من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

عطر لالیک | ده نکته هنگام خرید عطر لالیک که همه باید بدانند


عطر لالیک | ده نکته هنگام خرید عطر لالیک که همه باید بدانند

ادکلن لالیک هنوز پرفروش ترین ادکلن ایران است. هر روزعطرهای پر زرق و برق و رنگارنگی وارد بازار می‌شود؛ عطرهایی با رایحه‌های متفاوت و قیمت‌های مختلف اما داشتن یک عطر خاص معرف شخصیت ظاهری هر فرد تلقی میشود. ادکلن لالیک مشکی با آن بوی خاص چوب سوخته و وتیوری خاص خودش قطعا یکی از این موارد است.

ادکلن لالیک مشکی از پرطرف دارترین عطرها در میان مردان جهان است که در سال 2006 وارد بازار شد و انقلابی در صنعت عطر به پا کرد و بهترین عطر سال معرفی شد. راز و رمز های رایحه این عطر ذهن مخاطب را به چالش کشیده به گونه ایی ک فرد یا عاشق این عطر میشود یا حس تنفر را تدایی میکند.

عطر لالیک مشکی-لالیک انکر نویر- Lalique Encre Noire

عطر لالیک مشکی-لالیک انکر نویر- Lalique Encre Noire

طراح ادکلن لالیک مردانه:

طراح ادکلن لالیک مردانه ناتالی لورسون از شهر گراس فرانسه با خلق این شاهکار رایحه ای بسیار انتزاعی و خاص را به مخاطبین ارائه داد. Encre Noire واژه ای با ریشه ای فرانسوی است که در لغت به معنای جوهر سیاه می باشد بطوری ک این عطر بیشتر از یک عطر عمومی روزانه تبدیل به یک اثر هنری شد.طراح شیشه لالیک مشکی آقای رنه لالیک بنیانگذار و موسس برند لالیک است.

استفاده از گیاه وتیور در این عطر باعث ایجاد رایحه ایی قوی و تاریک و  رمز آلود شده و موجب خاص تر شدن این عطر نسبت به سایر عطرهایی است ک وتیور در ساخت انها نقش داشته، نت های دیگر مانند درخت سرو که نماد تازگی و سبز بودن را به مخاطب القا میکند، نت پایه  از چوب کشمیر  است که باعث جذابیت بیش حد این عطر شده و گرما و دلنشینی یک پیروزی شیرین را به شما و اطرافیانتان القا می­کند و قدرت شما را به نمایش می­گذارد و همچنین لالیک را تبدیل به عطری با توصیف هایی چون  چوبی ،خاکی ،تمیز ،تاریک و رمز آلود میکند.

افرادی ک از این عطر استفاده میکنند دارای اعتماد به نفس قوی و بالایی میباشند  انکر نویرلالیک عطری بسیار اعتیادآور است، افرادی خاص و منحصر به فرد، که از این عطر استفاده می کنند قادر به تغییر عطر خود نمی باشند.  

معروفیت و جذابیت  ادوتویلت لالیک آن چنان است که تمام ادکلن بازهای ایرانی حداقل یک بار لالیک مشکی را خریده اند و از رایحه تند وتلخ آن لذت برده اند. عطر  ادوتویلت لالیک به شدت با عطر قهوه تازه آسیاب شده هماهنگی دارد جالب آن که در ساختار آن ابدا قهوه به کار نرفته است اما باکلاسی و دلنشینی  ادوتویلت مانند یک فنجان اسپرسوی داغ و دوست داشتنی است. نحوه استفاده ادو­تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire را  به جز نبض مچ دست و روی گردنتان هم اسپری کنید تا هم خودتان و هم اطرافیان به یک اندازه از استشمام آن لذت ببرید. تاثیر استفاده با توجه به ویژگی های تأثیر­گذار رایحه های به کار رفته در این عطر بی دلیل نیست که به آن صفت سلطنتی داده اند. بی شک تاثیری که این عطر روی روحیه ­ی شما و ارتباط دیگران با شما می­گذارد پس از مدتی برای همیشه نهادینه خواهد شد. پس پیشنهاد می­کنیم هر روز از آن استفاده کنید.

چرا خرید ادکلن لالیک مردانه:

لالیک عطری ناب که رایحه معطر چوب را تحسین می کند و سرمنشاء روایح با طراوت و چوبی نت بالایی آن، رایحه آروماتیک و طبیعی سرو است 

بهترین زمان استفاده از لالیک مشکی بارایحه  گرم و تلخ ، پاییز و زمستان میباشد ،ماندگاری این عطر در روزهای سرد بیشتر از روز های گرم است و پخش بوی مناسبی را داراست،خط نت‌های این عطر، حتی وقتی از محیطی که در آن بودید خارج می‌شوید، همچنان حس می‌شود.به دلیل گرم و تلخ بودن این عطر استفاده از آن در روزهای گرم سال توصیه نمیشود 

خصوصیات منحصر به فرد این عطر خاصیت محرک و انگیزشی را القا میکند و برای برای مردان مدرن و امروزی مناسب ترین عطر  به شمار می آید .

