من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

با میثم شکری ساز- کانال اینستاگرام میثم شکری ساز


با میثم شکری ساز- کانال اینستاگرام میثم شکری ساز

 

کارآفرینان موفق دارای حس کنجکاوی هستند که به آنها امکان می دهد فرصت های جدید را دنبال کنند. کارآفرینان از چیزهایی که از روی کنجکاوی می دانند ناراضی هستند، همیشه سوالات سخت می پرسند و همیشه به دنبال راه های جدید هستند.

 

کارآفرینان موفقی مانند دکتر میثم شکری ساز، مدیرعامل هلدینگ پارس پیندار نهاد، ویژگی های مشترکی دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

ویژگی های کارآفرینان موفق

1. احساس کنجکاوی

 

عوامل متعددی برای راه اندازی یک کسب و کار موفق ضروری است و شاید مهمترین آنها داشتن یک کارآفرین موفق است که مسئولیت تبدیل ایده ها به کسب و کار کاملا عملیاتی را بر عهده دارد. اگرچه نمودار شخصی واحدی وجود ندارد که بتواند به طور کامل یک کارآفرین موفق را توصیف کند، اما کارآفرینان موفقی مانند دکتر میثم شکری ساز، مدیرعامل هلدینگ پارس پیندار نیهاد، ویژگی های مشترکی دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

3. سازگاری

 

ماهیت کار همیشه در حال تغییر است. کارآفرینی فرآیندی چرخشی است و در هر دوره چالش ها و فرصت های جدیدی در مسیر کارآفرین ایجاد می شود. تقریبا غیرممکن است که خود را برای هر مشکلی آماده کنیم. کارآفرینان باید شرایط را ارزیابی کنند و با شرایط وفق دهند به گونه ای که در صورت وقوع تغییرات غیرمنتظره، کسب و کارشان متوقف نشود، بلکه به سمت جلو حرکت کنند.

 

4. طراحی

 

برای اینکه یک کارآفرین موفق باشد، باید تصمیمات سخت بگیرد و در تصمیم گیری هایش محکم باشد. قاطع بودن همیشه به این معنی نیست که برای همه چیز پاسخی دارید. اگر می خواهید یک کارآفرین موفق باشید، باید اعتماد به نفس لازم برای گرفتن تصمیمات سخت را داشته باشید و مطمئن باشید که می توانید آنها را بگیرید.

آزمایش های ساخت یافته

 

کارآفرین باید در مواجهه با هر فرصت جدید آزمایشاتی را انجام دهد تا مشخص کند آیا ارزش ادامه دادن را دارد یا خیر. به عنوان مثال، اگر ایده ای برای محصول یا خدمات جدیدی دارید که با یک سفارش مطابقت دارد، باید مطمئن شوید که مشتریان مایل به پرداخت آن هستند.

 

5. یک تیم ایجاد کنید

 

6. ریسک

 

کارآفرینی اغلب به معنای ریسک کردن است. در حالی که بسیاری از چیزها می توانند مانع شروع یک تلاش پرخطر شوند، بسیاری از چیزها می توانند طبق برنامه پیش بروند. کلید کارآفرینان موفق، مدیریت موثر رابطه ریسک-پاداش و قرار دادن شرکت‌هایشان در موقعیتی است که از جنبه‌های مثبت استفاده کنند.

 

کارآفرینان موفق تا حدی از ریسک دوری می کنند تا از تلاش های خود بهره ببرند. اما تحمل آنها در برابر خطر بستگی به تلاش آنها برای کاهش این خطرات دارد.

 

7. مقابله با شکست

 

یک کارآفرین موفق علاوه بر مدیریت ریسک و تصمیم گیری آگاهانه، باید بتواند شکست ها را نیز مدیریت کند.

کارآفرین موفق از نقاط قوت و ضعف خود آگاه است و به جای اینکه اجازه دهد ضعف هایش او را به عقب براند، تیم هایی برای تکمیل توانایی های خود می سازد. در بسیاری از موارد، این تیم های کارآفرین هستند که پروژه را موفق می کنند، نه فقط کارآفرین. وقتی کسب و کاری را راه اندازی می کنید، باید هم تیمی هایی پیدا کنید که استعدادهایشان مکمل یکدیگر باشند و یک هدف مشترک را با شما دنبال کنند.

