من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

من و تو ما

مناسب ترین هتل های دبی برای ایرانیان

بهترین و ارزانترین هتلهای دبی از دید ایرانیان که به این منطقه سفر نموده اند کدام هتل ها می باشند. دبی یکی از مقاصد گردشگری بسیار جذاب برای ایرانیان و دیگر گردشگران دنیا می باشد. جاذبه های گردشگری بسیار زیبا می باشد که می توان از این جمله از جمله این جاذبه‌های گردشگری به بزرگترین برج دنیا این برج خلیفه برج چرخان ۳۶۰ درجه اشاره نمود. ما در این مطلب قصد داریم بهترین هتل های دبی برای اقامت را به شما معرفی نماییم.

هتل جمیرای امارات یک هتل ۵ ستاره می باشد که می توان آن را از بهترین هتلهای دبی دانست از امکانات این هتل میتوان به رستوران خشک شویی، فروشگاه، نگهداری کودکان، گاوصندوق استخر سرباز، پارکینگ، باشگاه بدنسازی اینترنت رایگان و ساحل اختصاصی اشاره نمود

https://uupload.ir/files/wjg9_1.jpg.

دومین هتل بی نظیر و بسیار زیبای دبی هتل پنج ستاره مینا السلام می باشد. این هتل نیز دارای امکانات بسیار زیادی برای مسافران می باشد. از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران و کافی شاپ طراحی فروشگاه پارکینگ نگهداری کودکان امکانات ورزشی استخر ویدیو بیلیارد و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

یکی دیگر از هتل های بی نظیر برای اقامت  در دبی هتل سوفیتل می باشد. در لابی هتل گیاهان فرانسوی متنوعی قرار داده شده است که عطر و بوی زیبای به لابی این هتل می بخشد. از جمله امکانات این هتل نیز می‌توان به کافی شاپ ها خدمات ۲۴ ساعته در اتاق ساحل اختصاصی و باشگاه‌بدنسازی اشاره نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.