بعد از خلق ادکلن لالیک مشکی ،خانه عطر سازی لالیک شروع به ساخت نسخه هایی با نام های لالیک انکر نویر اسپرت و همچنین ورژن زنانه ای به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) را کرد ، نسخه های دیگر از این برند هم ساخته و به بازار عرضه شد .

از مشخصات ظاهری این عطر میتوان به چوبی بودن درب و داشتن جعبه با شیارهای چوبی اشاره کرد روی شیشه نام Encre Noire با رنگ سفید خودنمایی می‌کند

لالیک دارای سه حجم مختلف 50 60 100 میباشد ، حجم 50 و 100 جز نسخه ادوتویلت است شما با داشتن ادو­تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire می­توانید این عطر را با قیمت مناسب­تری نسبت به پرفیوم و ادو­پرفیوم آن تهیه کنید و از بوی خاص و راز­آلود آن به صورت روزانه استفاده کنید، حجم 60 ک نسخه ادو پرفیوم آن است  از نظر جنس بطری غلظت محتوی درون با نسخه ادو تویلت متفاوت بوده و قیمت بالاتری را برخوردار میباشد .

هم اکنون به توضیحات مختصر و مفیدی راجع به  مشخصات رایحه  این عطر میپردازیم: 

عطر لالیک مردانه در یک نگاه:

خانواده بویایی: چوبی، آروماتیک
نت های بالایی: سرو
نت های میانی: علف وتیور بوربن و علف وتیور هائیتی
نت های پایه: چوب کشمیر، مشک

حجم : 50 60 100 میلی لیتر
سال ساخت : 2006
کشور تولید کننده : France, Metropolitan
نوع رایحه : تلخ، گرم
گروه بویایی : آروماتیک، چوبی
مناسب برای: آقایان

با پیشرفت زمان و بیشتر شدن مخاطبین لالیک شرکتهایی اقدام به ساخت نمونه تقلبی آن کرده ک با نمونه اصلی قابل مقایسه نیست و از ارزش آن نمیکاهد در این مقاله سعی داریم هر آنچه اطلاعات برای شناخت و تشخیص نمونه اصلی و تقلبی لازم است را بازگو کنیم 

راههای تشخیص لالیک اصل و نمونه تقلبی آن

چند راه کار ساده برای تشخیص لالیک اصل و اورجینال وجود دارد ک مختصرا به توضیح آن میپردازیم

1:جنس سلفون لالیک اصل ضخیم و با شکنندگی کم است 

2:کیفیت جعبه بسیار تمیز و محکم میباشد 

3:وزن لالیک اصل سنگین تر از نمونه تقلبی آن است 

4:کارتون داخلی لالیک اصل محکم تمیز و به شکل راه راه بوده ک در نمونه تقلبی آن مشاهده نمیشود

5:جنس شیشه بسیار تمیز و صاف بدون خط و خش و از کیفیت و رنگ خوبی برخوردار است در حالیکه نمونه تقلبی شیشه ایی با کیفیت پایین و همراه خط و شیار است 

6:سایز والف در نمونه اصلی کوتاه تر است 

7:سریال نامبر زیر شیشه اصلی با سریال زیر جعبه یکی است ک در نمونه تقلبی موجود نیست

پس از معرفی اجمالی ادکلن لالیک مشکی، در ادامه این مطلب قصد داریم به ده نکته جالب پیرامون آن بپردازیم. نکاتی که احتمالا تا کنون از بسیاری از آنها اطلاع نداشته اید، پس با همراه ما باشید تا با این نکات جذاب آشنا شوید :

1. نسخه های دیگر نیز موجود هستند
پس از استقبال فراوان از ادکلن لالیک مشکی، خانه عطر سازی لالیک یک نسخه ورزشی به نام لالیک انکر نویر اسپرت (Lalique Encre Noir Sport) و همچنین ورژن زنانه ای به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) از این عطر را به بازار عرضه نموده که هر دوی آنها با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند.

2. چرا انکر نویر؟
Encre Noire واژه ای با ریشه ای فرانسوی است که در لغت به معنای جوهر سیاه می باشد. خانه عطر سازی لالیک برای نشان دادن بعد تاریک و رمزآلود این عطر نام انکرنویر را برای آن برگزیده است.