 

 

 

https://www.instagram.com/dr_shekarisaz/

 

تخمین زده می شود که حدود 75 درصد از مشاغل استارت آپی شکست می خورند. دلایل این شکست ها گسترده است، به عنوان مثال، ممکن است به دلیل یک مدل کسب و کار معیوب، عدم تمرکز یا انگیزه باشد. در حالی که می توان از بسیاری از این خطرات اجتناب کرد، برخی اجتناب ناپذیر هستند. کارآفرینان موفق خود را برای شکست آماده می کنند و با آن کنار می آیند. آنها به جای ترس از شکست، با در نظر گرفتن امکان موفقیت، خود را به جلو می برند.

 

تاریخچه ترون


تاریخچه ترون

 

رمزارز ترون

 

ترون در حال تبدیل شدن به یکی از جاه طلبانه ترین پروژه ها در دنیای کنونی ارزهای دیجیتال است. در واقع ترون را می توان یک پروژه بحث برانگیز در میان تمام پروژه های بلاک چین در نظر گرفت. هدف ترون ایجاد یک اینترنت کاملاً غیرمتمرکز است. پروتکل تاج و تخت در حال حاضر یکی از بزرگترین سیستم های اجرایی در بلاک چین است.

ترون این شبکه تیمی است و عملکرد بسیار بالایی دارد. در واقع، تیم توسعه ارزهای دیجیتال ادعا می کند که بلاک چین ترون از بسیاری از برنامه های غیرمتمرکز پشتیبانی می کند. برنامه های غیرمتمرکز توسعه هایی هستند که در بلاک چین و با استفاده از قرارداد هوشمند اجرا می شوند و می توانند بدون نیاز به ابزار یا نظارت شخص یا موسسه به طور نامحدود به فعالیت خود ادامه دهند. این برنامه Dapp نام دارد.

در سال 2019، شبکه ترون ادعا کرد که می تواند هر 2000 تراکنش را پردازش کند. اتریوم 15 و بیت کوین 7 تراکنش ها را همزمان پردازش می کنند. جالبتر کارمزد بسیار پایین این شبکه است که باعث می شود تراکنش ها سریعتر و کارمزد کمتری داشته باشند. ترون امیدوار است با بهره گیری از این چابکی و قابلیت های برتر، محیطی را ایجاد کند که همه از سراسر جهان به غیر از اینترنت به آن نیاز دارند.

ترون نیز مانند اتریوم توانایی ایجاد قراردادهای هوشمند، برنامه‌های غیرمتمرکز و توکن‌ها را دارد. دو استاندارد برای ایجاد توکن در ترون وجود دارد که با نماد TRC10 و TRC20 معرفی شده اند. طبق وب سایت رسمی ترون، استاندارد TRC10 بدون استفاده از ماشین مجازی ترون (TVM) توسط بلاک چین ترون پشتیبانی می شود و استاندارد TRC20 بر اساس مفاهیم هوشمند TRX و متکی بر ماشین مجازی ترون است. استاندارد TRC20 از نظر ساختاری مشابه ERC20 است.

توکن های TRC20 در شبکه با هزینه 1024 ترون واحد تولید می شوند. همچنین این شبکه کار سختی را توسعه نمی دهد و برای ساخت آن نیازی به دانش برنامه نویسی یا علوم خاصی نیست.

یکی از محبوب ترین توکن هایی که تاکنون در بلاک چین ایجاد شده است، توکن بیت تورنت (BTT) است. این توکن از استاندارد TRC10 پیروی می کند. توکن هایی وجود دارند که با استفاده از TRC20 به دلیل استفاده از قراردادهای هوشمند توسعه یافته اند.

ارز دیجیتال ترون با نماد TRX شناخته می شود و به رمز عبور اصلی شبکه ترون تبدیل می شود. در بهار سال 1998 این ارزهای رمزپایه به جمع 10 ارز برتر دنیا پیوستند و از آن زمان تاکنون همواره بخشی از ارزهای دیجیتالی بوده اند که حجم فروش قابل توجهی دارند.

