاب سفره‌ عقد، خرید حلقه، رزرو عکاس و فیلمبردار، دعوت مهمان، انتخاب دیجی و نوبت آرایشگاه می باشد که شما می توانید بدون هیچ دردسری تمام این موارد را به افراد با تجربه در این زمینه بسپارید.

تشریفات مجالس تولد

شاید جشن عروسی و نامزدی جزو آن دسته از جشن های مهم در زندگی هر فرد باشد که شاید تنها یک بار رخ دهد، اما یکی از بهترین و مهمترین روزهای زندگی افراد به خصوص کودکان روز تولد آنها است که دوست دارند این روز را در کنار دوستان خود سپری کرده و خاطره خوشی را رقم بزنند. اگر قصد دارید کودک خود را خوشحال کنید یا برای کار بسیار خوبی که انجام داده است او را تشویق کنید حتما قول برگزاری یک جشن تولد بی ‌نظیر را به او خواهید داد.

برای این امر شما می‌ توانید از بادکنک آرایی زیبا استفاده کرده و جشن تولد را با تم ویژه ای که کودک دوست دارد مزین کنید. مثلا برای این تم می توانید از شخصیت های کارتونی استفاده کنید. انتخاب موزیک مناسب برای تولد نیز در برگزاری هرچه بهتر جشن بسیار مهم است که تمامی این موارد لازم است طبق اصول و توسط کادر مجرب صورت گیرد.

خدمات مجالس فارغ التحصیلی

و اما یکی دیگر از مراسمی که برای برگزاری هر چه بهتر آن نیاز به شرکت های تشریفات مجالس می باشد، برگزاری مجالس فارغ التحصیلی است. در روز فارغ التحصیل شدن شما می ‌توانید با برگزاری جشن لوکس، با استفاده از بهترین تزیین و سفره آرایی از دوستان و خانواده تان پذیرایی کرده و آنها را نیز در شادی خود شریک بدانید. برای اینکه این جشن نیز به بهترین نحو ممکن انجام گیرد لازم است از افراد باتجربه کمک گرفته شود.

 

شیشه پارتیشن اداری یک محوطه سازی شیک و زیبا

شیشه پارتیشن اداری یک محوطه سازی شیک و زیبا

در تمامی مکان‌های اداری و حتی خانه‌ها زیبایی و فضای آرامش‌بخش از اولویت‌های اصلی به شمار می‌آید. شیشه پارتیشن یک دیوار شیشه‌ای می‌باشد که با نصب آن می‌توان زیبایی محل کار خود را دوچندان کرد. شیشه پارتیشن‌ها در انواع مختلف شیشه مات و شیشه شفاف تولید و عرضه می‌گردند که می‌توان بر حسب نیاز از هر کدام استفاده کرد. عموما شیشه پارتیشن‌ها عایق حرارتی و صوتی مناسبی هستند و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کنند. امروزه شیشه‌های پارتیشن از نوع شیشه سیکوریت و امن تولید می‌شوند. شیشه‌های سیکوریت دوام و مقاومت بسیار بالاتری نسبت به شیشه‌های معمولی دارند در نتیجه در برابر ضربات ناگهانی به سادگی شکسته و خُرد نمی‌شوند. نوع دیگر شیشه‌ پارتیشن‌ها به صورت ضد گلوله و با استفاده از شیشه لمینت تولید می‌شوند. از این شیشه‌ها معمولا در پارتیشن‌بندی دفاتر و اداراتی مانند بانک‌ها و صرافی‌ها استفاده می‌شود.

جزء اصلی پارتیشن اداری شیشه است. پارتیشن بندی اداری فضای اداره را بزرگتر نشان می‌دهد و باعث افزایش نور طبیعی محیط می‌گردد. این امر باعث می‌شود تا هزینه‌ برای بهای انرژی و نور مصنوعی کاهش یابد. امروزه پارتیشن اداری در بسیاری از اماکن مورد استقبال قرار گرفته و جای خود را به پارتیشن MDF قدیمی داده است. ایجاد حریم خصوصی و فراهم کردن آرامش روانی برای کارمندان و کاهش انتقال صدا تنها بخشی از مزایای نصب پارتیشن شیشه ای  در فضاهای اداری می باشد.