3. دلیل چوبی بودن درب ادکلن لالیک مشکی
جعبه ادکلن لالیک مشکی طوری طراحی شده که شیار های چوبی روی آن کاملا نمایان است و همچنین درب شیشه حاوی عطر لالیک نیز چوبی است، استفاده از المان های چوبی در طراحی جعبه و درب بطری ادکلن لالیک به این دلیل است که لالیک انکر نویر از خانواده عطرهایی با ساختار و پایه رایحه ی چوبی می باشد.

4. طراحی در مهد عطرسازی جهان
ناتالی لورسن طراح عطر لالیک مشکی متولد مهد عطر سازی جهان شهر گراسه واقع در کشور فرانسه است. این طراح معروف تا کنون در طراحی و ساخت بیش از 100 عطر معروف از جمله اروس، بلک اپیوم، لالیک آمیتیس، کول واتر و … مشارکت داشته و با برند های بسیار معتبری همچون لالیک، دیویدوف، جیونچی، ورساچه و …. همکاری نموده است.

5. طراحی شیشه و بزرگداشت یاد بنیان گذار
طراحی شیشه لالیک مشکی از جوهردان مشهور شرکت لالیک الهام گرفته شده، این جوهردان را آقای رنه لالیک بنیانگذار و موسس برند لالیک در سال 1913 طراحی و به بازار عرضه کرده بود.

مرتبط بخوانید : انواع نت های بویایی عطر

6. اسامی متفاوت در ایران
در کشور ما لالیک انکر نویر با نام های لالیک مشکی و لالیک مردانه، شناخته می شود و در بازار ایران از نام اصلی آن یعنی انکر نویر بسیار کم تر استفاده می شود.

7. یک عطر و دو بطری
ادکلن لالیک مشکی در اندازه‌های 50، 60 و 100 میل تولید شده، اما نکته جالب در این میان طراحی متفاوت شیشه و جعبه انکر نویر 60 میل است، نسخه 60 میل ادکلن لالیک با جعبه ای کاملا متفاوت، با بطری از جنس کریستال و قیمتی تقریبا 7 برابر اندازه های 50 و 100 میل به بازار عرضه شده است.

8. تفاوت در اندازه و غلظت عطر
هشتمین نکته ای که درباره این شاهکار خانه عطر سازی لالیک برای شما مطرح خواهیم نمود به گونه ای کامل کننده نکته هفتم این مطلب می باشد. در اندازه های 50 و 100 میل، ادکلن لالیک مشکی در قالب ادوتویلت به بازار عرضه شده اما در اندازه 60 میل علاوه بر تفاوت طراحی و جنس بطری غلظت محتوی درون آن نیز متفاوت بوده و به صورت ادوپرفیوم به بازار ارائه شده است.

9. عشق و نفرت
ادکلن لالیک مردانه به گونه ای مشتریان و مخاطبینش را به دو گروه تقسیم نموده، دسته اول کسانی که عاشق و دیوانه این عطر هستند و دسته دوم افرادی که به هیچ عنوان آن را دلنشین نمی دانند، اگر چه تعداد افراد دسته اول بسیار بیشتر تر از گروه دوم می باشد اما طبق نظر سنجی های مختلف ادکلن لالیک مشکی به گونه ای است که یا عاشقش می شوید یا از آن تنفر پیدا خواهید کرد.

10. هر چه سردتر ماندگاری بیشتر
ادکلن لالیک مشکی دارای ماندگاری بسیار بالا و پخش بویی مناسب است. زمانی که ادکلن لالیک را در هوای گرم مورد استفاده قرار دهید ماندگاری آن چیزی حدود 7 ساعت خواهد بود اما در هوای خنک مدت زمان ماندگاری به 12 ساعت خواهد رسید و در کل لالیک مشکی عطری است مناسب فصول سرد سال.

در پایان این مطلب و با اطلاع کامل از تمامی نکات و زوایای ادکلن لالیک مشکی، اگر فکر می کنید این شاهکار کمپانی لالیک برای استفاده شما عطر مناسبی است، می توانید با خاطری آسوده ادکلن لالیک انکر نویر یا همان لالیک مشکی را با قیمتی مناسب، ضمانت نامه اصالت، ارسال رایگان و 7 روزر ضمانت بازگشت به صورت کاملا اصلی و اورجینال از https://liliom.ir تهیه نمایید.