این توکن در سال 2017 پس از اولین ICO موفق ایجاد شد. در آن، ICO Theron 70 میلیون دلار جمع آوری کرد که مبلغ قابل توجهی برای یک توکن ناشناخته است. در ابتدا ترون بر روی شبکه و پروتکل ERC20 ایجاد شد و پس از فعال شدن بلاک ChinaTron در تابستان 2018 فرآیند انتقال از بلاک اتریوم چین به بلاک ChinaTron نهایی شد.

ترون کتابچه ای از ارزهای دیجیتال است که تراکنش ها را از طریق اثبات تایید و پردازش می کند. برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال که از الگوی اثبات کار پیروی می کنند و قابل استخراج هستند، TRX قابل استخراج نیست و با الگوی Representative-Proof (DPoS) به کار خود ادامه می دهد. تعداد کل توکن ها حدود صد میلیارد واحد است.

تیم تی آر ایکس

تیم تی آر ایکس

https://tron-history.xyz/

 

ترون ارزهای رمزپایه ای بود که برای سرمایه گذاران تازه کار چیزهای زیادی به ارمغان آورد. رشد قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال ماهها یا سالها طول می کشد. برخی از ارزهای دیجیتال هرگز نمی توانند رشد قابل توجهی داشته باشند، اما برخی دیگر در ماه ها و سال های اولیه به طور تصاعدی رشد کرده اند و بنابراین سرمایه گذاری هایی مشابه دارند. TRX یکی از ارزهای دیجیتالی است که سابقه قیمت آن باعث ایجاد اشتیاق برای سرمایه گذاری در عرضه توکن در فعالان بازار ارزهای دیجیتال شده است.

همانطور که گفته شد، قیمت اولیه این رمزارزها تنها 0.002 دلار بود. در سال 2017 معادل ریالی قم نیز بسیار ناچیز بود و کاربران ایرانی توانستند تعداد زیادی تاج و تخت خریداری کنند. اما امروزه قیمت هر واحد ترون 0.09 دلار است که طی سه سال حدود 50 برابر افزایش یافته است.

این روند در ابتدا نشانه های خود را به کاربران نشان داد. چند ماه بعد، در زمستان 2017، همزمان با اوج گرفتن آلت کوین، قیمت هر واحد از این ارزهای دیجیتال به 0.028 دلار رسید که معادل 1000 درصد بود. افزایش ده برابری سرمایه در سه ماه خبر شگفت انگیزی برای صاحبان توکن بود. با گذشت زمان، تعداد خریداران و حجم خرید افزایش یافت.

پس از یک جهش سرسام آور قیمت ها، قیمت تمام ارزهای دیجیتال خیلی زود در زمستان 2018 آغاز شد. این دوره که به زمستان دیجیتال معروف است، سرمایه بیشتری را تحمیل می کند. اما با توجه به رشد چشمگیر چند ماه پیش و مقاومت در برابر کاهش قیمت، ترون یکی از آن ارزهای دیجیتالی بود که قیمت ها را نسبت به تجربیات دیگر کاهش داد. این موضوع باعث شده تا بسیاری از افرادی که قصد خرید ارز دیجیتال را دارند در این مدت اقدام به خرید ترون کنند.

عرضه ترون محدود است و تعداد مشخصی از آن به بازار عرضه می شود. از این نظر ترون را می توان با بیت کوین مقایسه کرد، اما ترون نمی تواند عملکردی را انجام دهد و این کار را طبق یک الگوی اثبات شده انجام می دهد. تعداد Th

کولرهای هوا چقدر مفید هستند؟


کولرهای هوا چقدر مفید هستند؟

اگر مطالعات را باور کنیم، دهه گذشته در واقع 6.5 درجه فارنهایت گرمتر از سال های قبل بوده است. مطمئناً، تهویه مطبوع جایگزین کولرهای هوا شده است تا در بسیاری از مناطق آبی های تابستانی را شکست دهد. با این حال افراد بیشماری وجود دارند که هنوز بدون هیچ مشکلی به دنبال دستگاه خنک کننده تبخیری هستند. کولرهای هوا بدون شک در مناطق تحت تأثیر آب و هوای گرم و خشک عملکرد بهتری دارند. و البته استفاده از کولرهای هوا نیز مزیت های خاص خود را دارد. کولرهای هوا علاوه بر کاهش قبوض برق، چندین مزیت زیست محیطی را به همراه دارند که نادیده گرفتن آنها دشوار است. در زیر به نکاتی اشاره می‌شود که مزیت کولرهای هوا را تایید می‌کنند.