شیشه پارتیشن دو جداره و تک جداره با استفاده از شیشه پارتیشن فریم لس  و یا شیشه پارتیشن با فریم آلومینیوم تولید میشود. استفاده از فریم و عدم استفاده از آن هر یک ویژگی هایی دارد. فریم آلومینیوم استفاده شده در اجرای پروژه های پارتیشن بندی ادارات و دفاتر معمولا از نوع فریم آلومینیوم چینی و اروپایی میباشد که هر مدل ویژگی ها و معایبی دارد.

ما در شرکت آنلاین دُر تمانی نیاز های مشتریان را پاسخ میدهیم و انواع مختلف شیشه و یراق آلات مناسب را در اختیار آنان قرار میدهیم تا به انتخاب خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نوع جدیدی از پارتیشن شیشه ای به صورت پارتیشن شیشه ای متحرک تولید و عرضه میگردد. این شیشه پارتیشن ها در موقعیت های مختلف میتوانند قرار بگیرند و در نتیجه یک فضای جدید را برای شما ایجاد کنند. علاوه بر موارد ذکر شده نوع شیشه پارتیشن رنگی در رنگ ها و طرح های مختلف نیز تولید میشوند که میتوانید رنگ ها و مدل های مد نظر خود را از آنلاین دُر خریداری نمایید.

 

مزیت شیشه‌ پارتیشن

  1. عایق ایدآل و مناسب صوتی، حرارتی و  همچنین مانع از ورود گرد و غبار به محوطه داخلی
  2. نظارت مدیر بر تمامی کارکنان شرکت و در عین حال حفظ حریم خصوصی افراد
  3. تولید شده با شیشه‌های سیکوریت و امن و مقاوم در برابر ضربات ناگهانی
  4. نصب، جابجایی و هزینه راه اندازی بسیار مقرون به صرفه
  5. تولید و عرضه در انواع و اشکال مختلف و درجه نورگیری کم و زیاد
  6. زیبایی و جذابیت محیط کار

قیمت پارتیشن شیشه ای

فضای مسکونی، اداری ویا تجاری شما با کیفیت هرچه تمام تر میتواند به وسیله پارتیشن شیشه ای به بخشهایی مجزا تقسیم گردد. در زمان تصمیم گیری برای انتخاب پارتیشنی مناسب برای محیط خود بررسی و در نظر داشتن مواردی که بر قیمت پارتیشن شیشه ای شما تاثیر گذار است میتواند به انتخاب شما و مدیریت هزینه هایتان کمک شایانی داشته باشد. اولین و مهمترین جز پارتیشن شیشه ای و جزء اصلی آن شیشه سکوریت است.متراژ، رنگ، ضخامت و البته طرح روی آن هرکدام به نوبه خود بر قیمت پارتیشن شیشه ای تاثیر گذار است.

در صورتی که قصد اجرای پارتیشن شیشه ای برای محیط کار و یا دفتر کار خود هستید با کارشناسان شرکت آنلاین دُر در ارتباط باشید.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

 

-------------------------------------------------

لینک فیلم مرتبط در آپارات

https://www.aparat.com/v/7pS1P

 

حفاظ شاخ گوزنی، ایمن ترین حفاظ برای محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی، ایمن ترین حفاظ برای محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی همانطور که از اسم آن پیدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزنی به دلیل انشعابات گسترده تر، تیز و متراکم تر، ایمن ترین و مناسب ترین حفاظ برای محافظت از ساختمان محسوب می شود. حفاظ های ساختمان روی دیوار ساختمان نصب می شوند و ضمن افزایش ارتفاع دیوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غریبه و سارقین محافظت می کنند. سارقین و افراد غریبه با مشاهده حصار شاخ گوزنی روی دیوار به هیچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زیرا آنها به خوبی می دانند در صورت بالا رفتن از دیوارهایی که مسلح به حفاظ شاخ گوزنی هستند، قطعا صدمه و آسیب خواهند دید و نیزه های بی رحم این شاخ گوزنی جراحت چندین شمشیر را بر روی بدن آنها خواهد گذاشت و در نهایت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ایستادن در کنار حفاظ شاخ گوزنی نیز  خطرناک و غیر ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزنی

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی با حفاظ های میله­ای قدیمی

حفاظ های میله­ای قدیمی به علت طراحی ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازیبا بودن، ایمنی کمتری نسبت به بالا رفتن افراد غریبه و سارقین از آن دارند زیرا سارقین با کمی دقت و بریدن و خم کردن میله­های نازک آن و حتی در بعضی موارد با کمک گرفتن از آن می توانند به راحتی از آن ها عبور کنند.، ولی این معایب، در مورد حفاظ شاخ گوزنی صدق نمی کند، زیرا این حفاظ در کنار طراحی بصری زیبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردی دارد و در تمام زوایایش مجهز به نیزه های تیز و برنده می باشد و به بی رحم ترین شکل ممکن به فردی که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتی که بتواند در کنار آن بایستد!) جراحات جبران ناپذیری وارد می کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزنی بوته ای

کیفیت و زیبایی حفاظ شاخ گوزنی

این حفاظ های شاخ گوزنی مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ های مختلفی وجود دارند واز این رو با انواع مختلف طراحی نمای ساختمان نیز سازگار می باشند. همچنین حفاظ های شاخ گوزنی بسیار با کیفیت هستند و رنگ آنها از نوع کوره ای الکترواستاتیک می باشد به هیچ عنوان رنگ آنها از بین نمی رود و هرگز زنگ نمی زنند. همچنین این حفاظ های شاخ گوزنی به دلیل قرار گرفتن انشعابات تصادفی آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالای ساختمان، همانند شاخه های بی برگ درخت که گویی در پشت ساختمان قرار دارند به نظر می رسند و از این نظر دارای منظره طبیعی می باشند. از زیباترین حفاظ های شاخ گوزنی، می توان حفاظ دو رنگ لیلیوم را نام برد که با داشتن گل های بی رحم تیز و برنده آن حداکثر حفاظت و زیبایی را درکنار هم برای مصرف کنندگان با سلیقه به ارمغان می آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزنی

از انواع حفاظ شاخ گوزنی می توان حفاظ شاخ گوزنی، بوته ای، نیزار و لیلیوم را نام برد که به ترتیب از راست به چپ قیمت آن نیز بیشتر است. از این میان حفاظ شاخ گوزنی پایین ترین قیمت را به خود اختصاص داده است و در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالاتری برخوردار است. در مدل های دیگر علاوه بر امنیت بالاتر بر روی زیبایی آنها نیز طراحی انجام شده است تا بتواند سلیقه های مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی بسته به ارتفاع دیوار و نوع حفاظ شاخ گوزنی مورد استفاده متغیر خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزنی نیزار

عوامت تاثیرگذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت این حفاظ های شاخ گوزنی نسبت به امنیت بالایی که برای ساختمان ایجاد می کنند بسیار پایین و به صرفه می باشد. حتی در مواردی که دیوار ساختمان کوتاه می باشد، بالابردن ارتفاع دیوار با حفاظ شاخ گوزنی از بالا بردن آن با مصالح ساختمانی به صرفه تر است. عوامل زیادی در قیمت حفاظ شاخ گوزنی موثر هستند که از جمله آن می توان به کیفیت جوشکاری، خمکاری و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت میله ­های فولادی آن (دارای حداقل ضخامت 9 میلیمتری و بالاتر) اشاره کرد.

 طبیعی است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزنی پیچیده تر باشد، کیفیت جوشکاری آن بهتر باشد (جوشکاری توسط گاز دی اکسید کربن)، رنگ آمیزی آن از نوع کوره ای الکترواستاتیک و با پودر با کیفیت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزنی)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بیشتری داشته باشد ایمنی آن نیز بالاتر خواهد بود و طبیعتا قیمت بالاتری خواهد داشت. جوشکاری توسط گاز دی اکسید کربن نسبت به جوشکاری الکترود جوشکاری قوی تری است برای حفاظ شاخ گوزنی باید از مستحکم ترین جوشکاری، یعنی جوشکاری تحت گاز دی اکسید کربن استفاده شود. زیرا در صورت استفاده از جوشکاری الکترود برای حفاظ شاخ گوزنی، احتمال جدا شدن شدن میله ها از محل جوشکاری وجود دارد و در نهایت خسارات مالی جبران ناپذیری به شما وارد می کند. بنابراین خرید حفاظ شاخ گوزنی با کیفیت و دارای ضمانت، اهمیت ویژه ای دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزنی زیبای لیلیوم