مهاجرت به کانادا با خیال راحت


مهاجرت به کانادا با خیال راحت

همانطور که خودتان می‌دانید، ما ایرانی‌ها از طرف کشورهای مختلف جهان تحریم شده‌ایم و این موضوع باعث شده برای مهاجرت های تحصیلی، پرداخت‌های دلاری، دریافت اقامت‌ها و... با مشکلات زیادی روبرو شویم. به همین دلیل است که برای تحصیل در کانادا وجود یک شرکت مهاجرتی به پیش‌برد سریع‌تر کارها کمک خیلی زیادی می‌کند.

درواقع قدم دوم برای مهاجرت تحصیلی این است که یک شرکت مهاجرتی انتخاب کنید. این شرکت‌ها قرار است فعالیت‌هایی از جمله پذیرش شما در مراکز آموزشی، هماهنگی با سفارت کانادا و... را انجام بدهند. البته یادتان باشد که انتخاب یک شرکت معتبر در موفقیت‌آمیز بودن و نبودن مهاجرت شما تاثیر دارد. بنابراین قبل از انتخاب حسابی در مورد شرکت مورد نظر، تحقیق کنید.

مهاجرت به کانادا

در این بین اگر نظر ما را بخواهید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ شرکت رایا بین الملل بروید. این شرکت چندین سال است که در ایران اقدام به ارائه خدمات مهاجرت تحصیلی انواع کشورهای اروپایی و آمریکایی و حتی آسیایی کرده.

internationalraya.com

 

از سیر تا پیاز مهاجرت به کانادا

کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت شناخته شده است و هر سال تعداد زیادی از مردم برای مهاجرت به کانادا اقدام می‌کنند. از آنجایی که کانادا یکی از مهم‌ترین مقاصد مهاجرت بین ایرانیان است، آشنایی با روش‌های مهاجرتی و اخذ اقامت آن از بیش از پیش احساس می‌شود. در ادامه تلاش می کنیم مهم ترین روش های مهاجرت به کانادا را به شما معرفی کنیم.

 

روش های اصلی مهاجرت به کانادا:

مهاجرت کاری

اسپانسرشیپ خانواده

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت از طریق ازدواج

ویزای استارت ‌آپ

خود اشتغالی

 

از مهم ترین و محبوب ترین روش های مهاجرت به کانادا در بین ایرانیان مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی است که در ادامه بیشتر با این روش ها آشنا خواهیم شد.

 

 

مهاجرت کاری به کانادا

دولت کانادا از حدود سال 2015 برای افزایش رشد اقتصادی و جذب نیروی کار ماهر سیستم جدیدی را به نام اکسپرس اینتری  (EXPRESS ENTRY) برای شهروندی و مهاجرت به کانادا معرفی کرد که از سه طریق کار می کند.

 

برنامه ی نیروی کار ماهر فدرال Federal Skilled Worker Program (FSWP)

برنامه نیروی کار ماهر اسکیلد تریدز The Federal Skilled Trades class (FSTP)

برنامه مهاجرت از طریق تجربه کار در کانادا The Canadian Experience Class (CEC)

کارفرمایان نقش مهمی در انتخاب مهاجران ایفا می‌کنند و قادر خواهند بود از طریق بانک کاریابی که اخیراً در کانادا گسترش یافته است، کاندیداهای مناسب موقعیت شغلی خود را بیابند.

 

برای اخذ اقامت دائم کانادا متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند:

 

در طول 10 سال گذشته حداقل یک سال سابقه کار مستمر و تمام وقت یا معادل آن را در 24 موقعیت شغلی زیر داشته باشند

مدیر مهندسی، تحلیلگر مالی و سرمایه‌گذاری، زمین‌شناس و اقیانوس شناس، مهندس شهری، مهندس مکانیک، مهندس شیمی، مهندس معدن، مهندس زمین‌شناسی، مهندس پتروشیمی، مهندس هوا و فضا، مهندس کامپیوتر (به استثنای مهندس و طراح نرم‌افزار)، نقشه‌بردار زمین، برنامه‌نویسان کامپیوتری و توسعه‌دهنده رسانه‌های تعاملی، تکنسین و مکانیک ابزار صنعتی، بازرسان بهداشت عمومی، محیط‌زیست، بهداشت و امنیت شغلی، متخصص شنوایی و گفتار درمانی، فیزیوتراپیست، کاردرمانگر، فن‌شناس آزمایشگاه پزشکی، تکنسین آزمایشگاه پزشکی و دستیار آسیب‌شناس، تنفس درمانگر، اپراتور اتاق عمل و تکنسین قلبی ریوی، تکنسین پرتونگاری پزشکی، سونوگراف، تکنسین کاردیوگرافی (قلب) و تکنسین تشخیصی الکتروفیزیولوژیک

در مهارت‌های گفتاری و شنیداری آزمون آیلتس نمره 5، در مهارت‌ خواندن نمره 3.5 و در مهارت نوشتن نمره 4 را کسب کنند.