سازگار با محیط زیست - اگر به مفهوم "Go Green" اعتقاد دارید، مطمئناً کولرهای هوا بهترین روش را برای دریافت هوای خنک ارائه می دهند. همانطور که همه ما می دانیم، سیستم های تهویه مطبوع از CFC به عنوان مبرد استفاده می کنند که برای محیط زیست مضر است. کولرهای هوا در واقع بهتر هستند زیرا از آب معمولی به عنوان مبرد استفاده می کنند و مکانیسم خنک کننده تبخیری آنها کاملاً طبیعی است. علاوه بر این، کولرهای هوا 80 تا 90 درصد کمتر از کولرها برق مصرف می کنند. بنابراین، به نوعی، آنها به حفظ انرژی نیز کمک می کنند.

حداقل هزینه سرمایه و هزینه عملیاتی - کولرهای هوا از نظر هزینه های سرمایه و عملیاتی بسیار ارزان تر از تهویه مطبوع هستند. چه هزینه محصول و چه هزینه نصب، کولرهای گازی قطعاً دست بالا را دارند، زیرا حتی قیمت کلی در مقایسه با کولرگازی اسمی است. علاوه بر هزینه سرمایه، کولرهای هوا 80 درصد هزینه عملیاتی کمتری نسبت به کولرها دارند. اگر به طور خاص در مورد مصرف برق صحبت کنیم، یک AC 1.5 تنی حدود 1.2-1.5 واحد در یک ساعت مصرف می کند، در حالی که یک کولر هوا تنها 0.2-0.3 واحد در یک ساعت مصرف می کند.

نگهداری آسان - کولرهای هوا به دلیل طراحی ساده آنها به راحتی نگهداری می شوند. به طور کلی، پمپ آب و موتور فن دو قسمت اصلی هستند که ممکن است خراب شوند و نیاز به تعویض در کولر هوا داشته باشند. هر دوی این قطعات به راحتی در دسترس و قابل تعویض هستند. هیچ یک از این بخش ها پرهزینه و پیچیده نیستند. شما به راحتی می توانید آنها را تعمیر و نگهداری کنید. جدای از این قطعات، گاهی اوقات نیاز به تعویض پدهای خنک کننده دارید که به راحتی در دسترس و قابل تعویض هستند. بنابراین، نگهداری از کولرهای هوا در واقع آسان است و تعمیر و نگهداری آنها می تواند در مدت زمان کوتاهی انجام شود.

هوای پاک‌تر، سالم‌تر و قابل تنفس همانطور که همه می‌دانیم، هوای تازه منجر به سبک زندگی سالم‌تر و مشکلات تنفسی کمتری می‌شود. یکی از مهمترین مزایای کولر تبخیری هوای تمیزتر و تازه تر است. برخلاف تهویه مطبوع که همان هوای خشک را در اتاق به گردش در می‌آورند، کولرهای هوا از فرآیند خنک‌سازی تبخیری استفاده می‌کنند که به این معنی است که هوای کهنه داخل را با هوای تازه بیرون مبادله می‌کنند

منبع :

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11153660

https://independent.academia.edu/SalmaBall28?from_navbar=true&trigger=account-menu

http://edu.fudanedu.uk/user/kohengale1/

http://fudanedu.uk/user/kohengale1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KohenGale1

https://git.isis.vanderbilt.edu/KohenGale1

http://jobs.ict-edu.uk/user/kohengale1/

http://ict-edu.uk/user/kohengale1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=89cc4c76-b832-4fa5-a731-ace50e42e288

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://cutt.ly/IAO21zV

http://entrance-exam.net/forum/members/kohengale1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KohenGale1