من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

تجهیزات و ملزومات مورد نیاز جهت راه اندازی آرایشگاه


تجهیزات و ملزومات مورد نیاز جهت راه اندازی آرایشگاه

به گزارش https://rb.gy/ewmffv برای راه اندازی آرایشگاه ، ابزار و تجهیزات زیادی مورد نیاز است و انتخاب ابزار و لوازم آرایشگری باید با کیفیت بالا همراه باشد ، زیرا کیفیت ابزارها دوام آن را تضمین می کند و در صورت استفاده مداوم ، آسیب نمی بیند و باعث رضایت مشتری خواهد شد

نکته ای که در مورد ابزار و تجهیزات آرایشگری باید به آن توجه داشته باشید ، استفاده از ابزارهایی است که کار با آنها آسان است.

آرایشگاه از بخشهای مختلفی تشکیل شده است ، از جمله:

مبلمان و اثاثیه آرایشگری

 وسایل لازم برای رنگ کردن مو

ابزار مانیکور و پدیکور

دستشویی

لوازم جانبی کوتاه

لوازم جانبی رنگ مو

آرایشگری

آرایش صورت

مبلمان و اثاثیه آرایشگری

انتخاب مبلمان و اثاثیه مناسب از تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای راه اندازی آرایشگاه بسیار مهم است زیرا انتخاب مناسب با رنگ آمیزی مناسب در زیبایی و دکوراسیون آرایشگاه موثر است.

صندلی تابوره

صندلی تابوره  صندلی اصلاح که در گروه مبلمان و مبلمان آرایشگاه قرار دارد و همانطور که می دانیم اکثر سالن های زیبایی خدمات اصلاح و آرایش هستند و انتخاب ما باید مطابق استانداردها باشد بنابراین به شما صندلی اصلاح اصفهان را پیشنهاد می کنیم. ما آن را توسط گروه خود طراحی و اجرا می کنیم و با استانداردهای مورد نیاز ساخته شده است.

انتخاب مبلمان برای قرار دادن در فضای آرایشگاه باید مقرون به صرفه بوده و با کل دکوراسیون آرایشگاه هماهنگی خوبی داشته باشد.

 از دیگر لوازم جانبی می توان به آینه که عمدتا برای آرایشگاه استفاده می شود ، آینه های بلند و بزرگ اشاره کرد اما انتخاب آینه بستگی به دکوراسیون و سلیقه افراد دارد.

تجهیزات دیگر این بخش شامل ایستگاه آرایشگری ، بالش و کف است.

صندلی اصلاح در اصفهان مشاهیر صنعت

وسایل مورد نیاز برای قسمت رنگ مو

این قسمت از آرایشگاه شامل طیف گسترده ای از لوازم جانبی از جمله سینک های سرشور است که مدل های مختلفی از سینک های سرشور در بازار وجود دارد.

یکی از مهمترین ابزارهای این قسمت آرایشگاه است که با خرید آرایشگاه اصفهان می توانید از کیفیت و دوام آن مطمئن شوید. سر آرایشگاه باید راحت باشد و در حین استفاده به گردن و سایر قسمت های بدن آسیبی نرساند.

تخت ایپلاسیون

تخت ایپلاسیون  سشوارهای ساق پا و قفسه ها برای تنظیم رنگ مو از جمله ابزارهایی است که برای قسمت رنگ مو آرایشگاه استفاده می شود.

تجهیزات لازم برای مانیکور و پدیکور

یکی از قسمت های هر آرایشگری که طرفداران زیادی دارد ، قسمت مانیکور و پدیکور آرایشگاه است که به لوازم و ابزار زیادی نیز نیاز دارد ، از جمله میز مانیکور ، صندلی تخصصی مانیکور ، صندلی مشتری ، صندلی صندلی با پدیکور ، کالسکه ، کالسکه پدیکور

از آنجا که قرار است میخ کار به مدت طولانی روی صندلی بنشیند ، لازم است صندلی را با توجه به استانداردهای مورد نیاز انتخاب کنید تا به بدن آسیبی وارد نشود.

صندلی اصلاح در اصفهان مشاهیر صنعت

تجهیزات لازم برای اتاق استراحت

اتاق استراحت باید به گونه ای باشد که راحتی مشتری را تضمین کند ، بنابراین بهتر است از مبلمان راحت و میز مناسب این قسمت استفاده کنید.

ابزارهای لازم برای آرایش صورت و مو

این بخش شامل انواع قیچی ، پیش بند ، لوازم آرایشی ، صندلی های آرایش و و و شامل بسیاری از لوازم جانبی است.

انتخاب تجهیزات با کیفیت بالا در تشخیص شما از دیگران بسیار مثر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.