از طرف یک کارفرما در کانادا پیشنهاد کار تمام وقت دریافت کرده و شایستگی عهده‌دار شدن آن سمت را داشته باشند.

در موسسه‌ای معتبر در کانادا مدرک دکترای خود را کسب کرده و یا حداقل دو سال از آغاز دکتری آن‌ها گذشته باشد.

 

 

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل یکی از روش های متداول اخذ اقامت کانادا است که هر ساله افراد بسیاری از طریق آن اقدام می‌کنند. برای اخذ ویزای دانشجویی، متقاضیان باید تمکن مالی خود را برای تامین هزینه‌های زندگی و تحصیل اثبات کرده و یا بورسیه‌های دانشجویی دریافت کرده باشند. قوانین مهاجرتی این کشور به دانشجویان اجازه می‌دهد تا به کمک امتیاز حاصل از تحصیل در کانادا، مراحل اخذ اقامت دائم را راحت‌تر طی کنند. فارغ‌التحصیلان می‌توانند برای موقعیت‌های شغلی مورد نظر خود درخواست داده و پرای دریافت ویزا اقدام کنند. پس از گذشت دو سال نیز می‌توانند برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

 

 

اگر به دنبال آشنایی با روش های دیگر مهاجرت به کانادا هستید یا قصد مهاجرت به این کشور را دارید حتما از سایت شرکت رایابین الملل بازدید کنید و از مشاوران این شرکت برای آشنایی با راحت ترین روش مهاجرت با توجه به شرایط خودتان کمک بخواهید.

رایا بین الملل مهاجرت تحصیلی هوشمند

آموزش بازی بلاست (به همراه نحوه انجام بازی) به صورت رایگان


آموزش بازی بلاست (به همراه نحوه انجام بازی) به صورت رایگان

 

مقاله آموزش بازی بلاست یکی از مقاله های جامع درباره این بازی محبوب آنلاین میباشد شما در این مقاله تمامی آنچه را که میخواهید درباره این بازی انلاین بدانید را به طور رایگان دریافت خواهید کرد

 

n2_p4py.png

 

ما در پایین لیست تمام مطالبی که شما در این مقاله دریافت خواهید کرد را به شما معرفی میکنیم

 

آموزش کامل بازی بلاست

 

ترفند برد در بازی بلاست به صورت پله ای

 

 

توضیحات کامل در مورد آپشن پیش بینی خودکار

 

 

شناسایی الگوریتم بازی (Blast)

 

 

آیا بازی بلاست یک بازی مورد اعتماد هست؟

 

 

اپلیکیشن بازی بلاست (Blast) برای اندروید و آیفون

 

 

اینها تمام فاکتورهای مهم و ارزشمند از این بازی انلاین میباشند که شما با مراجعه به لینک پایین که منبع این بازی ارزشمند هست میتوانید تمامی این موارد را به صورت رایگان یاد بگیرید

5روش مؤثر افزایش فروش و درآمد


افزایش فروش و درآمد یک هدف اساسی است که زمینه رشد بیشتر را برای کسب و کارها فراهم می کند. اما از حرف تا رسیدن به این هدف فاصله زیادی وجود دارد. در این یادداشت بررسی می کنیم که کسب و کارها چگونه می توانند فروش و درآمد خود را افزایش دهند بدون اینکه برای ساختار کلی مالی آن ها و پایداری سازمانشان مشکلی پیش بیاید.

با استفاده از شش روشی که در ادامه می آید، قادر خواهید شد که برند خود را به تعداد بیشتری از مخاطبان بشناسانید و اطمینان حاصل کنید که تیم شما دائماً در حال تلاش برای رسیدن به اهداف سازمانی است.

 

1. اهداف روشن و مشخص داشته باشید

اولین قدم تعیین اهداف روشن است. اغلب کسب و کارها رشد، افزایش فروش و افزایش درآمد را به عنوان اهداف اصلی خود معرفی می کنند. اما این سه هدف یکی نیستند. به عنوان مثال، افزایش فروش همیشه به افزایش درآمد منجر نمی شود. همچنین رشد و گسترش کسب و کار ممکن است به سرمایه گذاری هایی نیاز داشته باشد که در ابتدا منجر به افزایش درآمد نشوند.

قبل از هر چیز، دانستن اینکه به کجا می خواهید بروید، بهترین راه برای فهمیدن نحوه رسیدن به آن جا است. حتی اگر بهترین ابزارهای موجود در جهان را در اختیار داشته باشید، بدون در نظر گرفتن هدف و مقصد مشخص، تلاش های تیم شما ثمر بخش نخواهد بود. پس باید تا حد ممکن در تعیین اهداف خود دقیق شوید. همچنین برای هر کدام از تیم های اجرایی اهداف جزئی تعیین کنید که مطابق با اهداف کلی تر سازمان باشند.