اهمیت غیر قابل انکار حفاظ شاخ گوزنی

از آنجایی که می دانیم محصولات تقلبی فراوانی با حیله قیمت پایین تر در بازار وجود دارند و همینطور با توجه به اهمیت غیر قابل انکار حفاظ شاخ گوزنی برای محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غریبه و سارقین، طبیعتا خرید حفاظ شاخ گوزنی با ضمانت، از یک فروشگاه معتبر نیز اهمیت دوچندان خواهد داشت و خیال شما را از بابت کیفیت خریدتان آسوده می کند.

کارشناسان ما پس از بازدید از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب برای شما را که بیشترین امنیت مورد نیاز شما را برایتان به ارمغان بیاورد و با بودجه و سلیقه شما سازگار باشد به شما توصیه خواهند کرد. همچنین باید خاطر نشان کرد که با توجه به امنیت بالای این حفاظ های شاخ گوزنی حتی نصب این نوع حفاظ ها نیز کار خطرناکی است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنید  و نصب آن را به کارشناسان بیمه شده ما که در این امر تبحر لازم را دارند بسپارید

شرایط اقلیمی زمین

کمتر از یک هفته پیش 11 هزار دانشمند شرایط اقلیمی زمین را اضطراری خواندند. این خبر روی خروجی بسیاری از خبرگزاری ها قرار گرفت و به تیتر اول بسیاری از سایت ها تبدیل شد. اما این اعلامیه به اندازه گزارشات علمی «هیئت بین دولتی تغییر اقلیم» (IPCC) بار علمی ندارد. پیش از این دو اعلامیه دیگر منتشر شده بودند که هر کدام از کاستی هایی رنج می بردند.

این سند «دانشمندان جهان شرایط اقلیمی زمین را اضطراری می دانند» نامگذاری شده و در ابتدای آن عبارت: «ما، با امضای بیش از 11 هزار دانشمند از سراسر جهان، به طور واضح و مبرهن شرایط اقلیمی زمین را اضطراری می دانیم»، نوشته شده است.

 

 

مشکل از اینجا آغاز می شود که واژه «اضطراری»، واژه ای فنی نبوده و خواننده انتظار دارد دانشمندانی که این سند را ایجاد کرده اند، این کلمه را متناسب با اوضاع وخیم زمین، بیشتر شرح دهند. ولی تا انتهای سند دیگر از این کلمه استفاده ای نشده و تنها به طور مکرر گفته می شود که شرایط زمین اضطراری است.

در لا به لای سند، به پدیده های نگران کننده ای همچون گرما، آب شدن یخ ها، افزایش تولید گوشت و سفرهای هوایی اشاره می شود. همه این ها در تغییرات اقلیمی نقش داشته و یا نشانه آن هستند. این موارد نشان می دهند تلاش های بشر برای کاهش روند گرم شدن زمین کافی نبوده اند. دانشمندان این مشکلات را به طور مفصل با ادبیات علمی توضیح داده اند، اما بسیاری از این پدیده ها بیش از یک قرن است که وجود داشته اند و معلوم نیست چطور به طور ناگهانی به عاملی برای گرم شدن زمین تبدیل شده اند.

 

 

 

در این سند به شکل عجیبی روی مسائل اقتصادی هم تمرکز شده است؛ در حالیکه لزوماً ارتباطی با تغییرات اقلیمی ندارند. در جایی از آن نوشته شده: «اهداف ما باید از رشد تولید ناخالص داخلی و دنبال کردن فراوانی، به پایداری اکوسیستم و بهبود سلامتی انسان ها از طریق اولویت بندی نیازهای اولیه و کاهش نابرابری ها تغییر پیدا کند

این موضوع عجیب است چون دو مورد از عواملی که در سند مثبت جلوه داده شده اند، (کاهش نرخ باروری و افزایش قیمت کربن)، تاثیرپذیری زیادی از اقتصادهایی دارند که افزایش تولید ناخالص داخلی در آنها بالاست.