 

مدیریت ارتباط با مشتری باعث افزایش درآمد می شود

 

2.مدیریت ارتباط با مشتری را جدی بگیرید

مشتریان از شنیده شدن نظراتشان استقبال می کنند و مایلند با فروشندگانی که از آنها خرید می کنند، گفتگو کنند. در واقع آن ها دوست دارند نظرات خود را در مورد تجربه خرید خود بیان کنند خواه به صورت نظرسنجی، صحبت با دیگران و ... این ویژگی برای تیم فروش شما مزایای مختلفی دارد.

 

مشتریان نه تنها می توانند شما را به خریداران بالقوه بیشتر (به شیوه ای موثرتر از بازاریابی عمومی) معرفی کنند، بلکه می توانند نقایصی را در فرآیند فروش شما مشخص کنند که از هر زاویه ای غیر از دید آنها، به سختی قابل مشاهده هستند.

با ایجاد راه های ارتباطی مختلف با مشتریان خود، در اصل در حال دریافت مشاوره رایگان برای بهبود کسب و کار خود هستید. به عبارت دیگر تا زمانی که شرکت شما پذیرای بازخوردهای مشتریان باشد، می توانید در کسب و کار خود تغییراتی ایجاد کنید که تجربه مثبت مشتری را تضمین کند. نتیجه این امر افزایش مراجعه، فروش و در نهایت افزایش درآمد خواهد بود.

 

یکی از بهترین ابزار مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمان ها، نرم افزار CRM است. این نرم افزار با جمع آوری اطلاعات مختلف مشتریان در یک پایگاه داده مرکزی، دسترسی ساده و سریع به آن ها را برای تیم فروش امکان پذیر می کند. همچنین تیم بازاریابی نیز می توانند با استفاده از این داده ها، فعالیت ها و کمپین های تبلیغاتی خود را به صورت هدفمند و موثر اجرا نمایند.

یخچال ساید بای ساید بخرم یا یخچال دوقلو ؟


یخچال ساید بای ساید بخرم یا یخچال دوقلو ؟

اگر برای شما نیز سوال شده که یخچال دوقلو بخرم یا یخچال ساید بای ساید؟ به بررسی معایب و مزایای یخچال فریزر دوقلو و یخچال ساید را حتما در این جا بخوانید.

m4_22e6.jpg

به نقل از مرجع تخصصی دکوراسیون داخلی دکونیوز بسیاری از افراد در هنگام خرید یخچال و فریزر در میان دو دسته کلی یخچال دوقلو و یخچال ساید بای ساید دچار شک و تردید در هنگام خرید می شوند یکی از دلایل این تردید میزان ظرفیت و امکاناتی مانند آبریز و یخ ساز اتوماتیک است از همین رو در این قسمت ما سعی داریم با بررسی انواع یخچال فریزر دوقلو و یخچال فریزر ساید بای ساید همراه شما باشیم تا بتوانید با دانستن مزیت و معایب هر دو دسته به طور دقیق تر بتوانید انتخابی آسان تر را انجام دهید، پیش از آنکه به بررسی جزئی این دو دسته از محصول بپردازیم لازم است به دو نکته در همین ابتدا اشاره کنیم چراکه این دو نکته همواره جزو مواردی است که سوال در ذهن افراد به وجود می آورد، به یاد داشته باشید که عمق یخچال ساید بای ساید معمولا بین 70 تا 90 سانتیمتر می باشد که قطعا از سطح کابینت شما بیرون می زند اما بیشتر انواع یخچال دوقلو دارای عمق 60 سانتیمتر می باشند که هم سطح با عمق کابینت شما قرار می گیرد، از همین رو بسیاری از افراد به دنبال مدل هایی از یخچال فریزر هستند که هم سطح با کابینت در آشپزخانه قرار بگیرند از این رو تمایل بیشتری به انتخاب انواع یخچال دوقلو دارند به زبان ساده تر بگوییم اگر شما یخچال ساید بای ساید را برای منزل خود انتخاب کنید بنا به فوت انتخابی‌ و اندازه‌ ای که انتخاب کرده ‌اید از کابینت شما بیرون می ‌زند اما عمدتاً یک یخچال فریزر دوقلو هم سطح با کابینت شما قرار می گیرد چراکه همان طور که گفتیم دارای عمقی همسان با کابینت یعنی 60 سانتیمتر می‌ باشد اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که عرض یخچال های دوقلو 120 سانتیمتر است اما ساید دارای عرضی بین 90 تا نهایت 95 سانتیمتر می باشد.

الزاماً یخچال ساید بای ساید کوچک تر از یخچال دوقلو نیست!

بسیاری از افراد تصور می کنند که یخچال دوقلو فضا و گنجایش بیشتری را به نسبت یخچال های ساید بای ساید به آنها می‌ دهد اما لازم است به این نکته اشاره کنیم که در بسیاری از مدل ها با مقایسه ظرفیت آنها ممکن از لحاظ گنجایش داخلی با یکدیگر برابری ‌کنند یا برعکس ذهن بسیاری از افراد مدل های بزرگ یخچال ساید بای ساید ظرفیتی بیشتر از یخچال فریزر دوقلو داشته باشند، لازم است مجدد در اینجا یاد آوری کنیم که عمق ساید بای ساید بیشتر از یخچال دوقلو است، اگر خانواده پرجمعتی هستید و ظرفیت آن برای شما از اهمیت بسیاری برخوردار است باید توجه داشته باشید که مبنای اندازه گیری یخچال و فریزر بر اساس لیتر می باشد نه فوت چراکه لیتر می تواند فضای قابل استفاده در یخچال فریزر را به شما نشان می دهد اما متاسفانه در کشور ما بسیاری از مردم فوت را معیار اندازه گیری یخچال می دانند اگر نگاهی به کاتالوگ و مشخصات این دسته از محصولات بیندازید، می بینید که همه جا گنجایش و ظرفیت بر اساس لیتر ذکر شده است و این همان علتی است که شما یک مدل را در فوت های متفاوت می شنوید لذا به صورت خلاصه به شما بگوییم حتماً برای مقایسه بزرگی و میزان گنجایش یخچال فریزر دوقلو و یا یخچال ساید بای ساید میزان لیتر آنها را مورد مقایسه قرار دهید.

 

معرفی یخچال فریزر دوقلو

یخچال دوقلو در بسیاری از کشورها به عنوان زیرمجموعه ‌ای از انواع یخچال ساید بای ساید به شمار می ‌رود با این تفاوت که در انواع یخچال دوقلو شما می توانید یخچال و فریزر را به صورت مجزا در مکان های متفاوت آشپزخانه تان قرار دهید و هم سطح کابیت قرار گیرد، همانطور که گفتیم از لحاظ گنجایش و فضای داخلی یخچال فریزر دوقلو می تواند میزان برابری با یخچال ساید در اختیار شما بگذارد از دیگر مواردی که خالی از لطف نیست بدان اشاره کنیم این است که انواع یخچال ساید بای ساید عمدتاً دارای آب ریز و یخ ساز تمام اتوماتیک هستند که اگر این امکان برای شما اهمیت دارد در مدل‌های جدید یخچال دوقلو نیز شما می‌توانید مدل‌هایی را ببینید که این دو آیتم یعنی ابریز و یخ ساز دارا باشند، می‌دانیم که تاکنون نتوانسته اید بین دوراهی انتخاب و خرید یخچال دوقلو و یخچال ساید بای ساید یک کدام از آنها را انتخاب کنید پس با ما با بررسی ادامه مزه همراه باشید تا بتوانید تصمیم قطعی خود را بگیرید.

مزایای یخچال دوقلو:

در اختیار داشتن فضای مجزای یخچال و فریزر: اگر شما از دسته بانوان ای هستید که تمایل دارید به اینکه دو فضای کاملاً مجزا برای یخچال و فریزر تان در اختیار داشته باشید قطعاً خرید یخچال دوقلو می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد، گنجایش بیشتر در برخی مدل ها به نسبت یخچال ساید بای ساید: درست است که در بسیاری از مدل ها ممکن است شما گنجایش بیشتری در مدل های یخچال دوقلو در اختیار داشته باشید اما همان‌ طور که گفتیم این مورد امری قطعی در میان برندهای مختلف نیست برای همین نیز حتما ظرفیت یخچال و فریزر را بر اساس لیتر با هم مقایسه کنید تا دچار اشتباه نشوید، قابلیت چیدمان متفاوت: امکان قراردادن جدا یخچال و فریزر در انواع یخچال فریزر دوقلو می تواند از مزیت‌های این دسته از کالاها به شمار برود و اگر شما عزیزان دارای آشپزخانه ای هستید که می خواهید در دو فضای مختلف یخچال یا فریزر خود را قرار دهید از این دسته از محصول می‌ تواند اولویت شما در انتخابتان باشد، عمق مناسب: همانطور که اشاره کردیم عمق بسیاری از مدلهای یخچال دوقلو 60 سانتیمتر و معادل عمق کابینت می باشد لذا در هنگام قرار دادن انواع یخچال فریزر دوقلو در داخل کابینت آشپزخانه خود شما شاهد بیرون زدگی این دستگاه نمی باشید و این امر کاملاً بنا به سلیقه شما می توانند از مزایای این دسته از محصولات به شمار رود.