اعلامیه مذکور فارغ از اینکه 11 هزار دانشمند آن را امضاء کرده اند، بار علمی ندارد. این سند در ژورنالی به نام BioScience منتشر شده که توسط اجتماعی حرفه ای از زیست شناسان تهیه شده است. اما معروفیت این ژورنال در انتشار مقالات و بحث ها در کنار بررسی های دقیق علمی است و به نظر می رسد این سند در دسته «مقالات» جای می گیرد.

 

 

 

اولین اعلامیه دانشمندان در مورد مشکلات زیست محیطی توسط «اتحادیه دانشمندان نگران» (Union of Concerned Scientists) سال 1992 در قالب نامه ای سرگشاده منتشر شد. سال 2017، گروهی دیگر از دانشمندان اعلامیه ای تحت عنوان «اخطاریه دوم» بدون مشارکت اتحادیه مذکور منتشر کردند.

اعلامیه جدید از لحاظ ساختاری شباهت زیادی به سند سال 2017 دارد؛ این تشابه به این دلیل است که توسط سه نفر از افرادی نوشته شده که اعلامیه قبلی را نوشته بودند. هر دو اعلامیه در ژورنال BoScience منتشر شده اند که نشان از وابسته بودن اخطاریه فعلی به اخطاریه سال 2017 دارد.

تفاوت اصلی اعلامیه سال 2017 در این بود که توسط بیش از 15 هزار دانشمند امضا شده بود و تغییرات آب و هوایی در آن اصلی ترین موضوع نگرانی محسوب می شد. در اعلامیه سال 2017 به دلیل اشتیاق فراوان دانشمندان به امضای سند، متولیان آن تصمیم به تشکیل «اتحادیه دانشمندان جهان» (Alliance of World Scientists) را گرفتند.

همین اتحادیه نیز پشتیبان سند جدید بوده و با مراجعه به وب سایت آن در کنار قدیمی بودن رابط کاربری، در بیشتر صفحه ها به تم اضطرار و رفتار ضد تجاری اتحادیه مذکور به چشم می خورد.

 

 

 

تغییرات آب و هوایی مشکلات متعددی را برای بشر به وجود آورده و اوضاع در آینده از این هم بدتر خواهد شد. تا اینجا نیز تلاش های بشر برای کاهش آن موفقیت آمیز نبوده است. این سند فارغ از جنبه اضطراری، به درستی دید دانشمندان در مورد تغییرات اقلیمی را منتقل می کند ولی امضای چندین هزار نفری به آن مشروعیت نمی دهد.

در حال حاضر کمپینی متشکل از 30 هزار دانشمند به وجود آمده که می گویند نباید از تغییرات اقلیمی نگران شد. باورهای این کمپین اشتباه بوده و بار علمی ندارد؛ ولی به دلیل تعداد زیاد حامیان، پای آن به کنگره باز شد. مشکل اصلی این است که با تمرکز روی اعداد، این سند و جنجال رسانه ای به راه افتاده پیرامون آن، خود را در معرض خطر تبدیل شدن به کلافی سردرگم قرار می دهند.

 

 

 

بعد ضد تجاری این اعلامیه نیز مشکلات متعددی را به وجود می آورد. این سند ساده ترین جنبه موفقیت یعنی دراز کردن دست دوستی به طرف سیاستمداران، اقتصاددانان و مدیران شرکت ها را نادیده گرفته است. حامیان این اعلامیه باید به کشورهایی که به دنبال افزایش تولید ناخالص داخلی خود هستند نیز توجه کنند؛ چون به کمک آن نه تنها وضعیت معیشتی شهروندان رو به بهبودی می رود بلکه با ثروتمند شدن آنها توانایی سرمایه گذاری در فناوری های لازم برای کمک به محیط زیست فراهم می شود.

جدا کردن تغییرات اقلیمی از فعالیت های تجاری نیز بسیار سخت بوده و برای کمک به محیط زیست به افزایش بی حد و حصر ظرفیت ها برای تولید پنل های خورشیدی، توربین های بادی و اتومبیل های برقی نیاز داریم.

با توصیفات فوق به نظر می رسد دانشمندانی که این سند را امضا کرده اند چشمان خود را روی کاستی های آن بسته اند.