معایب یخچال فریزر دوقلو

درباره معایب یخچال دوقلو باید به شما بگوییم که شما در متن های مختلف این مورد به گوشتان می رسد که یخچال فریزر های دوقلو بسیار بزرگتر از مدلهای یخچال ساید بای ساید هستند اما همان‌طور که گفتیم شما در مقایسه ابعادی و گنجایش داخلی می توانید به این نتیجه برسید که داشتن ظرفیت بیشتر و یا سطح اشغال جا نمی تواند دلیلی بر ظرفیت بیشتر آن باشد، به زبان ساده تر برای شما توضیح دادیم انواع یخچال دوقلو دارای عمق کمتر و ارتفاع بیشتری هستند و در یک دید ممکن است این حس را به شما بدهد که نسبت به یخچال ساید بای ساید فضای داخلی بیشتری را در اختیار شما می گذارد اما در حقیقت پس از مقایسه می بینید که همچین ادعایی حقیقت ندارد و اگر شما در فضای آشپزخانه تان، فضای کافی برای قرار دادن یخچال و فریزر دوقلو ندارید می تواند بزرگ بودن آن از لحاظ ابعادی در دسته معایب این یخچال به شمار ببرید و این امر تنها به جای شما در محل آشپزخانه تان بستگی دارد.

یکی دیگر از مواردی که افراد به عنوان معایب یخچال دوقلو نام می ‌برند وجود آبریز و یخ ساز در یخچال ساید بای ساید در مقایسه با مدل های یخچال فریزر دوقلو می باشد، اما لازم است به این نکته اشاره کنیم همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم برخی از مدل های یخچال دوقلو در برندهای مختلف این دو آپشن را نیز در تنوع مدل های یخچال و فریزر دوقلو می توانند در اختیار شما قرار دهند، تا اینجا متوجه شده اید که وقتی می خواهیم به معایب و مزایای یخچال دوقلو و یخچال ساید بای ساید اشاره کنیم نمی توان این موارد را جزو معایب و یا مزایای آنها دانست چراکه دو مدل کاملا متفاوت با خصوصیات خودشان هستند که بنا بر سلیقه و شرایط ما می تواند جزو معایب و سلیقه ما قرار گیرد و نکته اخر اینکه در طراحی کابینت های امروز به صورت پیش فرض فضا برای قرارگیری یخچال ساید بای ساید در نظر گرفته شده است.

 

معرفی یخچال ساید بای ساید

همانطور که می ‌دانید انواع یخچال ساید بای ساید به صورت یک یخچال و فریزر در کنار هم طراحی شده ‌اند که اگر شما در دسته افرادی هستید که می خواهید در فضای جمع و جور تر دستگاه خود را قرار دهید و فضای بزرگی داشته باشید می توانید یکی از مدلهای یخچال فریزر ساید بای ساید را برای خود انتخاب کنید اما بازهم تاکید می ‌کنیم که اگر می‌خواهید گنجایش و بزرگ تر بودن یخچال دوقلو و یخچال ساید را با هم مقایسه کنید با نگاهی به ظاهر آنها تصمیم نگیرید و با بررسی گنجایش آنها بر اساس لیتر فضای داخل آنها را مورد بررسی قرار دهید اما پیش از هر چیز لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم.

از مزیت یخچال ساید بای ساید به نسبت یخچال فریزر دوقلو می ‌توان عموماً به تنوع بیشترشان در برندهای متفاوت اشاره کرد این مدل از انواع یخچال ساید به صورت دو درب معمولاً با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌ های روز دنیا ساخته شده ‌اند اما امروزه می توانید این دسته از محصولات را به صورت سه یا چهار درب نیز مشاهده فرمایید که هر کدام از آنها می تواند دسترسی راحتی به مکان های متفاوت یخچال تان را برای شما مهیا سازد. معمولاً شما در انواع یخچال ساید بای ساید مدل های بیشتری نسبت به یخچال دوقلو می توانید آبریز و یخ ساز اتوماتیک را مشاهده کنید پس اگر بخواهیم خیلی عامیانه بگوییم این مورد یکی از ویژگی‌های مدل انتخابی شماست و قطعاً به عنوان یک مزیت و برتری به شمار نمی‌ رود چراکه شما به آسانی می توانید در مدل ها و تنوع انواع یخچال دوقلو نیز این قابلیت را به همراه داشته باشید.

منبع: deconews.ir